מוסכים מומלצים בפתח תקווה
מוסכים מומלצים בפתח תקווה

מוסכים מומלצים בפתח תקוה: המקומות שחייבים להכיר

תקועים עם הרכב? מתלבטים לאן לשלוח את הרכב לטיפול, רגע לפני הטסט? תהיתם היכן למצוא מוסך אמין, עם שירות אדיב וטיפול מקצועי? יש לנו כמה מוסכים בפתח תקווה שאתם חייבים להכיר

פורסם בתאריך: 10.6.18 20:57

מוסך התלתן

מוסך התלתן

מוסך התלתן

במוסך של אבי סחייק יש מראות אחרים. הרצפה אותה רצפה, הכלים אותם כלים, וגם המונחים – תשמעו כמוהם בכל מוסך אחר, ובכל זאת במוסך התלתן, שקיים קרוב לעשרים שנה, מצטופפות בעיקר מכוניות איטלקיות ולצידן מכוניות אספנות.
סחייק, שמעסיק במוסך צוות מקצועי ומנוסה שעבד שנים רבות במוסך המרכזי של אלפא רומיאו, מקבל לידיו את כל סוגי הרכב, אבל כשמחפשים מוסך המתמחה באלפא רומיאו, לנצ'יה או פיאט – הוא הכתובת האולטימטיבית.
הוא דור שני במקצוע, נכנס לתחום מיד לאחר שהשתחרר מהצבא אבל מכיר את כל חלקי הרכב עוד מילדותו. העסק שלו, כפי שהוא היום, מגלם ידע מצטבר של יותר מ-60 שנה בעולם המוסכים. "אנחנו מקבלים אלינו מכוניות שדורשות הרבה מקצועיות בגלל סוג התקלות", אומר סחייק על האיטלקיות, "ונותנים פתרונות בעזרת הידע והמקצועיות שלנו". השירות כולל מכונאות, חשמל רכב ומיזוג אוויר, וכן – גם בעלי רכבי אספנות מ"מועדון החמש" מגיעים אליו ומאתגרים אותו ואת הצוות המסור.
סחייק בעל השכלה באלקטרוניקה ומחשבים ויש לו הסמכה למכונאות ומיזוג אוויר. הוא עבד בארצות הברית במשך מספר שנים בתחום בסדנאות והביא משם ידע שלא ניתן היה לרכוש בארץ. "אני מזמין לקוחות להכיר את המקצועיות והמהימנות שלנו, ובטוח שאף אחד לא ייצא מאוכזב", הוא מסכם.

היצירה 17 קריית אריה, פתח תקווה
03-9246701

מוסך מרס – הרבה מעבר למרכז פחחות

במרכז מארס פחחות וצבע לכל סוגי הרכב בפתח תקווה מציעים חבילת שירות כוללת ומותאמת ללקוח,כולל שירותי ייעוץ, ליווי משפטי וניהול תביעות ביטוח

מוסך מרס

מוסך מרס

מרכז מארס – פחחות וצבע לכל סוגי הרכב הוא הרבה מעבר למוסך. מדובר במרכז שירות ומוסך מורשה בפתח תקוה, המתמחה בביצוע עבודות פחחות וצבע של רכב במקרה של תאונות, פגיעות, שיפורי צורה, טיפול בהתיישנות של המראה החיצוני ועוד. המרכז מעניק שירותי ייעוץ, לווי משפטי ללקוחות וניהול תביעות ביטוח וכו', ומציע ללקוחות חבילת שירות הכוללת ומתואמת עבור כל אחד מהם.
המוסך מאובזר במכשור טכנולוגי מהמתקדמים ביותר בעולם, עם צוות בעל ותק מקצועי שעבר הסמכה, ומבצע התאמה ושימוש באותם החומרים והטכנולוגיות ששימשו את הרכב בתהליך ייצורו. כל תהליך הטיפול נעשה בהתאמה להוראות היצרן. בתום תיקוני הפחחות והצבע, עובר הרכב בדיקות ממוחשבות וביקורות איכות, המתאימות לסוג, דגם ולמפעל היצרן.
מיד עם קבלת עדכון על מקרה של תאונה מסוכנות או חברת הביטוח, דואגים במרכז מארס לפנות ללקוח לתיאום איסוף או החלפה של רכב. נציגי מרכז מארס מגיעים עד הלקוח עם רכב חליפי בזמן שנוח ללקוח, דואגים לכך שימשיך בדרכו ומבצעים ביעילות את כל הסידורים הכרוכים בטיפול באירוע. במרכז מארס מעניקים ללקוחות (על חשבון מרכז מארס) ליווי מקצועי וייעוץ משפטי ממומן, ומתחשבים בלקוחות באמצעות תנאי תשלום נוחים. חשוב לציין, כי הענקת השירותים החינמיים במסגרת השירות ו/או כהטבה ללקוח ו/או כחלק מהשירות ניתנת לשיקול דעת של מרכז מארס ואינה מהווה התחייבות של המרכז כלפי לקוחותיו או לשמש כעילה משפטית להגשת תביעות מכל סוג.
במסגרת השירות, מקבלים לקוחות מרכז מארס הטבות רבות ללא עלות כספית: רכב חליפי "מפתח תמורת מפתח", "תיקון דרך" – מענה ראשוני ומיידי לכלי רכב הנמצאים במצוקה וזקוקים לעזרה דחופה ללא התחייבות של המרכז לבצע שימוש באמצעים וחלקים מקוריים על מנת לאפשר להם להגיע למוסך המטפל, פוליש פנסים, טיפול בשריטות. בנוסף, מציעים במרכז שיפוצים כמו: יישור מיקום חלקים, תיקוני צבע, הסרת כתמים, שטיפת רכב אחרי תיקון, בדיקת אורות, כיוון פנסים, בדיקת נוזלים, הובלה של רכב חליפי אל הלקוח וממנו, רכב שכור (במקרה של תאונה), שירותי משרד, שירותי ניהול תביעות ביטוח, שירות יעוץ, ייצוג משפטי ודחיית תשלום על תיקון עד למועד קבלת הכסף בפועל מחברת הביטוח או פסק דין. הטבה נוספת שמוענקת ללקוחות היא: "חבר מביא חבר" – הטבה ללקוח שהביא לקוח אחר שברכבו בוצע תיקון ו/או עבודה בכפוף לתנאי המבצע.
בקיצור, מארס עושים הכל בשבילכם, הלקוחות!

רחוב שחם 4, פתח תקווה
טל' 054-6754855
03-9219114
דוא"ל: [email protected]

 

מוסך האחים גיני, מפעל לחידוש סטרטרים ואלטרנטורים לרכב

מוסך ג'יני

מוסך ג'יני

כבר 40 שנה שמוסך האחים ג'יני הוא חלק מהנוף הפתח תקוואי, משפץ סטרטרים ואלטרנטורים לכל סוגי הרכב, מחליף מצברים, מתקן סטרטרים, מאבחן תקלות במערכת החשמל, כולל מיזוג אוויר, מבצע שירותי דרך, בדיקות תקופתיות למצברים, העברות טסטים ועוד. המוסך התחיל את דרכו כ"חשמל דודו", עסק שאותו הקים האב, דוד ג'יני, ונכנס אט אט לתחום המוסכים, נותן מענה מקיף לתושבי האזור אבל לא מסתפקים שם רק בזה.
"הייחוד שלנו נמצא באיכות המוצר", אומר הבן והשותף של דוד בעסק, עידן גיני. "המוצרים שלנו בפיקוח של מכון התקנים, וכבר 20 שנה אנחנו הספקים של קבוצת כלמוביל (רכבי יונדאי, מיצובישי ומרצדס) בכל הנוגע למיכללים (סטרטרים ואלטרנטורים). חוץ מזה, אנחנו עובדים עם מוסכים וחשמלאים מדרום ועד צפון, משלחים אליהם מה שהם צריכים בעזרת קטנועים או כלי רכב". גם מי שזקוק לעזרה ראשונית באזור פתח תקווה, יכול לסמוך על האחים גיני, שישלחו אליו גרר ויובילו את הרכב לטיפול במוסך.
את סוד ההצלחה תולה עידן ג'יני לא רק בהתמדה של העסק, אלא גם ביושרה ובאמינות של אנשיו. "אני מודע למה שקורה בתחום המוסכים, אבל מודיע שגזל לא יתרחש אצלנו. לא כך חונכתי, ואלה הערכים שגדלתי עליהם. כל מי שמגיע אלינו, נשים או גברים, יכול להיות בטוח בכך. אחרי הכול, גם אנחנו צריכים לישון טוב בלילה".
גם מחירים טובים מושכים אליהם לקוחות. "כיצרן של מיכללים, אי אפשר להתחרות במחירים שלנו בשוק, והשם שלנו מוכר בתחום", מדגיש עידן, ומספר שלקוחות סומכים עליהם בעיניים עצומות, יוצאים עם חוות דעת חיוביות וחוזרים שוב ושוב.
כשהיה בן 10, עידן התחיל להתלוות לאביו לעבודה, והתחבר לתחום. "אחים שלי יהלומנים, וגם אני הוצאתי תעודה, אבל העדפתי את עבודת הידיים", הוא אומר. בגיל 23 נכנס לעסק "עם רעב בעיניים, רוצה לכבוש את העולם", ורכש את חלקו בעסק, ומאז משתף פעולה עם אביו. "אני סוגד לאבא. אנשים לא מבינים איך מסתדרים כל כך הרבה שנים יחד, כי זה לא מובן מאליו", אומר עידן, ומסביר שהדברים באים ליד ביטוי בהתנהגות ובכבוד שהם רוכשים זה לזה. "כל יום אני דופק על עץ שזה ימשיך ככה. המשפחתיות היא ערך עליון וגם חלק מהעסק. אי אפשר לפספס את זה כשמגיעים לפה. יש כאן אווירה של בית חם ולא רק של מוסך, ואין מי שלא יוצא מכאן מחויך".

הסדנא 2 פינת גיסין, קריית אריה, פתח תקווה
03-6962120
קישור לאתר


 

פרי מוטורס, מוסך מורשה של מזדה ופורד

פרי מוטורס (צילומים: אייזן לוי)

פרי מוטורס (צילומים: אייזן לוי)

מה הקשר בין צמיג לאוכל, ואיך יודעים היכן נמצא פתח התדלוק של הרכב בלי לצאת ממנו? שאלות כאלה ואחרות הם חלק מהטיפים והמידע שחולקים אנשי מוסך "פרי מוטורס מרכז שירות מזדה ופורד" בפתח תקווה עם הלקוחות ואוהדי הפייסבוק שלהם. וכך הם נוהגים גם בכל הקשור לשירות ולשקיפות, שבאמצעותם הם מנהלים את המוסך הוותיק. "לקוח תמיד יתקבל עם חיוך ועם הצעת מחיר לפני שמתחילים טיפול כלשהו", אומרת לירן בר אילן, אחראית שירות הלקוחות והשיווק של המוסך, "הכול מתנהל אצלנו בשקיפות מלאה, כדי שללקוח יהיה ברור מה נעשה עם הרכב שלו והוא יקבל הסבר מלא על כל התהליך".
הסטיגמה שמלווה את המוסכים בכלל הביאה להחלטה של בעל המוסך, אייזן לוי, לחרוט את השקיפות על דגלו של בית העסק. "מאז שאני הבעלים, משנת 1998 ועד היום, דאגתי שאצלנו לא תהיה רמאות מכל סוג שהוא. במוסך שלנו מטפלים רק במה שצריך ולא מעבר לכך, ואבוי למי שלא ימלא את הדרישה הזו", אומר אייזן. האמינות הזו הביאה לכך שלקוחות שמחליפים מכונית, מעדיפים להמשיך לרכוש מזדה או פורד רק כדי לא להחליף מוסך. "אנחנו מקשיבים לכל טענה, בודקים כל דבר, לא מזלזלים ומסבירים ללקוח, כדי שיהיה שקט ובטוח שהוא מטופל היטב. גם נשים מקבלות אצלנו אותו יחס, ויודעות שאצלנו הן יקבלו הסבר על כל רפידה או פילטר אוויר".
היחס האישי, האמינות והמקצועיות היא לחם חוקו של המוסך כבר 20 שנה, עוד מהימים ששכן בז'בוטינסקי פינת רבין. לפני עשור עבר המוסך לכתובתו הנוכחית בקריית אריה – מקום נגיש ונוח להגעה, קרוב לכביש גהה וכביש 5 וכולל גם חנייה פרטית והנגשה לנכים כדי לא לקפח אף לקוח.
המוסך משתמש בטכנולוגיות מחשוב מתקדמות ומשרת לקוחות פרטיים ועסקיים. הוא כולל חמש מחלקות מקצועיות: מכונאות, חשמל ודיאגנוסטיקה, מיזוג אוויר ופחחות וצבע, ומציע שירות הכנה לטסט, העברת טסט, בדיקת בלמים לכלי רכב ישנים, איסוף והחזרת רכב מבית הלקוח או מקום העבודה (באזור פעילות המוסך), עזרה במילוי טפסים לחברות הביטוח וכמובן, יועץ שירות צמוד, המלווה את הלקוח מרגע כניסתו למרכז השירות ועד ליציאתו. פינת קפה ועיתונים ממתינים למי שבוחר להישאר במקום, כמעט כמו בבית. ואכן, במוסך מועסקים בני משפחה כמו הבת לירן, שסיימה לימודי תואר שני, הצטרפה לעסק המשפחתי, כאמור, כמנהלת שירות לקוחות ושיווק ולומדת כעת להסמכה במכונאות, החתן אשר כהן, שגם הוא לומד להסמכה, ועד לפני כמה חודשים גם הגיס יגאל, שפרש לביתו. כולם מקבלים את ההכוונה וההדרכה של אייזן, שמעודד אותם להשתלם ולקחת אחריות. "גם הלקוחות הם כמו משפחה אצלנו, וזו התחושה שאנחנו רוצים להעביר להם – כאן זה הבית שלכם ושל הרכב שלכם", מסכם אייזן.
ואם תהיתם על השאלות שבפתיח – מדריך מישלן פורסם לראשונה ב-1900 על ידי יצרנית הצמיגים "מישלן" וכללה ביקורות אוכל, וחץ קטנטן במד הדלק בלוח השעונים מורה על כיוון הפתיחה של המיכל. שיהיה בהצלחה, המפתחות בפנים.

המפעלים 5 קריית אריה פתח תקווה
טלפון: 03-9233690
קישור לפייסבוק
קישור לאתר

 


מוסך וולמן מוטורס

 וולמן מוטורס בע״מ. צילום עצמי

וולמן מוטורס בע״מ. צילום עצמי

חיפשתם מוסך שיטפל לכם בכל הבעיות בחיים? טוב, הוא אמנם לא יכול לפתור את ההתמכרות שלכם לנטפליקס, אבל אם יש לכם בעיה ברכב, מוסך וולמן מוטורס בע״מ הוא בהחלט המקום הראשון שתרצו להגיע אליו. המוסך שהוקם לפני יותר מ-50 שנה על ידי דני וולמן, עבר לפני שנה וחצי למיקום חדש ומנוהל כיום על ידי דני ובנו רן, המתמחים בתיקון וטיפול של רכבי UMI – קאדילאק, שברולט ואיסוזו. אם יש ברשותכם רכב מבית general motors, אתם מוזמנים להגיע למקום וליהנות מטיפולי פחחות וצבע, דיאגנוסטיקה, מכונאות ורכב, חשמל וכל שאר השירותים להם נזקק רכבכם.

עסק משפחתי. צילום עצמי

עסק משפחתי. צילום עצמי

התמחות ברכבי general motors: זה נכון שרוב הרכבים דומים יחסית מתחת למכסה המנוע, אבל הבעיות שהם מייצרים משתנות ממותג למותג ומדגם לדגם.  דני, רן וצוות המוסך, הפכו במרוצת השנים למומחים בתיקון ובטיפול של רכבי general motors, שיודעים להתמודד עם כל בעיה ולתקן כל תקלה מבלי ללכת סחור סחור. צוות המקום משתמש בעבודתו באותם כלים ייעודיים המשמשים לטיפול ולתיקון של רכבים אלה בכל העולם, דבר המבטיח עבודה מדויקת ונכונה שעונה בדיוק על הצרכים של הרכב. לצד טיפולי ותיקוני הרכב מציע מוסך וולמן מוטורס בע״מ עוד שורה של שירותים משלימים שנועדו לעזור לכם לחסוך את הנסיעות הלוך ושוב ממוסך אחד למשנהו. צריכים לעשות טסט לרכב? המוסך יעביר את רכבכם טסט. צריכים לעשות לו בדיקה וטיפול שנתי? גם פה המוסך יעזור. נוסף על כך, אם רכבכם לא שייך לקבוצת general motors אך אתם עדיין זקוקים לעבודת צבע ופחחות, תוכלו לקפוץ למקום ולקבל שירות אדיב ומקצועי. המקצוענים שמאחורי ההגה- כדי לשמור על רמת כשירות גבוהה יש להמשיך להתעדכן כל הזמן על חידושים ושינויים בתחום הרכב. מספיק שתמצמצו וכבר הגיעה טכנולוגיה חדשה, מכשור חדש או דגם חדש. כדי להבטיח שצוות המוסך ידע להתמודד עם כל תקלה שיכולה להתרחש ברכבי general motors, עובר צוות המקום הדרכות קבועות ומעמיקות. נכון, המוסך הוא לא המקום הראשון שהייתם בוחרים להעביר בו יום עבודה עמוס, אבל כשצריך ללכת אז לפחות ליהנות מהדרך, לא? המקום מתאפיין באווירה משפחתית ונעימה, צוות נחמד ואדיב ופינת ישיבה שתעביר לכם את הזמן בכיף (רק אל תשכחו להביא את האייפון). אם בכל זאת גיליתים שאין לכם אפילו שניה בשביל להגיע למקום, תתנחמו בעובדה שצוות המוסך עושה עבודת קודש ובמקרים מסוימים מגיע עד לבית הלקוחות, אוסף את הרכב, מתקן אותו ומכין אותו לעלות חזרה לכביש. עברתם תאונה ואתם צריכים לתקן את הרכב? נמאס לכם ליסוע ברכב חבוט ומתקלף? זו ההזדמנות שלכם להגיע למוסך וולמן מוטורס בע״מ, ליהנות משירות מעולה, צוות מומחה וטיפול מקצועי ברכב שיחזיר אתכם לכביש ללא תקלות, ללא בעיות וללא הפתעות.

 

כתובת: מודיעין 42, פתח תקווה

טלפון: 03-5707888

שעות פעילות:

ימים א'-ה': 16:00-07:30

יום ו': 13:00-07:30


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר