שרי פרטושגרפיקה חביבה סליגסון
שרי פרטוש גרפיקה חביבה סליגסון

שרי בייבי: שרי פרטוש מגשימה חלום על הבמה

היא רק בת 21, אבל כבר מרימה מופע ילדים מושקע משלה. הכירו את שרי פרטוש, ההבטחה הגדולה של עולם הילדים

פורסם בתאריך: 28.8.18 10:11

היא נולדה בפתח תקווה, אחות קטנה לעמית (28) ולליטל (23). לפני כשלושה חודשים עברה עם משפחתה לראש העין. שרי פרטוש רק בת 21, אבל חולמת רחוק. בימים אלה היא יצרה דמות בשם "שרי לזוז ולהתאהב". במופע "טיסה של מסיבה", לוקחת שרי את הילדים למסע מסביב לעולם בעזרת שירים וריקודים, באמצעותם הם יתוודעו לתרבויות של מדינות שונות.
"במהלך המופע אני מציגה ארצות ותרבויות שונות בעולם, מספרת על הייחוד של כל אחת מהן, ובסוף חוזרת יחד עם ילדים לישראל", היא מסבירה. יחד איתה על הבמה השחקן יקיר אליהו וקנין, המתפקד כטייס ו־די.ג'י גם יחד, ושתי רקדניות על תקן דיילות.
"גדלתי בלהקת 'נווה עוז' בפתח תקוה, שם רקדתי ושרתי במשך שבע שנים, עד גיל 18 שבו התגייסתי לצבא", מספרת פרטוש. "שירתתי במשרד הביטחון, בתקופה זו, גיליתי את בית הספר לאמנות 'הדרך שלי' בתל אביב, בהנהלתו של יובל המבולבל, נרשמתי אליו, ובו למדתי איך להיות אמן, איך אפשר ליצור דמות ומופע, והקונספט של המופע הנוכחי נוצר מתוך האהבה שלי לריקוד".
שרון הסקל, המנהל בפועל של בית הספר "הדרך שלי" הוא שכתב לה את המופע, והוא יחד איתה ועם דקלה גוברין, מנהלת נוספת של בית הספר, שותפים בהפקה שלה. חשוב לה לציין גם שאת השירים למופע הלחין אסי טל, ואת התלבושות עיצבה אלה קולסניק. את הריקודים במופע עיצבה הכוריאוגרפית טלי נאמני מ"סטודיו בי" בכפר סבא. "אני מוקפת באנשי מקצוע מדהימים, שכולם נותנים מעצמם למען הצלחת המופע", היא אומרת.
שוק הופעות הילדים מלא באמנים ושחקנים שרוצים להיות יובל המבולבל או מיכל הקטנה. איך אפשר להצליח בעולם כל כך תחרותי?
"אני חושבת שבעולם הזה אין אמן צעיר ממש שנמצא בשנות העשרים לחייו. מרביתם מעל גיל 20 וחסר בהם את המשהו הזה שקרוב לילדים, אם זה מבחינת הגיל או התמימות. מבחינת הגיל אני לא רחוקה מדי מהילדים, ונראה לי שזה מה שיגרום להם להתחבר אליי, וזאת בנוסף לתכנים והמקצועיות של המופע".

שרי ויובל המבולבלגרפיקה חביבה סליגסון

שרי ויובל המבולבל גרפיקה חביבה סליגסון

איך זה לעבוד עם יובל המבולבל?
"לקחתי המון ממנו, הוא נתן לי המון כלים ולימד אותי איך להיות אמנית"
ומה את אומרת על פרשות הסמים שלו? זה הפתיע אותך?
"אני לא נכנסת לחיים הפרטים שלו, בתור בנאדם הוא מהמם, האישיות שלו מדהימה, הוא מעניק הרבה מידע על העולם שלו ואני למדתי ממנו המון. החיים הפרטים שלו שייכים רק לו".

פרטוש נמצאת על הבמות מגיל חמש, חיה ונושמת ריקוד. היא רקדה אצל שרית אביצור ובלהקת 'נווה עוז', ובימים אלה, בין החזרות למופע שלה, היא מופיעה יחד עם כוכב הילדים גיא פרידמן. "גם ממנו אני לומדת המון", היא מספרת.
כאמור, בימים אלה היא נמצאת בחזרות למופע משלה. "זו התרגשות מאוד גדולה. זו בעצם פעם ראשונה שאני מעלה מופיע יחיד ופותחת קופה, כלומר, מוכרת כרטיסים למופע. אני מקווה שהבכורה תאפשר לי לצאת לדרך חדשה, למופעים עצמאיים לכל המשפחה. המופע הראשון יהיה סוג של למידה, לראות איך הילדים יגיבו, מה כדאי לשנות, וכו'. ממנו נפיק לקחים להמשך הדרך. עד כה מי שראה את החזרות למופע, מאוד מפרגן. יש פידבקים טובים מכולם".
כרגע כל החיים שלה סובבים סביב המופע, היא עושה חזרות, מפיקה, משווקת, דואגת להזמין אישית מפיקים, אמרגנים וסוכני שחקנים, ואפילו מתרגלת קטעים מהמופע בימי הולדת בהם היא מפעילה את הילדים. היא מספרת שכל הסביבה, ובמיוחד הוריה, מפרגנים לה. "אמא שלי אומרת שמה שחשוב שאקום בבוקר עם חיוך על השפתיים ואעשה מה שאני חושבת שנכון לי. היא לא נעולה על כך שאעשה תואר אקדמי".

שרי (במרכז) במופע “טיסה של מסיבה”צילום תום חוליגנוב

שרי (במרכז) במופע “טיסה של מסיבה” צילום תום חוליגנוב

ומה את מתכננת?
"אני רוצה לעשות תואר בחינוך, שיהיה לי לכל מקרה, פרט לקריירה שלי בעולם הבידור לילדים".
כאמור, בחודשים האחרונים עברה המשפחה מפתח תקווה לראש העין. "לי לא כל כך משנה איפה אני גרה, כי אני כל הזמן ניידת, אבל להורים היה חשוב להשתדרג", היא מסבירה. "עכשיו אנחנו גרים בפסגות אפק, ומאוד כיף פה. שקט, נעים, יש נוף נפלא והמון ילדים בבניין שלנו שגם אותם הזמנתי למופע".
מה החלום שלך?
"להפיק את המופע 'טיסה של מסיבה' בסדר גודל ענק, כמו מיני פסטיגל, נורא צבעוני ושמח, שהמופע יתאים לכל המשפחה ולא רק לילדים קטנים. אני מאמינה שזה אפשרי, והכול תלוי בדרך וברצינות שלי, ואני מאמינה שאני אגיע לשם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רותם

    תותחית. מדהימה. הילדים היו מרותקים, השתתפו ונהנו.
    ברור שזו הכוכבת הבאה הגדולה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר