פוד טראק טבעוני, צילום סטודיו אורי גרשון

בואו לטעום בחינם: פוד טראק טבעוני מגיע לפתח תקוה

הפודטראק יתמקם ביכין סנטר למספר שעות ויציע טעימות של צ'יזבורגר טבעוני ללא תשלום

פורסם בתאריך: 17.11.21 16:31

פוד טראק טבעוני יגיע לפתח תקוה ויציע טעימה חינם של צ'יזבורגר טבעוני. מאחורי המיזם עומדת חברת דיפלומט ישראל, במטרה לקדם מודעות ויצירת התנסות בתחליפים מהצומח. הפוד טראק יסתובב ברחבי הארץ וביום חמישי, 18.11, יתמקם ביכין סנטר בפתח תקווה בין השעות 16:00-20:00.

הפוד טראק הטבעוני, אשר מבוסס אך ורק על מוצרים טבעוניים, יציע אפשרות טעימה חינם של בורגרים המורכבים ממגוון מוצרים טבעוניים המשווקים על ידי חברת דיפלומט ישראל ומאפשרים לצרכן הישראלי להנות מחוויה ממש כמו הציז'בורגר האמיתי. הבורגר עצמו הוא של Beyond meat, והגבינה הטבעונית של Violife מבית Upfield העולמית. אלה יונחו על מצע ממרח מיונז טבעוני מבית Heinz.

פעילות הפוד טראק נועדה להנגיש לקהל הרחב את מגוון המוצרים מן הצומח שקיימים כיום בישראל. בחברה מסבירים כי קהל רחב עדיין לא נחשף למוצרים אלה ובפעילות זו יוכל הצרכן להיחשף לפתרון של תזונה מהצומח. מסקר שערכה לאחרונה החברה, עולה כי חצי מיליון ישראלים צורכים תחליפי בשר לפחות פעמיים בשבוע. 21% מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל, בדגש על אקדמאים ונשים – נוהגים לאכול תחליפי בשר לפחות אחת לחודש, כאשר הקהל הצעיר מוביל את המגמה. בחברה מציינים כי "אותה מגמה אפשר לראות בעולם תחליפי הגבינה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר