KFC צילום גל זהבי
KFC צילום גל זהבי

בתיאבון: רשת KFC פותחת סניף בפתח תקוה

הסניף החדש ייפתח במהלך החודשים הקרובים ביכין סנטר. התפריט בישראל שומר על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים

פורסם בתאריך: 13.3.22 17:36

רשת KFC ישראל הודיעה על פתיחת שני סניפים חדשים, אחד מהם בפתח תקוה, השני בנוף הגליל. הסניף של רשת העוף המפורסמת בפתח תקוה ייפתח במהלך החודשים הקרובים. הסניף יפתח ביכין סנטר ברחוב שחם בעיר וישמור על המתכון המקורי של קולונל סנדרס כמו בכל סניפי הרשת בישראל. הסניפים הנוספים יביאו את מספר מסעדות KFC בישראל ל-12 וימשיכו את מגמת ההתרחבות של הרשת הבינלאומית לכל רחבי הארץ. התפריט בישראל שומר על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם. נציין כי על הפתיחה הצפויה של הסניף בפתח תקוה דווח כבר לפני מספר חודשים בקבוצת הפייסבוק "רעבים בפתח תקווה".

עומר זיידנר, מנכ"ל KFC  בישראל, אמר: ״KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. פתיחת הסניפים החדשים מצטרפת לתכנית ההתרחבות המהירה של הרשת. אנו עובדים ללא הפסקה על מנת לעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC ולהשיק סניפים חדשים״.

 

חברת KFC היא חברת בת של יאם! ברנדז (NYSE: YUM.), רשת מסעדות עוף בינלאומית עם היסטוריה בת עשרות שנים של הצלחה וחדשנות. הסיפור של KFC התחיל עם טבח אחד, קולונל הרלנד סנדרס אשר יצר את מתכון ה- finger likin’ good לפני מעל ל-75 שנה, וחרט אותו על גב דלת המטבח שלו. כיום ברשת עדיין עובדים לפי אותה נוסחה מוצלחת שבה טבחים מקצועיים מצפים את העוף הטרי בצורה מסורתית ביותר מ-25,000 מסעדות וביותר מ-142 מדינות ברחבי העולם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שיפתחומסניף או 2 כשרים באמאשלכם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר