תהילה גלילי, רון כץ, חגית ויחנסקי, רלי אזולאי, אילנה קצ'אן,מיכאל סמבוליאן, מיכל גולן, נדב נאור, עידית כהן ברגר, רם לוי
תהילה גלילי (צילום קרן כהני איפור ושיער ענבר סלע איבזור צליל שקד), רון כץ, חגית ויחנסקי, רלי אזולאי, אילנה קצ'אן,מיכאל סמבוליאן, מיכל גולן, נדב נאור, עידית כהן ברגר, רם לוי

פורים בפתח תקוה: קבלו את מצעד התחפושות הגדול, כנסו ונסו לזהות

התחפושת שסבתא תפרה, האהבה לסוסים, התשוקה לגלות את העתיד וההערצה לשאולי: תושבי העיר בוחרים את התחפושת שאהבו

פורסם בתאריך: 27.2.18 12:26

 

עידית כהן ברגר

עידית כהן ברגר

עידית כהן ברגר, מנהלת הכשרות ארגוניות בדיגיטלנט: "בתור ילדה, פורים היה חוויה מדהימה. סבתא שלי לונה לוי, הייתה תופרת לנו את התחפושות וכל המשפחה שלי מצד אמי התגייסה לחג כל שנה. את פיירו הליצן העצוב, תפרה לי סבתי לונה לפי איור שראתה, בכל מצב הליצן היה בוהק בלובנו למרחוק וזכה בפרס".

תהילה גלילי. צילום קרן כהני איפור ושיער ענבר סלע איבזור צליל שקד

תהילה גלילי. צילום קרן כהני איפור ושיער ענבר סלע איבזור צליל שקד

תהילה גלילי, מנהלת קשרי לקוחות בגל מכשירי שמיעה: "בפורים יש אפשרות לחגוג, להפוך למשהו אחר, קצת חד קרן, קצת אינדיאנית, ודראקולה, אני תמיד מעדיפה חד קרן וטוב לב ונתינה". (צלמת קרן כהני, מאפרת ושיער ענבר סלע, אביזרים צליל שקד).

שי בן יעקב

שי בן יעקב

שי בן יעקב, מנהל מכירות בתחום הביטחוני: "פורים זה החג הכי כיפי בשנה, עוד כשהייתי ילד היו לוקחים אותנו לעדלאידע בתל אביב לראות את כל הבובות הגדולות וכל אלו לצד שירי פורים העליזים, להתחפש לליצן, לשריף או לאינדיאני, לצד ריח האפייה של אוזני ההמן. כיום כמבוגר החג הזה מוציא את הילד שבי, אני אוהב להתחפש וללכת למסיבה טובה ולהשתטות".

רחל אלון

רחל אלון

רחל אלון, יועצת ראש העירייה לענייני נשים ומגדר: "כולנו רוצים לדעת מה צופן לו העתיד ולכן בחרתי בתמונה שלי מחופשת למגדת עתידות. אני אישית מאמינה שאפשר לחזות אותו אם כל יום עושים קצת בכדי להגיע אליו. אני מאוד אוהבת את חג פורים המאפשר לרגע לצאת מהאזור הכתוב והמוכתב של התפקיד, ציפיות החברה ולאפשר צבעוניות קצת יותר מוחצנת".

סיגל רפאלי

סיגל רפאלי

סיגל רפאלי, מעגל נשים 6, סגנית נשיאה טנגנט ישראל, סגנית מנהלת מחלקה באגף האירועים: "נולדתי בדיוק בפורים בשנת 1966. אמא שלי אומרת לי תמיד שיצאתי חייכנית ומאז ועד היום אני דוגלת בלחייך כל היום גם במצבים לא פשוטים לפעמים. התמונה שלי כפוקר היא משנה שעברה, מעגל הוד השרון 16 וטגנט 16 ערכו מסיבת פורים לגיוס תרומות למען ילדים ונוער בסיכון ואני התחפשתי לפוקר, משום שבחיים עצמם אני לא יודעת לשחק פני פוקר ולפי המבט יודעים מה קורה איתי".

אילנית דודקמן ציון

אילנית דודקמן ציון

אילנית דודקמן-ציון, פעילה חברתית: "החלטתי להתחפש לשוטרת. היא גורמת לי להזדהות עם האופי שלח לחפש צדק ולתרום לקהילה. בפורים אני חוגגת פעמיים, פעם עם חברים מהוד השרון ופעם במסיבה השכונתית בפאצ'ה, אני נהנית ומכייפת".

רם לוי

רם לוי

רם לוי, שחקן הפועל פתח תקוה: "הרבה לפני הכדורגל, האהבה הגדולה שלי בילדות הייתה סוסים. סוסה אחת יפהפייה בשם בל אף הייתה בבעלות המשפחה שלי. אז באופן טבעי לחגיגות פורים בגן הגעתי עם תחפושת של קאובוי בעל ארשת פנים רצינית שלא חושש לשלוף כשהוא חש בסכנה".

כנרת סיליקו

כנרת סיליקו

כנרת סיליקו, מפיקת מסיבות קונספט: "מידי שנה מאז שהבן שלי יגל בן ה־4.5 נולד אנחנו מתחפשים ביחד. היינו פיטר פן וטינקרבל, שודד ים, פאואר ריינגרס והשנה נהיה דמויות ממלחמת הכוכבים, בעלי פחות בעניין ולכן רק שנינו מתחפשים".

מיקי שטרק

מיקי שטרק

מיקי שטרק, פעיל חברתי: "פורים זה חג הילדים, כך למדתי עוד כשהייתי ילד. אני דואג להעביר את המסר ולפני שנתיים פתחתי חמ"ל תחפושות על מנת לתת מענה לילדים שידם אינה משגת. השנה חברתי לוועדים נוספים והגענו כבר ל־300 תחפושות. מאז שאני זוכר את עצמי התחפשתי לאינדיאני, אני מרגיש מחובר רוחנית לכך וגם הקעקועים שיש לי הם במוטיב האינדיאני. לפני שנתיים התחפשנו כל המשפחה לאינדיאנים והיינו סוג של אטרקציה".

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי, בעלת סטודיו למחול: "כשחג פורים מגיע אני הופכת לילדה קטנה. אני מאוהבת בחג הזה ומשקיעה זמן ואנרגיה בתחפושות לילדים שלי ובתחפושות שלי. בשנה שעברה הלכתי על תחפושת סולידית של בוב ספוג וכמובן גם בסטודיו אנחנו לא מוותרים על תחרות תחפושות ומשלוח מנות".

מוני מרדכי

מוני מרדכי

מוני מרדכי, יועץ תקשורת: "שנים התחפשתי לחייל ובמשך שנים חלמתי להיות הרמטכ"ל העיראקי הראשון. נולדתי לאחר מלחמת ששת הימים, הייתי בן חמש כשפרצה מלחמת כיפור ואולי זה היה בהשראת אבי ששירת בגולני ונעדר תקופות מהבית. גם אני כאבי שירתתי כחייל קרבי ואף התנדבתי למילואים עד גיל 42 למרות היותי שמאלן ציוני".

רלי אזולאי

רלי אזולאי

רלי אזולאי, עוסקת בתחום החינוך: "חג פורים ומאז ומתמיד היה חביב עלי. בילדותי דודתי הייתה תופרת לי תחפושות לפי בקשתי והתחפושות היו עוברות אחר כך במשפחה לשאר בנות המשפחה. בתמונה התחפשתי לנסיכה, בחרתי בתמונה הזו מפני שבה אני בדיוק בגילה של בתי הקטנה היום. אני מתחילה את חג הפורים כבר משנכנס אדר, כל ארגזי התחפושות והאביזרים מתעוררים לחיים וכל יום הוא חגיגה צבעונית. חג פורים מסמל גם שמחה אישית שלנו, שכן ברית המילה של בננו התקיימה בסעודת פורים".

קרין ג'ולי

קרין ג'ולי

קרין ג'ולי, קוסמטיקאית: "אני מאוד אוהבת את חג הפורים, את היצירתיות בתחפושות. אני קוסמטיקאית במקצועי ומאוד יצירתית, יש לי אהבה גדולה לאסתטיקה ויופי ובפורים הכל משתלב ביחד. בחרתי בתמונה הזו, בה אני מחופשת לשפנפנה, כי קודם כל אני מאוד אוהבת אותה ושנית כי היא מסמלת כוח ועוצמה של אישה שיודעת מה היא רוצה. החשוב הוא לא להסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו".

מיכל גולן

מיכל גולן

מיכל נוימן גולן, מנהלת מדור קהילה במרכז לחינוך סביבתי: "חג פורים בשבילי זה לחזור לילדות, לא משנה בת כמה את, לתת משלוח מנות ולעשות כיף בלב לקרובים אלי, אבל לא רק. התמונה הזו בה אני מחופשת לכיפה אדומה מזכירה לי רגעים טובים של ילדות, אהבתי את התחפושת הזו וזוכרת שלבשתי אותה מספר פעמיים בגלל זה".

עדי ארד

עדי ארד

עדי ארד זמרת וחזנית: "בפורים התחפשתי לפיונה מהסרט שרק. אני מאוד אוהבת את הדמות שלה, הנסיכה, כי היא חזקה, אמיצה ומציקה ולא פועלת לפי תכתיבים והיא רומנטית. היא בעיקר הוכחה שבכל אישה מתגוררות ביחד נסיכה מעודנת ואישה פראית".

יוסי גינזבורג

יוסי גינזבורג

יוסי גינזבורג, שוער מכבי פתח תקוה: "בחרתי בתמונה מפורים שעבר, בה אני מציג את הגרסה שלי לגיבור העל וולברין. תמיד רציתי להיות גיבור על, החברים אמרו שיש לי תספורת כמו של וולברין וכך נבחרה התחפושת".

ירון חממי

ירון חממי

ירון חממי, מנכ"ל משותף ובעל חברת תוכנה: "מבחינתי פורים זו נוסטלגיה, חג שכל כולו חוויה אחת גדולה. החוויות שלי כילד מפורים היו מסיבת הפורים במתנ"ס המקומי, החלפת משלוחי מנות עם השכנים, משלוחי מנות שדרך אגב הוכנו במו ידינו בכל טוב ולא נקנו בסופר המקומי. כילד, הזיכרון המשמעותי מחג הפורים הוא התחפושת הידועה שליוותה אותי לאורך שנים, 'קאובוי ירון' שגם אני כמו רוב חבריי עטינו במשך שנים רבות והכי מצחיק שבכל שנה ההתרגשות הייתה גדולה כאילו מדובר בתחפושת חדשה שאף פעם לא ניסיתי. היום אני חוגג בתחפושות די שמרניות, אבל הילדים שלי ואני מניח של כולנו עפים על כל דמיון ואצים לקנות את התחפשות שנקבעה בהתאם לטרנד העכשווי ברשתות החבריות ובפרסומות. לדעתי השנה זה סטטיק ובן אל".

רון כץ

רון כץ

רון כץ, חבר מועצת העיר וראש אגף האירועים: "חג הפורים הינו אחד החגים האהובים עליי. מגיל קטן נהגה משפחתי להתחפש יחד ולבלות את החג יחדיו בעדלאידע בחולון שם גרים סבי וסבתי. בתמונה אני מחופש לסופרמן, בערך בגיל 4. השנה אני אתחפש למשהו מעולם המים, כנראה לרב חובל, במסגרת העדלאידע השנתית. ההחלטה הראשונה שלי עם הקמת אגף האירועים הייתה שהגיע הזמן שתושבי עירנו ייהנו מעדלאידע בפתח תקוה ולכן יצרתי מסורת מדהימה של קיום עדלאידע ססגונית ומושקעת בעיר. זו השנה הרביעית בה מסורת זו נמשכת ותימשך לעוד שנים ארוכות לטובת תושבי העיר ועל כך גאוותי".

אילנה קצ'אן

אילנה קצ'אן

אילנה קצ'אן, מנהלת מחלקת פניות הציבור בעיריית רמת גן: "פורים הוא החג האהוב עלי מילדות, בכל שנה אני מקפידה להתחפש ומעודדת את הילדים להתחפש ככל העולה על רוחם וליהנות מאווירת החג העליז. בתוך שגרת חיינו, חג פורים הוא הזדמנות להשתטות, לבלות ולחזור להרגיש כילדים. בתמונה שבחרתי זו תחפושת מערב פורים בשנה שעברה, לאירוע פורים שנערך על ידי העירייה, התחפשתי לדמות בסגנון הקרנבל בברזיל. הלב על הלחי ליווה אותי במשך כל ימי החג וגרם לי להיזכר בזכות לאהבות וליהנות מכל רגע שרק אפשר".

מיכאל סמבוליאן

מיכאל סונבוליאן

מיכאל סונבוליאן, ראש צוות במחלקת הנדסה רפואית באיכילוב: "חג פורים הוא החג הכי מיוחד בשבילי. מצד אחד חג של עליזות, צהלה ושמחה ומצד שני חג עתיק עם משמעות פנימית עמוקה, במיוחד לפרסים כמונו שמרגישים ממש חלק מהעלילה שהתרחשה באימפריית פרס העתיקה, כשמרדכי הוא הסמל והגאווה שלנו מאז ועד היום. כיום, מאז שנולדו הילדים, פחות יוצא לי להתחפש ואני יותר משקיע בתחפושות שלהם. ביום יום אני לפעמים מרגיש שהחיים הם סרט ושאנחנו שחקנים בעלילה שמשתנה ומתהפכת ללא הפסקה. בחרתי את התמונה הזו, כי היא סוג של תחפושת של זקן חכם שמזכירה לי את מרדכי היהודי".

נטלי גליק

נטלי גליק

נטלי גליק, בעלת חברת Glick ChicL: "פורים 1985, התחפשתי לזמרת מדונה, תחפושת שעשיתי לבד לגמרי, כולל כל האביזרים, עם נקודת החן המפורסמת בשפה, כפפות תחרה חצויות, המון תכשיטים מקושקשים, וכמובן ביגוד עם אמירה כמו שהיה ועדיין יש רק למדונה הדיווה. לאורך כל שנות הילדות והנערות שלי, אמי הכינה לי במו ידיה את התחפושות, ותמיד תמיד הייתי מיוחדת. עד היום אני עוסקת בעיצוב, ובעלת עסק שבו אני מלמדת סריגה, עבודות יד ויצירה. השנה אני אתחפש לגולגולת מקסיקנית, הכל בעבודת יד. אני לא בנאדם צבעוני חיצונית, וחג פורים נותן לי את האפשרות להשתעשע בצבעים, מה שאני לא מעיזה ביומיום".

נדב נאור

נדב נאור

נדב נאור, כדורסלן מכבי פתח תקוה: "אני בדרך כלל מפתיע עם תחפושות מושקעות בשנה שעברה בחרתי באחת הדמויות האהובות ב'ארץ נהדרת', שאולי. אני חושב ששאולי הוא דמות קאלט. יש בו משהו מאוד ישראלי ונורא פשוט שאני מזדהה איתו. וחוץ מזה, כמובן שהוא מצחיק אותי בטירוף".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר