עידן רדמי, קבוצת רעבים בפתח תקוה, צילום פרטי

פתח תקוואים, על 'רעבים בפתח תקוה' שמעתם?

קבוצת הקולינריה ברשת 'רעבים בפתח תקוה' חוגגת שנה עם 13 אלף חברים שמחליפים המלצות ומידע על מסעדות חדשות בעיר, כמו זו שכולנו מכירים מטיולים בעולם. עידן רדמי מספר על הקבוצה ועל החלום האישי שלו

פורסם בתאריך: 11.2.22 09:45

מזל טוב: קבוצת הקולינריה בפייסבוק "רעבים בפתח תקוה" חוגגת שנה עם למעלה מ-13 אלף חברים ומאות המלצות וביקורות אוכל בעיר. שוחחנו עם עידן רדמי (39), שהקים ומנהל את הקבוצה על השנה הקולינרית שעברה עליו, על הקבוצה ועל פתח תקוה. הממצאים לפניכם:

עידן, תושב העיר, נשוי ואב לשלושה, הוא מנהל סושיאל ללקוחות עסקיים ב – zap group, אבל חולם יום אחד להקים מסעדת המבורגרים. את קבוצת "רעבים בפתח תקוה" הוא הקים ומנהל ביחד עם אשתו עדי בשנה האחרונה. "הקבוצה הוקמה כדי לתת במה ופרסום לעסקי אוכל ומסעדנות בעיר פתח תקוה, קטנים וגדולים כאחד לצד תושבים שמכינים בעצמם ומעוניינים למכור ולפרסם את העסק הקטן שלהם", הוא אומר. לצד קבוצה זו הוא מנהל גם את קבוצת "המבורגר מפה לאוזן" עם 7.5 אלף חברים וקבוצה נוספת בענייני פיצה "אבל היא עדיין בחיתולים" הוא אומר בהתנצלות.

"תחום הקולינריה הוא תחום שתמיד עניין אותי", מוסיף עידן ומסביר כי את קבוצת ה"רעבים" הוא הקים להנאתו, במהלך מגיפת הקורונה וניצל את ההזדמנות כדי לפרגן ולתת במה לעסקים מקומיים לצד שיתופי פעולה, מבצעים ופעילויות שונות לטובת התושבים. "פתחתי את הקבוצה בראש ובראשונה כי הרגשתי צורך עז להעיר את סצנת הקולינריה בעיר, כי ראיתי את הפוטנציאל שטמון בה. בנוסף, רציתי לעזור לאלו שבעקבות הקורונה עבודתם נפגעה".

עידן רדמי, קבוצת רעבים בפתח תקוה צילום פרטי

מה אפשר למצוא בקבוצה?
"חברי הקבוצה מחפשים המלצות לאוכל ומסעדות מומלצות בעיר: פיצה, המבורגר, ג'חנון לשבת, מסעדות כשרות, משלוחים וכו'. בנוסף, אנשים כותבים בעצמם המלצות או ביקורות על אוכל שהזמינו או מסעדה שאכלו בה. כמנהל הקבוצה משתדל לעשות שיתופי פעולה עם מסעדות בעיר כדי להשיג הנחות והטבות לתושבי העיר".

לדבריו, לאורך השנה גם החיפושים בקבוצה השתנו, בתלות במצב התחלואה. "המון מסעדות בעיר עברו למתכונת משלוחים במהלך הסגרים, זה בא לידי ביטוי בקבוצה שלנו מבחינת חיפוש למשל למסעדות שעושות משלוחים. בנוסף הקבוצה גדלה ממש דווקא בתקופה הזו. כמובן שיש גם את העסקים הקטנים של אנשים שמכינים אוכל בבית, שזה עניין שהלך וגדל בשל אילוצי הקורונה".

 

בין שפע ההמלצות בקבוצה ניתן לראות פוסטים והודעות גם על פתיחות של מסעדות חדשות בעיר. בין הפוסטים שזכו להכי הרבה מעורבות, היה זה בו פירסם לראשונה את אפשרות פתיחתו העתידית של סניף חדש של רשת KFC במתחם היכין סנטר, במקום מסעדת פפריקה. "זה פוסט שזכה למאות תגובות ועשרות שיתופים, אנשים תייגו מלא חברים וזה עשה באז מטורף".

למה דווקא?
"אנשים אוהבים KFC מטיולים בעולם. יש הרבה חיקויים של זה, גם בפתח תקוה. רוב התגובות דיברו על נושא הכשרות – האם הסניף יהיה כשר או לא? למרות שפתח תקוה מצטיירת כעיר דתית, יש המון אנשים ש'צמאים' למקומות לא כשרים. כנ"ל גם לגבי המבורגריות לא כשרות, בדומה לכאלה שיש בתל אביב. החלום שלי הוא לפתוח אחת כזו בעיר".

איך היית מגדיר את מצבה הקולינרי של פתח תקוה?
"פתח תקוה היא עדיין לא מעצמה קולינרית, אבל היא בהחלט בדרך לשם. אני גר בעיר משנת 2016 ומאז היא עברה שיפור עצום בתחום הקולינרי. המון רשתות ומסעדות מוכרות נפתחו ועתידות להפתח בעיר וזה רק הולך ומשתפר. מסעדות שבעבר הלא כל כך רחוק, תושבי העיר רק חלמו עליהן, כמו בורגר סאלון, KFC , פאפא ג'ונס, נונו ומימי ועוד. אני חושב שגם הרשתות הבינו את הפוטנציאל של העיר".

עידן מסכם ואומר כי למרות הקפיצה הגדולה שעשתה בשנים האחרונות, לפתח תקוה עדיין יש לאן לשאוף ולהתפתח ברמה הקולינרית: "עדיין חסרות פה מסעדות 'נישה' כמו מסעדות הודיות או תאילנדיות אותנטיות, מסעדה לטבעוניים בלבד ונוספות".

לקבוצה היכנסו כאן 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר