לאפלס, צילומים פרטיים
לאפלס, צילומים פרטיים

חומוס משובח, פלאפל מיוחד, ויש גם ללא גלוטן: עדיין לא אכלתם בלאפלס?

ארבע שנים אחרי שנפתח במרכז העיר, 'לאפלס החומוס והפלאפל' הוא אחד המקומות הפופולאריים בפתח תקוה, עם חומוס איכותי הנעשה בשיטה ייחודית, פלאפל מיוחד, ועוד מגוון מנות טעימות וטריות שמוכנות במקום באהבה ומחומרי גלם איכותיים

פורסם בתאריך: 17.11.22 12:10

פלאפל בפיתה, בלפה או במלאווח, עם טחינה או חומוס ואולי עם שקשוקה רותחת, בפיתה מלאה או ללא גלוטן ואולי בכלל בצלחת וכמובן חמוצים וצ'יפס ליד? ועוד לא דיברנו על החומוס המשובח והייחוד שמגישים בלאפלס.

לפני למעלה מארבע שנים נפתח בעיר לאפלס החומוס והפלאפל, והפך לפופולרי ולחלק בלתי נפרד מהנוף המקומי ומהטעמים של פתח תקוה. במקום מציעים תפריט כשר למהדרין, מהיר, טרי ואיכותי, שמוכן מידי יום ביומו ומאפשר לכם להתענג על ארוחה נדיבה ומפנקת במחירים נוחים. הייחודיות של לאפלס היא כדורי הפלאפל הירוקים המיוצרים במקום מחומרי גלם טריים ואשר עשויים מחומוס ושלושה סוגי ירק ומרכיב סודי של הבעלים, דני יונה. הפלאפל קריספי מבחוץ ונימוח מבפנים ומאחר והוא נעשה מחומרים איכותיים בלבד הוא ללא גלוטן. "קשה למצוא מישהו שלא אוהב פלאפל", משתף דני, תושב פתח תקוה. "אנחנו לקחנו את המנה הקלאסית ושדרגנו אותה והפכנו אותה לנגישה לכולם, אם זה למי שאוהב פלאפל בפיתה, בלפה, במלאווח שזה משהו שייחודי לנו. אפשר למצוא אצלנו גם פלאפל בפיתה ללא גלוטן שזה כולל את הכדורים שהם ללא גלוטן, ויש את הסלטים, הצ'יפס וכל המסביב, הכל איכותי ומחומרי גלם איכותיים וטריים. אנחנו שומרים על סביבה נקייה על מנת שכולם יוכלו ליהנות מהמנות שלנו".

לאפלס, צילום פרטי

לאפלס, חיים עוזר 10, צילום פרטי

פלאפל במלאווח של לאפלס, צילום פרטי

פלאפל במלאווח של לאפלס, צילום פרטי

בלאפלס כאמור לא מסתפקים רק בפלאפל, ותוכלו למצוא במקום גם חומוס שמוכן מידי יום, סביח וכן שווארמה טבעונית, זאת לצד צ'יפס שנעשה במקום מתפוחי אדמה טריים ונחתך ומטוגן בשמן נקי. "אני כבר 20 שנה מייצר חומוס", משתף אותנו דני. "לפני ארבע שנים, כשהחלטתי לפתוח בפתח תקוה מקום המטרה הייתה לפתוח חומוסיה, כי החומוס שלנו הוא משהו נדיר, הוא חלק לחלוטין ונעשה בשיטה מיוחדת, ללא חומרים משמרים ויכול להישמר במקרר אצל הלקוח גם כמה ימים. לצד החומוס, מכרנו במקום גם פלאפל. אנשים שהזמינו מנה הבינו שמדובר בפלאפל שונה לחלוטין בטעם ובמרקם. מי שקנה מנה בפעם הראשונה, לא מפסיק לחזור והשם שלנו יצא למרחקים, מגיעים אלינו מכל פתח תקוה והסביבה וכן יש לנו מאות משלוחים בחודש".

והמחירים?
"להבדיל ממקומות אחרים, אני לא העליתי את המחיר אחרי הקורונה ומנת פלאפל אנחנו מוכרים במקום ב-18 שקלים, פיתה מחיטה מלאה ב-20 שקלים וללא גלוטן ב-25 שקלים. בנוסף אנחנו מוכרים במקום שווארמה טבעונית ב-32 שקלים בפיתה ענקית. חצי קילו חומוס עולה במקום 25 שקלים ובמשלוח הוא עולה 29 שקלים".

צלחת חומוס של לאפלס, צילום פרטי

צלחת חומוס של לאפלס, צילום פרטי

 יש אפשרות לשבת?
"יש אפשרות לשבת ובמקום יש שולחנות וכיסאות כשבחורף המקום סגור עם וילונות. יש לנו משפחות רבות שמגיעות לארוחת צהריים או ערב ואוכלות ארוחה מלאה במחיר שווה לכל כיס".

יש מחשבות לפתוח סניפים במקומות נוספים בעיר?
"כל הזמן. אני מאוד רוצה לפתוח מקום באם המושבות או באחת השכונות האחרות בעיר, יש לנו הרבה לקוחות שמגיעים אלינו ושואלים מתי אני פותח גם אצלם".

לאפלס – המקום כשר למהדרין – רחוב חיים עוזר 10, מרכז העיר פתח תקווה

שעות פתיחה:

ימים א'-ה': 9:00-22:00, יום ו': 9:00 עד שעה לפני כניסת השבת.

משלוחים: דרך אתר תן-ביס או דרך וולט.

לדף הפייסבוק של לאפלס היכנסו כאן 

להזמנה באמצעות תן ביס היכנסו כאן

להזמנה באמצעות וולט היכנסו כאן

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר