ד"ר שלמה צדוק. צילום:פרטי.
ד"ר שלמה צדוק. צילום:פרטי.

"אין למי להצביע", מחנטרשים לי פלספני הסירוב

על 43 מפלגות, על הטבילה במקווה לפני ההצבעה, ועל אלו שמזכירים לנו שחוץ מימין ושמאל יש גם למעלה ולמטה. בשבוע הבא יש כאן חגיגת בחירות, אל תחמיצו

פורסם בתאריך: 7.4.19 17:04

החג הזמני החדש. מעולם לא נפל חג בין פורים לפסח. אבל השנה כן: חג הבחירות!. אחלה חג חירות מוקדם. חירות בחירת הנבחרים. אבל כידוע לכם עוכר חגיגות סידרתי אנוכי ולכן רוצה לבחון איתכם כמה עניינים של בחירות.

פלספני הסירוב המטופשים. "מחצית מהעם לא קוראים עיתונים ומחצית מהעם לא הולכים לבחור. יש לקוות שמדובר באותה מחצית…". לא זוכר מי אמר אבל זה מביא אותי לעשות חשבון עם פלספני סירוב ההצבעה למיניהם. "הלו, דעו לכם: גם כשלא מצביעים משפיעים! יען כי נוסחאות חלוקת המנדטים סופרות גם אתכם. ובבקשה – גם אל תהיו לי רמאים קטנים. אתם מקבלים יום חופש בשכר כדי להצביע או בשביל לעשות מנגל? מכעיס שהפלספנים חוצים הרים, אגמים, ימים ו-ואדיות כדי לטייל אבל סירוב לחצות את הרחוב כדי להצביע נהיה בשבילם אג'נדה ופילוסופיה". "אין למי להצביע", הם מחנטרשים לי. "הלו: יש 43 מפלגות שמתמודדות ולכם אין למי להצביע?!"

43 מפלגות. נשבע לכם אמיתי. הנה רשימת מפלגות חלקית: "הפיראטים – פתק לשלשול", "פשוט אהבה", "אופק חדש בכבוד", "אחריות למייסדים", "ברית עולם", "כבוד האדם", כלכלה ירוקה", "מהתחלה", "נ – נח – נחמ – נחמן", "צדק לכל", "רב חובל בשארה", |"בט"ח של סמיון ", "זכויותינו או כולנו", "הגוש התנכ"י, "אני ואתה", "שווים". כן, ויש גם ליכוד, כחול לבן, מרצ , בל"ד ועוד. עלאק, אין למי להצביע. מה כל הרשימות רוצות? וואללה, לא יודע אבל אפילו לשליחי אלוהים אפשר להצביע. ואפילו לצרכני קנאביס. ואפילו למפלגת של משיחים. ופואנטה חיובית סופית בענין: המפלגות האלו באו כדי שלא נשכח שחוץ משמאל וימין יש גם למעלה ולמטה!!. תחשבו על זה.

הולך לטבול במקווה. אני נרקומן של בחירות. הריאות שלי מתנפחות מגאווה על כך שאצלנו בוחרים מנהיגים בלי לשרוף צמיגים בכיכרות ובלי לתלות בובות ברחובות. ולכן, ביום הבחירות אני עושה טבילות במקווה, לובש בגדי חג ומועד, עושה ז' הקפות מסביב ומטיל פתק נכון וטוב בעונג עילאי.

מעריץ אותם. "במתמטיקה, כמו בבחירות בדמוקרטיה, האחד שואב כוח ממספר האפסים שמאחוריו". זאת אמירה תפלה, טפשית ונבזית, יען כי צריך לקוד קידה בפני הפוליטיקאים על יצר השליחות שלהם ולא להפוך אותם לשקי חבטות. מעריץ אותם.

בז להם. אני בז לאלו שאומרים שאם המפלגה שלהם לא תיבחר הם ירדו מהארץ כי "הלכה להם המדינה", או כי "העם מסומם". לאלו אני מוכן לעזור באריזת המזוודות ולסחוב להם אותם עד לשדה. רק חשוב שיהיו בטוחים: אני אלחם בשבילם בכל שדה קרב עד אשר ישובו הביתה בשלום.

סקרים. אני מאמין בסקרים אבל לא שוכח שטוב להריח אותם אבל לא לשתות אותם. אבל יש משהו אחר שמטריד אותי בענין: נער הייתי וגם זקנתי אבל מעולם לא נסקרתי!! יעני, מעולם לא נפלתי בשום מדגם. לא במדגם שנעשה על פי שיטות מדגמיות מקובלות ולא כאלו שנעשו בשיטות חייזריות. לא מבין מדוע. נשבע לכם בדקתי את עצמי אלף פעמים כדי להיות בטוח שאני תקין ונורמלי לחלוטין ולא מצאתי שום פגם בעצמי. בדקתי ומצאתי שאני שייך לאוכלוסייה יהודית בוגרת, מזרחי, יש לי השכלה אקדמית לעילא ולעילא, המין שלי ברור לחלוטין, אני שייך לאשכול מדגמים הגיוני, יש לי טלפון, גם נייד, גם מחשב אישי וגם מחובר אינטרנט כרוני, אני יודע לענות על סקרים גם אם הם באמצעות פאנל רב משתתפים, יודע לענות על שאלון מובנה או פתוח או סגור ואו אמריקאי, אני מתאים הסתברותית למדגם ה-510 ואפילו למדגם ה-400 , ברור שאני אחלה משתייך למדגם מייצג, גם באומדנים אני בסדר גמור וגם בטעויות הדגימה אני שוחה מצוין, וברור שגם בסטיות תקן אני יכול לעמוד. אז מה הבעיה איתי לעזאזל? גם בשביל זה צריך מאפיה ופרוטקציות?!

ומילת סיכום. יש לנו ארץ נהדרת. לא זאת המצחיקה. ישראל מבחינתי היא מדינה מושלמת. אנחנו עם סגולה ואור לגוים. אנחנו העם הכי מוסרי בעולם. וכל מי שאומר שיש אווירת תרעלה בבחירות האלו הוא גוזמאי, מספר סיפורים וממציא דגול.

חג בחירות שמח.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר