עסקים - הפריקסה של חיימקו. צילום דני לילה

העסקים שעושים את פתח תקוה: "אנשים מחפשים אוכל זול ואיכותי כדי לעשות קצת טוב לנשמה"

מנצחים ביחד: רשת שוקן ובנק הפועלים בפרויקט משותף לעידוד קנייה בעסקים מקומיים. הכירו את הפריקסה שלא מרגישים בו את השמן ואת המטפל שמשלב את כל הרפואה הסינית

פורסם בתאריך: 20.8.20 10:49

הפריקסה של חיימיקו

"למרות שהוא מטוגן, לא מרגישים כלל את השמן וזה הסוד שלנו"

שנת הקמה: 2020
האנשים שמאחורי העסק: האחים אבי, צחי ולירן רופא
על העסק: "הייחודיות של הפריקסה שלנו היא שהוא מטוגן במקום מיד לאחר הזמנת הלקוח כך שהוא מקבל את הפריקסה לוהט וטרי. למרות שהוא מטוגן, לא מרגישים כלל את השמן וזה הסוד שלנו".
איך התחלנו: "לאחר שאבא עבד עשרות שנים בהובלות, אחי חיימיקו החליט לפתוח לו מקום קטן בהוד השרון כדי שיוכל להתפרנס בכבוד. המקום תפס תאוצה, ואנשים ותוכניות טלוויזיה באו בהמוניהם לטעום את הקסם של פריקסה חם ופריך. בעקבות ההצלחה החלטנו לפתוח מקום נוסף, קרוב לבית".
מה הקורונה לימדה אותנו: "אנשים חיים בחוסר ודאות כלכלית ומחפשים אוכל זול ואיכותי כדי לעשות קצת טוב לנשמה. הם אוכלים, נהנים וחוזרים עם כל המשפחה, והכי חשוב: יודעים לפרגן. זה עושה לנו טוב על הלב בתקופה הלא פשוטה הזאת".
כתובת: ראשון לציון 1, מרכז חצי חינם – אם המושבות, פתח תקוה
טלפון: 03-5038587

מטפל ברפואה סינית: אדי מאיר

מטפל ברפואה סינית: אדי מאיר

מרפא רפואה סינית

"אני משלב בטיפול אחד את כל הרפואה הסינית כדי להגיע לתוצאות טובות יותר"

שנת הקמה: 2012
האנשים שמאחורי העסק: אדי מאיר
על העסק: "אני מטפל ברפואה סינית – דיקור סיני, עיסוי רפואי וטיפול בצמחי מרפא, בבעיות כאב ואורתופדיה. מבצע: 120 שקלים במקום 250 שקלים לטיפול ראשון ללקוחות חדשים. אני משלב בטיפול אחד את כל הרפואה הסינית כדי להגיע לתוצאות טובות יותר".
איך התחלנו: "התחלתי להתעניין ברפואה סינית לאחר שירות צבאי כחובש, שהגישה שלה לדעתי יותר נכונה בטיפול בחולים – לקיחת הכאב למקום הרבה יותר עמוק".
מה הקורונה לימדה אותנו: "להתייחס לחיים בצורה יותר אישית ולקחת את הדברים ברצינות, אם בקשר לבריאות או לחיי היום-יום, ולעשות את הדברים בזמן, כי אף פעם לא יודעים מה יהיה מחר. צריך לחיות את החיים ולא לגרור אותם, ובד בבד לחשוב על העתיד ולהתכונן למצבים לא צפויים".
כתובת: הרמן צבי שפירא 43, מרכז רפואי עדן, פתח תקוה
טלפון: 050-8948611

אתר: https://www.mymarpe.co.il/

רוצים להכיר את כל העסקים שעושים את פתח תקוה? כנסו כאן 

מעוניינים להופיע במדור? שלחו מייל-  [email protected] 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מלי

    אני רוצה להגיב בקשר לכיכר הסוסים לשעבר ברחוב העצמאות מאכזב ליראות את הכיכר כמו תסלחו לי מצבות בבית קברות מה זה האבנים האלה שזה ניראה מבחיל יש כל כך הרבה רעיונות יותר נעימים לכולם ולתושבי השכונה בפרט כמו למשל כבשים במירעה עיזים שמטפסות זה יראה מדהים ולא הבית קברות שבכיכר מגעיל ומבחי לא לעניין

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר