תחרות סבתוש 2023 באדיבות אורי קריספין
תחרות סבתוש 2023 באדיבות אורי קריספין

התחרות הכי מיוחדת: 32 מתמודדות על תואר הסבתא הכי יפה

לא סיפורי סבתא: 32 סבתות יתמודדו השנה בתחרות סבתוש על התואר הסבתא הכי יפה, חמש מהן מהאזור וכל אחת מהן ראויה להיות המנצחת הגדולה. הכירו את הנציגות של האזור

פורסם בתאריך: 17.5.23 16:19

מראה מראה שעל הקיר, מי הסבתא הכי יפה בעיר? ברוכים הבאים לסבתוש 2023 – התחרות המיוחדת בה תוכתר הסבתא הכי יפה. מדובר אם כן בתחרות יופי לסבתות, אותה יזם צלם האופנה, איש התקשורת ואיש השיווק הדיגיטלי, אורי קריספין, שהוא גם המפיק של התחרות, בה מתמודדות 32 סבתות.

קריספין הוא זה שבחר אישית את המתחרות, שצריכות, כמובן, להיות סבתות קודם כל. אבל לקריספין חשוב שהן יפגינו לא רק יופי חיצוני אלא גם איכות פנימית.  הרעיון לתחרות עלה בדעתו לפני שבע שנים במהלך אודישנים לתחרות מלכת היופי של הדרום שהוא מפיק במשך שנים. "הגיעה דוגמנית מלווה באישה מאוד נאה", הוא מספר. "אמרתי לה, 'עם אמא כזו איך לא תצא ילדה כזו?'. היא ענתה לי, 'זו לא אמא שלי, זו סבתא שלי'. מיד הבנתי שמצאתי את ההפקה הבאה. התחרות הראשונה הייתה עם הצבעה דיגיטלית בשיתוף העיתונות המקומית. אחר כך החלטתי להפוך את זה לתחרות עם אולם והכל ומאז זו היסטוריה".

תחרות סבתוש 2023 תתקיים ב-30 במאי, במרכז דוהל בתל אביב. בין 32 המתמודדות יש חמש מהאזור, שכל אחת מהן ראויה להיות המנצחת הגדולה של התחרות.

דפנה לוי, צילום פרטי

דפנה לוי, צילום פרטי

"אני מתחברת לטבעי, לא בוטוקס, לא בעד התערבות, לא מתיחות. היופי של הבריאה"

דפנה לוי

דפנה לוי, בת 60, תושבת נירית מזה 17 שנה, נשואה לחיים, אמא לגאיה וגיא וסבתא לתהל, ריף, אור ומיכאלה. היא ובעלה חזרו בתשובה לפני 8 שנים. היא לומדת קבלה אצל הרב יובל הכהן אשרוב ומוסמכת אצלו לתורה הטבעית ועין הבדולח. היא פסיכותרפיסטית הוליסטית המלווה אנשים בתהליכי שינוי בכל תחומי החיים ומומחית לזוגיות ולזימון זוגיות. מתנדבת בעמותת עזר מציון, אוהבת ריקודי עם, טיולים וים.

דפנה, מדוע החלטת ללכת לתחרות?

"הגעתי במקרה. ראיתי בפייסבוק איזושהי תמונה, אמרתי לבעלי שזה נראה לי מגניב והוא אמר לי תנסי. פניתי לאורי קריספין המקסים שאמר לי תשלחי תמונות ותכתבי על עצמך וככה נכנסתי והכרתי חבורה של נשים איכותיות ומפרגנות".

איזו מין סבתא את?

"סבתא משוגעת ומטורפת בכל מובן ודבר, מתקנת על ההורות. אני עוזרת בטיפול ומפנקת, לוקחת אותם לטיולים בארץ ובחו"ל, מבשלת אוכל שהם אוהבים, מארחת בשישי, לוקחת לחוגים, לים, משקיעה. הבת שלי עשתה לבעלה יומולדת ובתוך כל האטרף של התחרות שמרתי על הנכדים. אני סבתא לא קונבנציונלית, אוהבת ריקודי עם והנכדה באה איתי לשם".

מהו בעינייך מודל היופי האולטימטיבי?

"היופי בעיני הוא לא חיצוני. אני מתחברת לטבעי, לא בוטוקס, לא בעד התערבות, לא מתיחות. היופי של הבריאה. אני באה מהעולם הטיפולי ההוליסטי, מאוד מאמינה שהיופי קודם כל של האדם מבפנים. שנים אני עובדת על המידות שלי, מתוך זה הגיעה גם החזרה בתשובה".

מה הכי חשוב לך אצל אנשים?

"שיהיו אנשים טובים, שרוצים שלום, חיבורים, שמחים. חשובה הנשמה של אנשים".

מדוע לדעתך מגיע לך לזכות בתחרות?

"כשפניתי לא חשבתי על הזכייה. הרעיון היה נראה לי מגניב כי בשבילי להיות סבתא זו זכייה בפיס. זה לא מובן מאליו, אני מודה לבורא עולם. אבל כשזה נכנס להילוך גבוה, התחלתי לחשוב גם על הזכייה. חשוב לי לזכות כי דווקא עכשיו יש לי ביטחון. אני רואה בעצמי מודל לנשים, השראה לנשים. השליחות שלי בתחרות היא לא לעצמי. אני רואה את המטופלות שלי וגם נשים שלא מגיעות אלי ורוצה לעודד אותן. גם אני סבלתי ועדיין סובלת מפחדים וחוסר ביטחון, אבל רוצה להגיד להן שהכל אפשרי. לא קל לי לעמוד על הבמה, אבל אני עושה את זה, עוברת את התהליך ולומדת ליהנות ממנו".

חגית קרלן צילום אורי קריספין

חגית קרלן צילום אורי קריספין

"מודל היופי בעיני זו נתינה, שמחת חיים, אהבת החיים. כשאתה כזה אתה יפה"

חגית קרלן

חגית קרלן היא תושבת פתח תקוה, בת 53, גרושה פלוס שלוש בנות ושני נכדים, עובדת 25 שנה במגדל חברה לביטוח. אוהבת מאוד כדורגל ואוהדת של הפועל פתח תקוה, ואומרת שהיא "משתפרת בכדורגל כדי שאוכל לשחק עם הנכדים".

חגית, מדוע החלטת ללכת לתחרות?

"עובדות שלי המליצו עלי לתחרות ואמרתי למה לא. אני שמחה שעשיתי זאת כי זו חוויה מדהימה עם בנות מקסימות".

איזו מין סבתא את?

"אני סבתא במשרה מלאה, סבתא מסונג'רת, סבתא משוגעת שמסרבת להתבגר".

מהו בעינייך מודל היופי האולטימטיבי?

"מודל היופי בעיניי זה לאו דווקא מראה חיצוני. מודל היופי בעיני זו נתינה, שמחת חיים, אהבת החיים. כשאתה כזה אתה יפה".

 מה הכי חשוב לך אצל אנשים?

"חשובים לי יושר, נאמנות, שמחה ואהבת החיים".

מדוע לדעתך מגיע לך לזכות בתחרות?

"אני לא חושבת שמגיע דווקא לי. מגיע לכולן, כל אחת והסיפור שלה. כל הבנות שהגיעו לתחרות הן בנות מקסימות, זכיתי בתחרות לחברות לחיים, עוד כמה חברות לברידג'. אם בכל זאת אני צריכה לדבר על עצמי, חשוב לי לשתף בעשיה שלי, כי אולי כך נצליח לגייס עוד מתנדבים. אני מתנדבת שנים עם חיילים בודדים. יש בית של החיילים הבודדים בעיר, בכל הזדמנות אני קופצת למשימה, גם אם זה להגיע לבסיסים. בנוסף, אני מתנדבת עם ניצולי שואה, אני מחבקת ודואגת לכל דבר שהם זקוקים לו. נתינה זה הדבר הכי מספק בחיים. חוץ מזה, בגדול, אני פצצת אנרגיה עם שמחת חיים ותמיד תמיד, אפילו שעברתי קשיים בחיים, תמיד שמחה ותמיד מסתכלת על חצי הכוס המלאה".

ורד לוי עידן מלכה, צילום פרטי

ורד לוי עידן מלכה, צילום פרטי

"מודל היופי הוא שילוב של חן, תכונות טובות וכריזמה, יופי פנימי שמשליך על היופי החיצוני"

ורד לוי עידן מלכה

ורד לוי עידן מלכה, היא בת 52 וחצי מרעננה. גרושה, אמא לשלושה וסבתא לארבעה נכדים. ורד עוסקת בציור, אמנות ואמונה, אסטרולוגיה ורוח, כוכבים ומזלות, סוד המספרים והאותיות, העצמה והתפתחות אישית. היא מאמנת ומנטורית בשיטת NLP לבניית אמונה ובטחון עצמי ושבירת מחסומים. ורד מעידה על עצמה שהיא אוהבת מוזיקה, שרה ומנגנת בהרכבים שונים בשביל הכיף וגם עורכת וידאו.

ורד, מדוע החלטת ללכת לתחרות?

"הגעתי לתחרות לא במקרה כי אין מקרה בעולם. מקרה אותיות רק מ- ה' או ה' רקמ או קרמה. הילדים רשמו אותי ללא ידיעתי כי אמרו שמתאים שאשתתף. הופתעתי, חשבתי רק קצת ומיד הסכמתי".

איזו מין סבתא את?

"אני סבתא במשרה מלאה. אני חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של נכדיי. נהנית מהם מאוד ומכל רגע".

מהו בעינייך מודל היופי האולטימטיבי?

"מודל היופי האולטימטיבי הוא שילוב של חן, תכונות טובות וכריזמה, יופי פנימי שמשליך על היופי החיצוני. מכלול של הכל יחד, שילוב מנצח".

מה הכי חשוב לך אצל אנשים?

"חשוב לי שאנשים יהיו טובי לב ורחמנים וחומלים, ואהבת לרעך כמוך".

מדוע לדעתך מגיע לך לזכות בתחרות?

"מגיע לי לזכות בתחרות כי כל סבתא היא מלכה. לכל אחת מגיע לזכות וגם לי. אני כבר מרגישה שזכיתי בעצם השתתפותי בתחרות "סבתוש" 2023. אני מקווה לזכות בתחרות וכמובן שהזכייה תהייה לתועלת".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אוסי קראוס צילום פרטי

אוסי קראוס צילום פרטי

"כל הנשים יפות, יש לא מטופחות. לכל אישה יש את מה שמייחד אותה מכולן"

אוסי קראוס

אוסי קראוס, היא בת 62 מרעננה, נשואה לצדוק מזה 43 שנים. אמא לשניים וסבתא לארבעה נכדים. עובדת בבוטיק וסטייליסטית אישית.

אוסי, מדוע החלטת ללכת לתחרות?

"החלטתי להצטרף לחוויה מהעצמת נשים וסבתות בכלל. הגעתי לתחרות אחרי המיונים כשהקבוצה מגובשת".

איזו מין סבתא את?

"הייתי אומרת שאני סבתא אוהבת, מחבקת, מפנקת. לא חונקת ולא מחנכת. אני מייצגת סבתא צעירה ברוחה ונפשה, שיודעת גם ליהנות מהנכדים, אשת חברה ומעצימת נשים. אני רוצה להראות שסבתות לא בהכרח יושבות עם עגלה בגן השעשועים"

מהו בעינייך מודל היופי האולטימטיבי?

"כל הנשים יפות, יש לא מטופחות. לכל אישה יש את מה שמייחד אותה מכולן. יופי חיצוני הוא חולף, אני מתחברת לפנימיות של נשים".

מה הכי חשוב לך אצל אנשים?

"מה שחשוב לי אצל אנשים ונשים בכלל, זה אותנטיות, כנות פרגון. שהפה והלב באמת יהיו שווים. אני אדם חברותי וחברתי, ורוב הלקוחות שלי הפכו לחברות בנפש".

מדוע לדעתך מגיע לך לזכות בתחרות?

"הגעתי לתחרות בשלב שאני הכי שלמה עם עצמי והסביבה. במשך כל השנים אני עוסקת בהעצמה נשים, מלווה נשים עם האינטואיציה החזקה שלי וחושבת שהכי מגיע לי לזכות".

רותי רודני צילום פרטי

רותי רודני צילום פרטי

"המוטו שלי הוא אהבת האדם, לקבל את כולם, בהבנה, בכבוד ואהבה ולהעצים את הטוב והייחודי"

רותי רודני

רותי רודני, היא בת 63 מצור יצחק. אמא לשלוש בנות וסבתא לשלושה נכדים. רותי הייתה גננת במשך 32 ובשבע השנים האחרונות ניהלה את גן ספיר בכפר סבא. היא יצאה לפנסיה מוקדמת לפני כחמש שנים ועשתה הסבה לדיילת אויר. עבדה כדיילת במשך שנתיים בחברת אל על, עד שנאלצה לפרוש עקב בעיה בריאותית. רותי מעידה על עצמה כמי שרוקדת ריקודי עם, מלווה עיוורים ולקויי ראיה בטיולים בארץ, אוהבת ספורט, עושה פילאטיס מכשירים ויוגה וגם רכבה על אופניים עם ילדים מיוחדים.

רותי, מדוע החלטת ללכת לתחרות?

"חברה הציעה לי להגיע לתחרות. פניתי למפיק אורי קריספין והתקבלתי. אחת הסיבות שהגעתי לתחרות היא למצוא נקודות אור והסחת דעת לכל הקשיים הרפואיים שלי. נהנית מהתהליך עצמו, מהכרת נשים מקסימות, בהחלט העצמה נשית".

איזו מין סבתא את?

"יש לי שלושה נכדים שהם מתנה ענקית. אני מאוד אוהבת להיות במחיצתם, הם מוסיפים המון שמחה וגוונים של אושר. מרגע שנכדי הראשון נולד השתנו חיי. זה הכניס אושר עצום בלתי מוסבר. כשהגיע הנכד השני גם הייתי שותפה מלאה בהריון ובלידה והמשכתי במסורת. לבתי האמצעית נולדה בת לפני שנתיים וגם איתה הייתי שותפה מלאה בהריון ובלידה והיא מוסיפה לנו המון אושר ושמחה. אני קשורה אליהם מאוד ומתגעגעת באופן קבוע".

מהו בעינייך מודל היופי האולטימטיבי?

"המוטו שלי בחיים הוא אהבת האדם באשר הוא אדם, לקבל את כולם, בהבנה, בכבוד ואהבה ולהעצים את הטוב והייחודי, בכל אחד ואחת".

מה הכי חשוב לך אצל אנשים?

"אני אוהבת אנשים אופטימיים, שמחים, זורמים ושאוהבים לתת מעצמם ולתרום. אני אוהבת לטייל עם אנשים, לשמוח ולצחוק. אני רוקדת פעם בשבוע וחלק מההנאה, זה המפגש החברתי עם אנשים".

מדוע לדעתך מגיע לך לזכות בתחרות?

"אני מצפה ליום התחרות, מתרגשת לקראתה בשמחה גדולה. אשמח לזכות ואם לא, אז לפחות נהניתי מהדרך ומהתהליך".

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר