מסעדת אבו זיאד, צילום באדיבות המסעדה
מסעדת אבו זיאד, צילום באדיבות המסעדה

המגוון עצום, הטעמים מדהימים ומיוחדים: הכירו את מסעדת אבו זיאד הבדווי, המסעדה שלכם בשרון

אחת המסעדות הבולטות באזור, מסעדת אבו זיאד הבדווי, היא מסעדה משפחתית שהוקמה לפני 25 שנה. במקום מגישים מבחר עצום של סלטים, בשרים על האש ומנות אותנטיות

פורסם בתאריך: 21.4.24 17:42

טעמים מיוחדים קרוב לבית: מסעדת אבו זיאד הבדווי היא מסעדה משפחתית שהוקמה לפני כ- 25 שנה על ידי פארס אבו זיאד. במסעדה, שממוקמת בתחנת הדלק פז חגור בשרון, סמוך למחלף חורשים, תמצאו תפריט עשיר המבוסס ברובו על אוכל מזרחי ועל המטבח הערבי. במקום אפשר לחטוף משהו לדרך, לשבת לארוחה באחד מ-100 מקומות הישיבה, לקחת אוכל הביתה או לקיים אירוע בהזמנה מראש, יום הולדת או סתם מפגש חברים.

במקום מגוון עצום ומיוחד של למעלה מ-25 סוגי סלטים טריים ועונתיים שמוכנים מידי יום על ידי שני השפים של המקום, להזמנה או לקניה הביתה, כמו חומוס לסוגיו, חצילים בטחינה ומבושלים, סלט פתוש או ירקות, סלט תבולה, מטבוחה, או פרוסות גזר בלימון וכמון ועוד.

מסעדת אבו זיאד, באדיבות המסעדה

מסעדת אבו זיאד, באדיבות המסעדה

ואחרי שפותחים את התיאבון עם הסלטים, עוברים למנה העיקרית, וכאן המגוון עצום. שימו לבל לרשימה, והכל טעים ומיוחד: ממולאים כתף אחורי (בהזמנה מראש), כבש ממולא, שווארמה, מבחר שיפודים מצלעות כבש ועד שיפודי פרגיות, סטייק פרגית, סנייה טחינה/ עגבניות, כבד, כבש בטבון (בהזמנה מראש), אוסובוקו, כבש, וקבב שיפודים ששמו הולך לפניו. מעדיפים דווקא דגים? גם את זה תמצאו במקום ובמבחר: מושט, שרימפס, לבראק ובורי.

ואם אתם רוצים משהו יותר קל או סתם לנשנש משהו על הדרך, אתם מוזמנים להכיר את המטוגנים של אבו זיאד: סיגרים בשר או תפוחי אדמה, גלגולי פירה, צ'יפס או פלאפל.
בנוסף, במסעדה לא שוכחים גם את הילדים ודאגו להם לארוחת ילדים שכוללת נקניקיות/ המבורגר או שניצל.

מידי יום מתחילים אנשי המסעדה להכין את האוכל מחדש. "אנחנו מכינים מידי יום את כל המאכלים, החל מהסלטים הטריים ועד האוכל העשיר", מסביר פארס אבו זיאד הבעלים, "אנחנו שמים דגש על ניקיון והטריות, לצד השירות האדיב. המוצרים שלנו הם מוצרים איכותיים והלקוחות שלנו הם בדרך כלל לקוחות חוזרים. יש לנו כבר דור שני ושלישי שמגיע למסעדה. חלקם מתגוררים באזור ואחרים מגיעים במיוחד, וכמובן חלק מהלקוחות הם כאלו שמטיילים בסביבה ושמעו על המסעדה".

מסעדת אבו זיאד הבדווי פתוחה בכל ימות השבוע משעה 10:00 בבוקר ועד שעה 22:00 בלילה. בשישי שבת, מומלץ להזמין מקום מראש. המקום פתוח בחול המועד פסח.

כתובת: תחנת דלק פז חגור, דקה מכביש 6, מחלף כבר סבא רעננה – חורשים.

טלפון: 054-6556964, 03-9032475 .

פייסבוק – https://www.facebook.com/profile.php?id=100063481752525

טיקטוק: https://vt.tiktok.com/ZSF4xRaLe/

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר