הבניינים שנפגעו מהטיל צילום דוברות העירייה

אנשי המחנה המתקדם, את אמנת החמאס כבר קראתם? | טור מיוחד של ד"ר שלמה צדוק

על מטרות החמאס, על ערביי ישראל, על העליהום המכוער על השוטרים ועל הפרשנים באולפנים. ד"ר שלמה צדוק מנסה לסכם את השבועיים האחרונים ולהביט קדימה

פורסם בתאריך: 21.5.21 09:03

שבועיים למבצע "שומר החומות", והכרזה על הפסקת אש. זאת לא מלחמה על שטח. זאת מלחמה על נצח. הם לא רוצים אותנו כאן לנצח. ואנחנו נישאר כאן לנצח כדי לחיות כאן לנצח. כי אין לנו ארץ אחרת. וזאת לא מלחמה של טילים. זאת מלחמה של תהילים מול טילים. כאילו לומר: זאת מלחמת דת. הם רוצים כאן את את מדינת חמסטאן. קיראו את אמנת החמאס המשיחית: "ישראל תקום ותוסיף להתקיים עד שהאיסלאם ימחה אותה, כפי שמחה את מה שקדם לה … המערכה של תנועת החמאס כנגד היהודים גדולה והרת גורל … נעשה כדברי שליח אללה מוחמד: לא תגיע השעה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, ועד אשר יסתתר היהודי מאחורי העצים והאבנים ואז יאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי, הוי עבד אללה, יש יהודי המתחבא מאחורי העץ. בוא והרגהו!".

# # #

ההיסטוריה חוזרת על עצמה. בשבוע שעבר נפלו טילים במרכז פתח תקוה. פעם ראשונה?? ממש לא. ב-7.7.71 נפל מטח קטיושות על שכונת שעריה ובית רבקה. היו הרוגים ופצועים. בהם ענת דרשני. ילדה בת 5 שנהרגה מרסיסים. מזכיר לכם משהו עצוב מנפילת הטיל בשדרות? את המטח ירו חמישה מחבלים מדיר אל בלאח. צה"ל מצא את כולם שלח אותם ל-72 הבתולות. מזכיר משהו מעכשיו?

# # #

ערביי ישראל תופסים צד במלחמה הזאת. לא את הצד של המדינה שלהם. יש הזוי מכך??? ויהודים וערבים מפגינים למען דו קיום. מישהו שם שכח שגם חמור ורוכבו חיים בדו קיום?. ואני רק שאלה: מדוע אין "שלום עכשיו" פלשתינאי? ומדוע לא רואים את "אמהות בשחור" של עזה? והיכן "שוברים שתיקה" של המוסלמים? ומדוע המפגינים היהודים לא הולכים להפגין באום אל פאחם? או בטייבה? אולי כי אם הם יפגינו שם זה עלול להיות הדבר האחרון שיעשו בחייהם?

# # #

המחנה המתקדם לעולם לא עוצר עם המקוריות שלו ותמיד מוצא איזונים מגוחכים למעשים הנוראיים שעשו ערביי ישראל. אפילו המפכ"ל נפל לזה בשגיאת לשון כנראה. בכל אופן – המאזנים המקצועיים והסידרתיים אומרים שהתנפלות ערביי ישראל על היהודים נובעת מהקיפוח שלהם. סליחה? איזה ערבי כאן מקופח לעזאזל??

# # #

שלושה עקרונות של מלחמות שמנהיגינו צריכים לקחת בחשבון. ראשונה: "מלחמה זה לא למות למען המדינה שלך. מלחמה זה לגרום לממזר השני שימות בשביל המדינה שלו". שניה: "מלחמה איננה קובעת מי צודק, אלא מי נשאר". שלישית: "מלחמות מתחילות כשאתה רוצה, אך אינן מסתיימות כשאתה מבקש".

# # #

הם שידרו 24/7. בשלושת הערוצים. פרשנו את עצמם לדעת. דבר מהפרשנות שלהם לא מזיז אף טיל ממקומו. עוד מבזק. ועוד יומן. ועוד גל פתוח. ועוד מומחה לכלום ועוד אסטרטג לשום דבר. ועוד טייס ממלחמת העצמאות ועוד גנראל במיל'. ואלו קופצים מערוץ לערוץ ומבסוטים מהפלשים של האולפן. וכשלא יישאר מרואיין יביאו את האפסנאי והפקידה הפלוגתית?.

# # #

ואולי מישהו יעצור את העליהום המכוער והחצוף של התקשורת כנגד משטרת ישראל ומג"ב???.ב כל פאנל פלצני בטלוויזיה מביאים קצין משטרה וקורעים אותו כאילו הם טריבונאל רחוב והוא נידון למוות, וכאילו הוא אשם בפוגרומים, וכאילו אפשר לשים שוטר על כל פוגרומיסט רשע שזורק אבן!!! שבועיים ששוטרים לא ישנו, לא ראו את המשפחות שלהם ופרשני החירטוטים עושים עליהם אבו עלי מתוך אולפנים ממוזגים. אולי די לשפוך עליהם אש וגופרית על כלום!!

# # #

הפעם הגודל כן קובע. מול משרדי עומדת חנות וילונות וכפתורים. כל יום אני קונה שם כפתורים ב-3 שקלים. אני לא צריך יען כי יש לי כבר 100 מגירות של כפתורים. לצידה יש חנות חומרי בנין. כל יום אני קונה משם מברג ב-5 שקלים. אני לא צריך כי יש לי כבר מחסן מברגים. בחנות הגרביים אני קונה כל יום סט ב- 10 שקלים. אני לא צריך כי כבר יש לי ארונות גרביים ממיליון סוגים. שנה של קורונה וימים של מלחמה גמרו את העסקים הקטנים!!! רמי לוי והקניונים ישרדו את החורבן אבל המכולות והבוטיקים יגיעו לפת לחם. קונים רק אצלם!!

# # #

הגנרלים אומרים שחורבן החמאס בעזה יביא שקט ל-5 שנים. אבל אנו רוצים שהארץ תשקוט ל – 40 שנים. מה עושים?

צדוק

ד"ר שלמה צדוק


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר