אורטל נדיב והעוגה המעוצבת בחדר האח הגדול. צילום איציק כהן
אורטל נדיב והעוגה המעוצבת בחדר האח הגדול. צילום איציק כהן

היישר מהאח הגדול: העוגות המעוצבות והטראפלס של אורטל נדיב

אורטל נדיב עבדה בחברת ביטוח, במקצועה היא מאפרת, אבל מגשימה את עצמה כיום בעסק ביתי לעוגות מעוצבות. המומחיות: עוגות מעוצבות של דמויות. המתכון: טראפלס שוקולד

פורסם בתאריך: 16.5.19 20:56

קצת על עצמך: "קוראים לי אורטל נדיב, אני בת 32, נשואה לאריאל ואמא לשלושה: דניאל, אורי ואדיב. אנחנו מתגוררים בשכונת כפר גנים א'. אני עוסקת בתחום הקונדיטוריה ועיצוב עוגות. יש לי עסק מהבית, כאשר אני מתמחה בעיצוב עוגות זילוף לילדים ולמבוגרים. הנישה שלי אלו עוגות מעוצבות של דמויות מסוימות. תמיד נמשכתי לעולם הזה ובמקצועי אני מאפרת. התחלתי מסדנה של ארבע שעות ומשם זה התפתח למקצוע ולזה שאני בעצמי מלמדת. היום אני עוסקת רק בקונדיטוריה. עבדתי בעברי בחברת ביטוח המון שנים אך הייתי צריכה שינוי, והיום אני מגשימה את עצמי. רואים איך אנשים שמחים ומה עוגה יכולה לעשות להם. בעבר עיצבתי עוגות לשלושה גמרים של האח הגדול, עיצבתי את העוגות שהופיעו במאקו ובדף של האח הגדול בפייסבוק".

רקע בעיר: "אני גרה בעיר כבר 6 שנים. גרתי לפני כן בפרדס כץ. אהבנו מאוד את האזור של כפר גנים שמשלב אוכלוסייה של דתיים וחילונים. יש פה המון היצע לילדים מבחינת חוגים וגנים, וכרגע אנו מאוד מרוצים".

מאיפה הגיעה האהבה למטבח: "האהבה למטבח לא הגיעה ממקום כלשהו. אפילו חביתה לא ידעתי להכין. קיבלתי הכל בכפית זהב עד הפה. פשוט לאט לאט התחלתי לאפות והתחלתי לעצב את העוגות. עם הזמן העליתי את העוגות לפייסבוק וקיבלתי המון פידבקים. וככה זה התפתח".

שף / קונדיטור אהוב: "אסטלה, אני אוהבת את הסגנון המקצועי שלה, ויש לה קינוחים מעניינים ומקצועיים".

המנה האהובה: "בתחום הקונדיטוריה אני ממש אוהבת פאי אגוזים, ואני מאוד אוהבת את סוג הקינוח הזה שהוא גם יחסית קל להכנה. אני מכינה את הפאי מידי פעם. בכלל, אני מאוד אוהבת להשתמש באגוזי לוז באפייה".

בישול או אפיה: "שניהם, למרות שאני אופה באופן מקצועי, אני אוהבת גם לבשל את כל סוגי המאכלים, יותר בתחום הביתי".

תבלין אהוב: "אני מאוד אוהבת כוסברה. ככה יצא. אני אוהבת את הטעם, ואני שמה בכל בישול שלי, בין אם זה בסלטים או בתבשילים. אפילו בחביתה אני שמה כוסברה".

מה בתפריט ביום שישי: "בימי שישי אנחנו נשארים שבוע אחד בבית, עם קידוש, ולפעמים גם מארחים, ושבוע לאחר מכן אנו נוסעים להורים שלי, ושם אנו באים להתארח, כמו בבית מלון".

מה הייתה המנה הראשונה שהכנת: "אחת מהעוגות הראשונות שלי הייתה עוגות תפוזים גבוהה, ואני זוכרת שחלמתי להגיע לגובה מסוים, והצלחתי. ההצלחה של העוגה רמזה לי להמשיך ולהתקדם בתחום".

מה המומחיות שלך: "עוגות זילוף ועוגות יום הולדת כמובן, יש המון ביקוש לעוגות שוקולד עם דמויות של ספיידרמן או למשל עוגה בעיצוב של שעון רולקס – שזה יותר למבוגרים".

מה אף פעם לא תסכימי לבשל או לאכול: "לא אבשל או אוכל מאכלים שהם לא כשרים, אנו בבית שומרים כשרות, מעבר לכך אין מגבלות".

מתכון לשבת: טראפלס שוקולד

מדור אוכל- טראפלס שוקולד

טראפלס שוקולד של אורטל נדיב

המצרכים:
250 מ"ל שמנת מתוקה
400 גרם שוקולד מריר (לפחות 60%) קצוץ או מטבעות
40 גרם חמאה רכה חתוכה לקוביות
אבקת קקאו.
אופן ההכנה:
מרתיחים שמנת מתוקה, מורידים מהאש ומוסיפים את השוקולד. מערבבים היטב עד שהשוקולד נמס. מוסיפים את קוביות החמאה, מערבבים טוב עד שמקבלים תערובת רכה ללא גושים של חמאה. מעבירים לקופסא עם נייר אפיה, או ניילון נצמד, ומקררים לפחות ל-7 שעות. לאחר מכן מוציאים מהמקרר ויוצרים עיגולים לפי הגודל הרצוי. מצפים בקקאו, ומכניסים לקירור שוב של שעה, ולאחר מכן הטראפלס מוכנים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר