פעילויות לילדים, סופר אמא

אז מה עושים עם הילדים בחופש הגדול? אם נגמרו לכם הרעיונות, טור ההמלצות הזה בשבילכם

הארי פוטר, טייסת קרב, מופע עם גיבורים מהספרים וסרט חדש. מרגישים שנגמרו לכם הרעיונות לפעילות עם ילדים בחופש? מיואשים? קבלו עוד כמה אפשרויות

פורסם בתאריך: 16.7.19 18:39

בבריכה היינו, לסבא וסבתא שלחנו, את החופשה בחו"ל או באילת כבר שכחנו מזמן, הקייטנה נגמרה ובקושי חלפו שלושה שבועות. אז מה עושים עכשיו? קבלו כמה רעיונות:

מאירה ברנע גולדברג

חגיגות 20 שנה להארי פוטר

סופר אמא אירועי הארי פוטר בסנטר

דיזנגוף סנטר יארח לראשונה בישראל את עולמו הקסום של הארי פוטר במתחם ענק המאפשר לחוות באופן ממשי את הקסם שעומד מאחורי הספרים והסרטים שכבשו את העולם. בפעם הראשונה תיפתח בישראל חנות פופ-אפ ובה מאות מוצרים מקוריים מעולמו של הארי פוטר, חנות ייחודית בשטח של כ-250 מ"ר, שתורכב מארבע חנויות המעוצבות כל אחת ברוח אחת מארבעת הבתים של בית הספר לקוסמים הוגוורטס. בדומה לחנויות המותג בלונדון בחנות יהיו כ-350 מוצרים מקוריים שונים, שיובאו או יוצרו במיוחד לאירוע 20 השנה בישראל, כשרובם נמכרים לראשונה בישראל. בתוך החנות הענקית תיבנה ספרייה מיוחדת עם אח בוער, שבו ניתן לעיין בספרי הארי פוטר הישנים והחדשים, באלבומים ובפריטים מיוחדים. לצד החנות יוקם דוכן "פונדק שלושת המטאטים" בו אפשר יהיה לטעום את המשקה המפורסם מהספרים "הבירצפת", המורכב מבירה וקצפת, שיוגש בגרסה נטולת אלכוהול, ואפשר יהיה לטעום מאכלים שונים בהשראת הספרים.
בקולנוע לב יתקיים אירוע קולנועי חד פעמי ובמסגרתו יוקרנו שמונת סרטי הארי פוטר ברציפות, נינטנדו תציב לרווחת המבקרים עמדות סוויטץ חדשות עם משחקי הארי פוטר, מצנפת המיון תגלה לכם לאיזה בית אתם מיועדים בצירוף תעודה רשמית, יתקיימו חידונים, סדנאות כישוף, לימוד לחשים עם שרביטים, אימוני קסם עם טאבלטים, סדנת תחפושות, הקרנת קטעים מיוחדים, הרצאות ועוד..
בנוסף. תראה אור מהדורה בלעדית של סדרת הספרים בעטיפות חדשות.
באירוע שיימשך חמישה שבועות יוצב רציף 9 ו 3/4 כמו שאנחנו מכירים מהסרטים, לידו ניתן להצטלם עם העגלה המפורסמת ועמדת צילום "גרין סקרין" בה יוכלו המבקרים להצטלם על מגוון רקעים וסצנות מתוך הסרטים, יהיו תלבושות מקוריות, ייפתח פונדק משקאות ואוכל ברוח ספרי הארי פוטר, מתחמי פעילות לכל הגילאים, תערוכות, הרצאות, סדנאות והקרנות מיחדות.
המתחם שיפתח ב-22 ביולי 2019 בהשקעה של למעלה מ-1.5 מיליון, יתפרש על פני 500 מ"ר ויציע מגוון פעילויות חווייתיות לכל המשפחה ברוח סדרות הספרים והסרטים של הארי פוטר.
תערוכת אמנות בהשראת הארי פוטר שתוצג ברחבי הסנטר, אביזרי תפאורה מקוריים ודמויות מעולם הארי פוטר שיובאו מאולפני הארי פוטר בלונדון ויוצגו תחת אבטחה מיוחדת.

 

הרפתקאות ינץ לוי

מופע ינץ לוי

אחת הפנטזיות הגדולות מכולן של כל ילד או מבוגר שאוהב ספרים, היא לפגוש יום אחד את הגיבורים מהספרים. לכן המופע החדש "הרפתקאות ינץ לוי" מבחינתי הוא בכלל לא מופע אלא הגשמת חלום. אחת אחרי השנייה עולות הדמויות על הבמה, הן נראות, מדברות ומתנהגות ממש כאילו מישהי שלף אותן בקסם מהספרים.
המופע מלווה במוזיקה מגניבה, בבדיחות מצחיקות ושחקנים מעולים. ינץ לוי והדמויות למעשה מנהלות לאורך המופע דיאלוגים בינם לבין עצמם ובינם לילדים בקהל. לדעתי שיא המופע הוא הרגע בו מעלים לבמה תיבה יפה שהוצבה בכניסה לאולם לפני שהתחיל המופע. כל ילד שמגיע יכול לשלשל לתיבה פתק עם שאלות לדוד אריה וזהו הרגע שבו דוד אריה עונה עליהן.
חשוב לציין שגם אם הילדים לא מכירים את כל הדמויות, קל מאוד להתחבר אליהן גם בלי לקרוא את הספרים. אבל אחרי שמכירים את הדמות במופע בהחלט יש חשק לקרוא עליהן. הבן שלי בן תשע וחצי לא הכיר את המורה דרורה וברגע שיצאנו מהאולם הוא ביקש לקרוא את הספר בו היא מככבת.
בשלב מסוים הפסקתי להסתכל על הבמה והתבוננתי בילדים שישבו בקהל בעיניים בורקות ופה פעור. מבחינתי כמו שכתבתי קודם, זה לא מופע, זה קסם!

הרפתקה בשחקים – סרט חדש ומומלץ

הרפתקה בשחקים

כבר זמן רב לא ראיתי סרט ילדים/נוער ישראלי שנותן כל כך הרבה כבוד לצופים הקטנים והגדולים. הבן שלי ואני אוהבים מאוד לצפות בסרטים בקולנוע ומבלי לפגוע בסרטים מקומיים אחרים, פעמים רבות חזרתי הביתה מאוכזבת מהזלזול באינטליגנציה שלי ושל הבן שלי. כאן המקרה שונה. כשהסרט נגמר ראיתי שסוף סוף הבן שלי חזר לנשום. הוא ישב ופחד למצמץ כדי שלא יפסיד משהו.
זהו סרט הרפתקאות מושלם לילדים בבית ספר יסודי וחטיבה, כזה שגם ההורים ישמחו להצטרף לראות. יותם, נער בכתה ח', עובר לגור עם אמו בבאר שבע. הוא מתחבר לנועה, ילדה מהכיתה, ויחד שניהם מנסים להגשים את החלום שלהם, לשפץ מטוס ישן שמצאו "בבית קברות למטוסים" ולגרום לו לטוס במפגן יום העצמאות כנגד כל הסיכויים. מערכת יחסים מיוחדת נרקמת בינם לבין מוריס (השחקן המוערך אריה צ'רנר), זקן בודד שהיה טייס בחיל האוויר בשנות החמישים.
הם חווים המון קשיים בדרך, גורמים רבים מנסים להכשיל אותם אך הצוות נחוש להצליח בכל מחיר.
בסרט יש את כל המאפיינים הדרושים כדי לרקוח סרט נוער לקיץ: אהבה, שנאה, קנאה, מתח, אמונה ותקווה. הוא נוגע בכל הנושאים שמעניינים ילדים בגיל הרלוונטי: יחסים בין הורים לילדים, דימוי עצמי, אהבה ראשונה ועוד.
לאוהבי הקריאה: ספר המבוסס על הסרט (על פי התסריט שכתב ליאור חפץ) ראה אור בימים אלו. כתבה אותו מרים קוץ, הסופרת, העורכת והעיתונאית המופלאה.
שחקנים: אמיר טסלר, הילה נתנזון, אריה צ'רנר (הבן שלי התאהב בדמות ששיחק, הוא פשוט גדול מהחיים), ריקי בליך, נתי רביץ, דור הררי, אורי בלופרב.
בימוי ותסריט: ליאור חפץ.

הטייסת – סימולטור טיסה

סופר אמא הטייסת

הילדים שלכם עברו את גיל 12 ? אם כן, החוויה הזו עבורם.
בסינמה סיטי גלילות הוקם על ידי אל"מ במיל' קובי רגב, מקום מיוחד במינו שבנוי כהעתק מדויק של טייסת קרב בחיל האוויר וכולל מתחם ובו 10 סימולטורים של מטוסי 16-F, חדרי תדריכים, חדרי הלבשה וציוד, מועדון טייסת ועוד. הסימולטור מדמה מטוס קרב אמיתי ומורכב מתא טייס (קוקפיט) שהוא העתק מדויק של מטוס F-16 ממש כמו של חיל האוויר.
הטייסת הוקמה מתוך רצון לאפשר לכל אחד להיחשף למורשת ולתרבות של חיל האוויר, ללמוד מערכיו ולחוות את החוויה המסעירה של טיסה במטוס קרב דרך מאמן טיסה (סימולטור). האנשים שילוו אתכם במהלך יום הטיסה בטייסת הם טייסי קרב במיל ומדריכות סימולטור טיסה קרבית במיל, שיעבירו לכם את הרוח המיוחדת השוררת בטייסת קרב בחיל האוויר. בואו גם אתם להיות טייסי קרב ליום אחד.

 

סטטוס לשבת: טבלת התקווה

אבישי מכין טבלה של כל הימים שנותרו לחופש הגדול.
אני: זו טבלת ייאוש?
אבישי: מה פתאום. אני לא רוצה שהימים בחופש יגמרו, זו טבלת תקווה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר