ענת זנזורי מכינה פחזניות
ענת זנזורי מכינה פחזניות

צפו בסרטון: ענת זנזורי מכינה את הפחזניות הפופולריות שלה

חברת המועצה שתהיה בקרוב כנראה סגנית ראש העיר, מעידה על עצמה שהיא חובבת אפייה ולכל מקום מגיעה עם עוגה, אבל מדגישה שאת עיקר המחמאות היא מקבלת על הפחזניות. אז לקראת שבועות היא צילמה את עצמה מכינה אותן עם הוראות מדוייקות

פורסם בתאריך: 2.6.19 18:15

חג שבועות מתקרב וחברת המועצה ומחזיקת תיק התרבות ותיק איכות הסביבה, ענת זנזורי, פרסמה לרגל החג מתכון לפחזניות המיוחדות שלה. היא לא פרסמה סתם מתכון, אלא סרטון וידיאו שמתאר בדיוק את תהליך ההכנה.

"חג השבועות עבורי הוא עוד סיבה לארח את המשפחה והחברים", אומרת זנזורי, "בתור מי שאוהבת מאוד את ההתעסקות עם אפייה ובישול, כל חג עבורי מאפשר לי לחזור למטבח ולפנק את הקרובים אלי. לאחרונה, הכניסה לעולם הפוליטי לקחה חלק גדול משעות הבית והמשפחה ולכן כשכבר אני מוצאת את הזמן בחגים, הבית פתוח והלב מתרחב. אני זוכרת את חוגי הבית שהייתי עושה לרמי גרינברג ראש העיר, שאז עוד היה חבר מועצה. הייתי מכינה שולחן גדול של מתוקים והכל תמיד באהבה. גם בקדנציה הקודמת, כל הפגישות על נושא זיהום האוויר עם נבחרי הציבור והתושבים היו אצלי והבית שלי תמיד פתוח כי זה משהו שמגיע מפנים. עבורי אפייה או בישול זה סוג של תרפיה אישית ומשרה רוגע פנימי. מי שמכיר אותי יודע שכמעט לכל מקום אגיע עם עוגה או כל מאפה אחר, אך יותר מכל את המחמאות אני מקבלת על הפחזניות. לקראת החג ולאור הפניות הרבות למתכון, החלטתי להכין סרטון על תהליך העבודה עם הכמויות המדויקות. גם בחג הזה אני מארחת את משפחתי והפעם התפריט הוא פיצות מיוחדות ולזניות שאת הבצק אני מכינה".

 

צפו בסרטון:

המתכון:

המצרכים לפחזניות :
250 גרם מים
250 גרם חלב
10 גרם סוכר
10 גרם מלח
100 גרם חמאה
300 גר קמח
8 ביצים.

המצרכים למילוי:
כוס חלב
250 גרם שמנת מתוקה
70 גרם אינסטנט פודינג

אופן ההכנה:
מרתיחים את המים, החלב, הסוכר, המלח ו-100 גרם חמאה. ברגע שמגיעים לרתיחה מכבים את האש ומוסיפים את הקמח, עד לקבלת בצק רבוך, שמתנתק מדפנות הסיר.
את העיסה החמה מעבירים למיקסר עם וו גיטרה על מנת לקרר את הבצק. אחרי שהעיסה מתקררת, מערבלים את הביצים בכלי נפרד ומוסיפים לבצק במספר פעמים, עד לקבלת תערובת חלקה ומעט דביקה.
מכניסים את העיסה למקרר לחצי שעה ובמקביל מדליקים את התנור ל-250 מעלות.
מעבירים את הבלילה לשקית זילוף, ומזלפים בצורה סיבובית לקבלת פחזניה עגולה, יש לשמור על מרווחים בין הפחזניות. מנמיכים את התנור ל-170 מעלות ואופים כחצי שעה.
הכנת המילוי:

מקציפים את החלב, השמנת והאינסטנט פודינג, עד לקבלת קרם יציב. מקררים מספר דקות.
מילוי הפחזניות:
הופכים את הפחזניות ועם צנטר עושים חור בחלק התחתון, מעבירים את הבלילה לשקית זילוף ומכניסים את הצנטר לפחזניה וממלאים אחת אחרי השנייה. מפזרים מעל אבקת סוכר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר