KFC צילום גל זהבי
KFC צילום גל זהבי

בתיאבון: סניף KFC בפתח תקוה נפתח היום אחר הצהרים

הסניף ישמור על תפריט הרשת ועל המתכונים הסודיים שלה. זהו הסניף ה-15 של הרשת בישראל. מנכ"ל KFC ישראל, עומר זיידנר: "אנחנו עובדים ללא הפסקה על מנת לפתוח סניפים נוספים"

פורסם בתאריך: 20.7.22 13:23

תתחדשו: רשת KFC בישראל פותחת היום (רביעי) אחר הצהריים את הסניף שלה בפתח תקוה, במתחם יכין סנטר ברחוב שחם. כבכל סניפי הרשת בארץ, הסניף ייצמד גם הוא למתכון המקורי והמיתולוגי של קולונל סנדרס המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם. נציין כי על הפתיחה הצפויה של הסניף בפתח תקוה דווח כבר לפני מספר חודשים בקבוצת הפייסבוק "רעבים בפתח תקווה", ובעקבות כך פורסם הנושא בהרחבה במלאבס.

בחודש מרץ האחרון, יצאה הרשת בהודעה המשמחת, שתפתח שני סניפים בשנה הקרובה, אחד מהם בפתח תקוה. הרשת, שמונה כ 14 סניפים ממשיכה בתנופת ההתרחבות בארץ ותפתח היום את הסניף ה15 שלה.

 

עומר זיידנר, מנכל KFC בישראל, אמר: "KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. מאז כניסת הרשת אנחנו מקבלים אלפי פניות מלקוחות שמבקשים סניף בעיר מגוריהם, ואנחנו עובדים ללא הפסקה על מנת לפתוח סניפים נוספים במרכז ובשאר הארץ ולעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר