מאירה גולדברג ברנע. צילום אפרת אשל
מאירה גולדברג ברנע. צילום אפרת אשל

המתנות שלי כבר ארוזות ומוכנות

כזו אני, אוהבת לקבל מתנות, אבל גם אוהבת לקנות מתנות ולחשוב מספיק זמן מראש מה יתאים למי. אז הנה רשימת המתנות שקניתי לאנשים שקרובים אליי לחג

פורסם בתאריך: 29.8.18 14:22

אני אוהבת לקבל מתנות. לא משנה לי איזו מתנה, לא אכפת לי מה גודלה ומה עלותה, כל עוד נותן המתנה עטף אותה יפה, אני מתחילה להרגיש תנודות של אושר בכל הגוף.
אני גם אוהבת לקנות מתנות, לחשוב מראש מה יתאים למקבל המתנה, מה ישמח אותו. אני נוהגת להוסיף לכל מתנה ברכה אישית בכתב ידי עם ציור קטן וחמוד שיעלה חיוך על שפתיו.
אני מהמקדימים. שבועיים לפני החג, כל המתנות כבר ארוזות ועטופות ממתינות לרגע הנכון.

סט מלכים צילום יח"צ

סט מלכים צילום יח"צ

לאמא: מלכים – סט מיניאטורה

אמא שלי, מורה לתנ"ך והיסטוריה בפנסיה, מחוברת בכל נפשה לארץ ישראל ולתנ"ך. את כל הספרים החדשים בתחום היא כבר קבלה ממני ורציתי לתת לה משהו שמצד אחד יתחבר לאהבה הגדולה שלה ומצד שני לא יתפוס המון מקום בבית שגם ככה עמוס בחפצי נוי וכלים.
נזכרתי באתר האינטרנט של "פיסת היסטוריה". נכנסתי ושוטטתי בו להנאתי עד שמצאתי בדיוק מה שחיפשתי! מלכים – סט מיניאטורות. מדובר בשלוש מיניאטורות של מלכי ישראל: דוד, שאול ושלמה. על כל אחת מהן נכתב פסוק מתאים מהתנ"ך. גובהן 6 ס"מ. הן עשויות מחרסינה.
המשלוח הגיע בזריזות באריזה מהודרת. המחיר: 147 שקלים, מידי פעם יש הנחות, ואני הופתעתי לקבל במתנה סיכת מגן דוד יפה.
עוד באתר: בובות מדליקות של מנהגי ישראל: דוד בן גוריון, זאב ז'בוטינסקי, משה דיין, גולדה מאיר, יצחק רבין ומנחם בגין. (לי כבר יש את כולם).

אדל, יוכי ברנדס צילום יח"צ

אדל, יוכי ברנדס צילום יח"צ

לסבתא: ספר – אדל / יוכי ברנדס, הוצאת כנרת זמורה ביתן

סבתוש' בת 92 עוד מעט. כמו אמא, גם היא מורה בפנסיה, אך מרצה עד היום בחוגי תנ"ך בבית דני, במתנ"סים ונותנת דברי תורה מידי פעם גם בחוגי התנ"ך בבית ראש הממשלה.
ברגע ששמעתי שלסופרת יוכי ברנדס יוצא ספר חדש, ידעתי שזו תהייה המתנה עבורה. לפני כחודש נתקלתי לגמרי במקרה ביוכי ברנדס. סיפרתי לה שבכל פעם, לפני שאני קוראת ספר חדש פרי עטה, אני הולכת לסבתא שלי והיא מלמדת אותי על התקופה. לפני שקראתי את 'מלכים ג' סבתא עברה איתי על מלכים א' ו־ב' והזכירה לי כל מה ששכחתי מבית הספר. לפני שקראתי את 'הפרדס של עקיבא' סבתא נתנה לי הרצאה על התקופה. שאלתי אותה על מה ללמוד עכשיו לפני קריאת הספר החדש. יוכי פרצה בצחוק. "תאמיני לי שאת לא צריכה ללמוד כלום. פשוט תקראי ותיהני". בחשש לקחתי את הספר החדש שעוסק בחייו של הבעל שם טוב, 523 עמודים. לא ידעתי עליו דבר.
מה רבה הייתה הפתעתי שלאחר שלושה ימים, שבהם לא יכולתי להפסיק לקרוא, הספר פשוט נגמר. אדל, בתו של הבעל שם טוב, מספרת לנו את סיפור חייו המרתק, האכזרי, הקסום ומעורר ההשראה של רבי ישראל בן אליעזר, וכיצד הפך מתינוק יתום, לאבי תנועת החסידות. הספר נקרא בנשימה אחת כספר הרפתקאות, מלא בסודות, מזימות, שדים ומסתורין. היהדות במאה ה־17 מתעוררת לחיים. אני מתייחסת לספר גם כמדריך רוחני, לאורך הקריאה בו סימנתי לעצמי משפטים חשובים שאוכל לקחת הלאה. לא משנה כמה רע לנו בחיים, תמיד יש סיכוי לשינוי, והשינוי חייב להגיע מתוכנו.
ספר שהוא יצירת מופת ומתאים גם לסבתא וגם לכל הגיסות שלי. איזה כיף שהוא יצא לקראת החג.
המחיר 98 שקלים אך משתתף במבצעים שווים ביותר בצומת ספרים וסטימצקי.

קלפי השראה מיב איילון סטודיו pritim

קלפי השראה מיב איילון סטודיו pritim

לאחותי הקטנה: קלפי השראה: תנשמי – את בוחרת את הקלף היומי שלך. תוכן וכתיבה: ענת לב אדלר, הפצה דורנת

כל מי שחיה בעידן הזה חייבת לעצור רגע ולנשום. אחותי עובדת בעבודה קשה מאוד (גננת). אני אחרי רבע שעה הייתי מתפטרת ובורחת מהגן בצרחות איומות. היא אמא לשתי בנות מתוקות להפליא ורציתי להביא לה מתנה שתעשה לה טוב בלב ובנשמה. אני לא בטוחה שיש לה זמן לשבת לקרוא ספרים ורציתי שהיא תקבל משהו שברגע שהיא תסתכל עליו היא כבר תיכנס לאווירה הנכונה בלי מאמץ. הקופסה מהממת, בעיצוב רטרו מגניב ונשי, בתוכה 18 קלפי תוכן ו־2 קלפים ריקים לשימוש אישי ומעמד עץ קטן עליו ניתן להניח בכל פעם את הקלף שבוחרים להציג. על כל קלף נכתב משפט מעצים שמטרתו להזכיר לנו דברים שיש לנו נטייה לשכוח, לנשום, לאהוב את עצמנו ולעשות דברים בלי לפחד. "תנשמי ותקבעי פגישה עם מישהו שאוהב אותך", "תנשמי כי ממילא אי אפשר להספיק הכל וזה ממש בסדר", ועוד קלפים שאם הם מונחים לנו מספיק זמן מול העיניים המסר שכתוב עליהם באמת חודר למוח וללב. מניסיון אישי.
מתאים לאחיות, גיסות, בנות דודות, שכנות וחברות טובות.
ניתן להשיג בחנויות הספרים ומוצרי פנאי ב־59.90 או באתר של המחברת ענת לב אדלר ב־50 שקלים בלבד.
https://anatlevadler.co.il/he/home

חושב בקול צילום יח"צ

חושב בקול צילום יח"צ

לגיסי ישי: ספר – חושב בקול, הומור משובח באריזות קטנות, אמיר מויאל, איורים נדב נחמני / הוצאת ידיעות אחרונות

לכל משפחה יש את האדם המגניב, שכולם אוהבים אותו, כולם רבים מי ישב לידו והוא הכי קול ומהמם, זוכר את כל האחיינים, מניף אותם על הידיים, מתלוצץ וזורק דברי חוכמה משעשעים יותר או פחות. אצלנו זה ישי.
רציתי להביא לו משהו שיצחיק אותו כמו שהוא מצחיק אותנו. משהו שיוכל לעמוד ליד שולחן העבודה במשרד שלו ואם הוא ירצה להירגע קצת ולעשות לעצמו אתנחתא משעשעת באמצע היום הוא יוכל לפתוח באקראי בכל עמוד שיחפוץ וליהנות.
אני עוקבת בפייסבוק כבר זמן רב אחרי שני היוצרים אמיר מויאל (תסריטאי וקומיקאי שמצחיק אותי מידי יום), ונדב נחמני (מאייר מופלא), ושמחתי מאוד שהם איחדו כוחות בספר אחד בו הסטטוסים המצחיקים של אמיר פוגשים את המוח היצירתי של נדב. התוצאה: הורסת!!
אז קניתי אחד לישי ועוד שלושה ככה סתם שיהיו בבית ואני כבר אחליט את מי מתחשק לי לשמח באותו הרגע.
המחיר: 98 שקלים, אך משתתף במבצעים שווים בצומת ספרים וסטימצקי.

סטטוס לשבת
הערכה עם תנאים

אבישי (בן שמונה וחצי): "אני מעריך כל מתנה שאני מקבל בתנאי שהיא תהיה בובות פופ מסדרת "הארי פוטר", או "קאפהד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר