סופר אמא ינץ לוי, מרי פופינס, צלילי המוסיקה, מסעות אודיסאוס
ינץ לוי, מרי פופינס, צלילי המוסיקה, מסעות אודיסאוס

"טור המלצות לפסח חודשיים לפני החג"?

כזאת אני: בראש השנה מזמינה כרטיסים למופעי חנוכה, בחנוכה דואגת לפסח, ובפסח לחופש הגדול. ואל תשאלו כמה זמן מראש אני מזמינה כרטיסי טיסה ומלון לחופשה בחו"ל

פורסם בתאריך: 20.2.19 15:31

"אני חושב שהתבלבלת ושלחת לי טור המלצות לקראת פסח חודשיים לפני החג", דמיינתי את ההודעה שאקבל מהעורך שלי לאחר שאשלח את הטור. וכבר ראיתי בדמיוני את ההודעה הנוזפת שאשלח לו בחזרה, "אתה יודע שיש הופעות שכבר עכשיו נגמרו כל הכרטיסים? נראה אותך משיג כרטיסים להצגה 'ילדי בית העץ' למשל?".
יש את ההורים הספונטניים, אלו שמתעוררים בבוקר ובאותו רגע מחליטים לאן ילכו לטייל ומה יעשו, אבל לא אני. אני בראש השנה, מזמינה כרטיסים למופעי חנוכה, בחנוכה, דואגת לפסח ובפסח לחופש הגדול. ולא, אל תשאלו כמה זמן מראש אני מזמינה כרטיסי טיסה ומלון לחופשה בחו"ל כי התשובה תשאיר אתכם בפה פעור ולא כדאי שתבלעו בטעות זבוב תועה. כי כזו אני, אני אוהבת לתכנן, אני אוהבת להזמין מראש, אני זו שמפתיעה את המוקדנים במרכזי ההזמנות בתיאטרון, זו שמספרת להם בפעם הראשונה איזה הצגה אמורה לעלות בקרוב. (וכן, נציגי השירות של תיאטרון הבימה, אני עדיין ממתינה לרגע בו תצא הודעה מסודרת על עלייתו לאוויר של המחזמר "מרי פופינס".).

אז קבלו המלצות חמות על הופעות, הצגות ואירועים מעניינים לחודשיים הקרובים. בחלק מהאירועים עליכם להיות מאוד זריזים כי נשארו מקומות אחרונים:

 

צלילי המוסיקה / בימוי: ארתור קוגן, כוריאוגרפיה: אלדר גרויסמן

סופר אמא צלילי המוסיקה

צלילי המוסיקה

חופשת פסח זו הזדמנות מופלאה לקחת את כל המשפחה למחזמר המצליח 'צלילי המוסיקה'. כי גם לילדים שלכם מגיע להכיר את מריה, הנזירה שלא כל כך מצליחה להיות נזירה, שנשלחת להיות אומנת לשבעת ילדיו של קפטן פון טראפ הקשוח והקפדן ובעזרת המוסיקה מצליחה להחזיר את השמחה ואהבה לביתם.
הבעיה היחידה: לאחר ההופעה לא תצליחו להוציא את השירים מהראש.
כשאני ראיתי את המחזמר, חני נחמיאס הייתה מריה, ואילו היום מגלמת את התפקיד עמית פרקש לסירוגין עם הילה הויזמן. הביקורת משבחות את שתיהן, אז יש למה לחכות.
המחזמר עולה באולמות בכל רחבי הארץ וגם אצלנו בהיכל התרבות בפתח תקוה. מחירי הכרטיסים משתנים בהתאם למקום באולם – 129 שקלים, 99, ו־70. אבל יש לי בשורה מצוינת לתושבי פתח תקווה. בהצגת תעודת תושב ישנה הנחה משמעותית ודרגות המחיר הן – 99, 79, ו־59 שקלים.
מתאים לכל המשפחה.

 

"מרי פופינס" הבלט הישראלי / כוריאוגרפיה לנה רוזנברג

סופר אמא מרי פופינס בלט

מרי פופינס בלט

אז אחרי שקראתי עם אבישי את הספר, ראינו את שני הסרטים והפסקנו להציק לתיאטרון הלאומי שם עדיין לא יודעים מתי יעלה המחזמר, החלטנו ללכת למופע בלט מלווה במוזיקה נהדרת של ז'אק אופנבך, ניקולאי רימסקי קורסקוב, רוברט שומאן ויוג'ין לויטאס.
בעבר צפינו בהופעות בלט אחרות של הבלט הישראלי המיועדות לילדים ונהנינו מאוד. זכור לנו לטובה המופע המבוסס על דמותה של בילבי.
ההמלצה שלי היא להגיע לפני הזמן, לקחת את התכנייה המחולקת לצופים, ולהקריא אותה לילדים כדי לחבר אותם לקטעי הבלט שלא מלווים בטקסט בשום שלב ומפעילים אצל כולנו את בלוטות הדמיון. ישנן הופעות בכל רחבי הארץ, האולם הקרוב ביותר לפתח תקוה הוא היכל התרבות דרום השרון, בתאריך 6.4.
מחיר כרטיס: 85 שקלים. מתאים לכל המשפחה.

 

מופע ההרפתקאות של ינץ לוי / סינמה סיטי

סופר אמא ינץ לוי

ינץ לוי

הילדים שלכם אוהבים את דוד אריה (ואפילו כבר ראו את ההצגה ב'הבימה')?, הם התגלגלו מצחוק כשקראו את 'המורה דרורה לא מפלצת'? נהנו מהסדרה החדשה 'כשסבא אליהו היה קטן'? קראו שוב ושוב את סיפורי איש היער? זה בדיוק המופע עבורם ועבורכם. וגם אם הם עדיין לא נחשפו לכל הדמויות, לאחר המופיע הם בטח ירצו לקרוא את הספרים.
תארו לעצמכם מפגש של סופר עם כל הדמויות מתוך הספרים שכתב? אתם לא צריכים לדמיין. זה באמת קורה.
מוזיקה: רואי לוי וגלעד ויטל (השם מוכר לכם מ'שוטי הנבואה' כמובן), יוצר המופע: ינץ לוי, משתתפים: ינץ לוי, בן פרי, אלון מוטקין, לירון מיוחס. ניהול מוזיקלי: אלון מוטקין. עיצוב דמות דוד אריה: יניב שמעוני.
נותרו כרטיסים בודדים בסינמה סיטי רמת השרון וסינמה סיטי ראשון לציון. יש מבצע 1+1 דרך כרטיס האשראי "לאומי קארד" (לא בהטבות הרגילות של הסרטים אלא בהטבות של התיאטרון לילדים).

תיאטרון גשר: שתי הצגות ילדים: מסעות אודיסאוס וגוליבר

סופר אמא מסעות אודיסאוס

מסעות אודיסאוס

 

שתי הצגות מעולות לילדים שזכו לשבחים וביקורות מצוינות על חדשנות ומקוריות מוצגות בתיאטרון גשר שבשדרות ירושלים ביפו. 

גוליבר / מחזה מאת נגה אשכנזי בהשראת ״מסעי גוליבר״ של ג׳ונתן סוויפט, בימוי: יבגני אריה. מה שמיוחד בהצגה הזו הוא השילוב של טכנולוגיה אינטראקטיבית עם קטעי אנימציה ושחקנים על הבמה. הצופים מקבלים משקפי AR (מציאות רבודה) שגורמים להם לראות על הבמה דברים שלא רואים בלעדיהם. מתאים לבני 6 ומעלה. הצגה שמחה, צבעונית, מגניבה שאסור לכם להחמיץ.

מסעות אודיסאוס – הצגת ילדים על פי המיתולוגיה היוונית / מחזה מאת רועי חן. אם יש סיפור אהוב במיוחד במיתולוגיה היוונית הוא סיפורו של אודיסאוס ומסעותיו המסוכנים ומעוררי ההשראה. זו הצגת הילדים הראשונה שעלתה בתיאטרון "גשר" לפני מספר שנים והציפיות ממנה היו גבוהות מאוד. (תרשמו לעצמכם – הצגה מעולה!!!). מדובר בהצגה שהיא סיפור בתוך סיפור. ארכיאולוג שיוצא למסע בן עשרה ימים, מותיר בידיו של בנו את הספר הידוע של הומרוס, כדי שינעים את זמנו של הילד עד שהאב ישוב לביתו. הספר שהילד קורא יחשוף את הצופים למסע הגדול של אודיסאוס, לקרבות, לחיות האגדיות ולעולמו המופלא. הצגה נדירה. רוצו!
אגב, הבן שלי על הספקטרום האוטיסטי, והם נותנים 50% הנחה לבעלי תו נכה. ביקשתי הנחה על הכרטיס של הבן שלי והמוקדנית בהזמנות התעקשה לתת הנחה גם לכרטיס שלי. (כן, אנחנו נצפה בהצגה פעם נוספת).

הודיני, תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער, מחזה מאת שירלי דשא, בימוי: רועי שגב

כשהייתי ילדה שמעתי סיפורים מסמרי שיער על אומץ ליבו וזריזותו של הקוסם הודיני, אמן פעלולי ההיחלצות. סיפורו האישי עורר בי סקרנות רבה, כיצד ילד יהודי מבודפשט, בשם אריך וייס היה להודיני הגדול. ההצגה מבוססת על סיפור חייו, כיצד גילה את עולם הקסמים ונשבה בו, איך נגד כל הסיכויים הוא היה לאחד הקוסמים המפורסמים בעולם. ההצגה מתאימה לילדים בבית ספר יסודי.
שימו לב: חפשו את "פסטיבל ירון". בכל חג עורכים בתיאטרון אורנה פורת את "פסטיבל ירון" להצגות ילדים (ע"ש הצנחן ירון ירושלמי ז"ל). בימי הפסטיבל מתקיימות שלל הצגות מומלצות לכל גיל.

סטטוס לשבת: אבל אני מתוק

אבישי ומאירה

אני לבעלי: כל הכבוד לי! אני כבר 22 יום בלי דברים מתוקים.
אבישי (בן 9): למה את אומרת שאת בלי דברים מתוקים. מה איתי?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר