אלון ורבר ז"ל באחת המסיבות שבהן רקד. צילום פרטי
אלון ורבר ז"ל באחת המסיבות שבהן רקד. צילום פרטי

אלון ורבר ז"ל, שנרצח במסיבה ברעים, אמור היה לחגוג היום יום הולדת: "זה לא מרפה מאיתנו"

"אנחנו עדיין מאוד בתוך זה", אומרת בכאב גדול אימו מירטה, "אנחנו מתגעגעים אליו כל הזמן, אנחנו מבקרים אותו הרבה בבית העלמין". יום ההולדת של אלון ז"ל יצוין בטורניר כדורגל מיוחד

פורסם בתאריך: 2.2.24 08:56

הגעגוע לאלון וטורניר הכדורגל לזכרו: היום, יום שישי (2.2) אמור היה אלון ורבר ז"ל מרעננה, לחגוג את יום הולדתו ה-27. אולם אלון לא זכה להגיע ליום המיוחל לאחר שנרצח על ידי מחבלי החמאס במסיבת הטבע "נובה" בשבת השחורה ב-7 באוקטובר. חבריו החליטו להנציח אותו בטורניר כדורגל גדול שיתקיים ביום שישי הבא בספורטק העירוני ברעננה. הטורניר היה אמור להתקיים היום, באותו יום שבו היה אמור לחגוג את יום הולדתו, אך נדחה בשבוע בגלל מזג האוויר.

אלון הותיר אחריו את הוריו, דני ומירטה, האח תום שיהיה בקרוב בן 30, והאחות ליאן שתהיה בקרוב בת 24. אלון היה מוכר בשל היותו אחראי משמרת במסעדת BBB בקניון רננים, בה עבד בשמונה השנים האחרונות. עד היותו בכיתה ג' התגוררה המשפחה בבודפשט בשל שליחות של אביו. בעבר למד בבתי הספר הדר, חטיבת אלון ותיכון מטרוווסט.

אלון ורבר ז"ל (משמאל) עם בני משפחתו בחתונת אחיו. צילום פרטי

אלון ורבר ז"ל (משמאל) עם בני משפחתו בחתונת אחיו. צילום פרטי

אימו מירטה סיפרה השבוע על היום הנורא בו איבדו את יקירם: "ב-7 באוקטובר ידענו שהוא הלך למסיבה אבל לא ידענו לאן. כאשר לא שמענו ממנו ניסינו להשיג את חבריו, אבל ללא הצלחה. הם נסעו כמה חברים, כאשר החבר הטוב ביותר שלו היה גיא אילוז ז"ל שנחטף לעזה ומת שם בבית החולים לפי עדותה של מיה רגב ששהתה איתו וחזרה מהשבי. רוב החברים שהיו במסיבה עם אלון נרצחו ורק בודדים הצליחו להינצל. חיפשנו אותו חמישה ימים ורק ביום רביעי הודיעו לנו שהוא זוהה כשהוא מת ליד הרכב של גיא".

ספרי לנו על אלון.

"אלון היה ילד מדהים ומקסים עם המון חברים. אפילו אני לא ידעתי עד כמה היו לו חברים. הגג אצלנו היה פעיל עם המון על האש עם חברים. אלון היה ילד מלא נתינה, טוב לב, עוזר בכל דבר. הוא התחיל לעבוד במסעדת BBB לפני הצבא, היה אחראי משמרת ותקופה מסוימת גם מנהל המסעדה. העובדים והלקוחות אהבו אותו מאוד. זה היה כמו ביתו השני. אפילו הנציחו אותו שם בתמונה גדולה. עד כדי כך אהבו אותו שיש לקוחות שבאו לנחם אותנו בשבעה. הוא אהב מאוד ספורט ובעיקר כדורגל ומכאן טורניר הכדורגל שנערוך לזכרו. הוא שיחק כדורגל חובבני עם קבוצות מכל אזור השרון. אהד את קבוצת צ'לסי האנגלית שהזכירה את מותו באחת החוברות שהוציאה לפני אחד המשחקים. היה ילד פשוט וצנוע, לא רצה הרבה מהחיים. אהב חברים עבודה, מסיבות. הלך לרקוד ולא חזר וזה הכי עצוב".

גל עד לזכר אלון ורבר ז"ל במקום שבו הוא נרצח, צילום פרטי

גל עד לזכר אלון ורבר ז"ל במקום שבו הוא נרצח, צילום פרטי

אפשר בכלל להתאושש אחרי אסון כזה?

"אנחנו עדיין מאוד בתוך זה. החברים של אלון באים לכאן הרבה. אלון עדיין איתנו בבית וחסר לנו בכל דקה משעות היממה. אנחנו מתגעגעים אליו כל הזמן, זה לא מרפה מאיתנו. החודש הראשון היה קשה מאוד. השתמשנו בשירותי חוות רונית שנתנו המון אפשריות של טיפול לגוף ולנפש וזה מאוד עזר. כמובן שזה השפיע בצורה קשה. אנחנו מבקרים אותו הרבה בבית העלמין כפר נחמן שם נטמן. בשנה וחצי האחרונות אני ובעלי חיינו בבודפשט בשל עבודתו וחזרנו לארץ בראש השנה ומאז אנחנו כאן ולא חזרנו לשם. קשה לנו לחזור לשם אחרי האסון שקרה לנו".

אלון ורבר ז"ל עם חברו הטוב גיא אילוז ז"ל שנחטף ונרצח. צילום פרטי

אלון ורבר ז"ל עם חברו הטוב גיא אילוז ז"ל שנחטף ונרצח. צילום פרטי

כאמור, טורניר ההנצחה לזכרו של אלון יתקיים ביום שישי הבא. מדובר בטורניר כדורגל 7 על 7 בהשתתפות 70 חברים ושחקנים איתם שיחק אלון במסגרות השונות במהלך השנים. האירוע מתקיים בחסות מסעדת BBB שם עבד אלון בשמונה השנים האחרונות. הטורניר ייפתח בשעה 10:00 עם רישום וטקס פתיחה ומיד אחריו יחלו המשחקים: שמונה קבוצות בחלוקה לשני בתים ולאחר כן משחקי חצי הגמר והגמר עד לטקס הסיום וחלוקת הגביעים והפרסים, מתנת מסעדת BBB. האירוע יתקיים בספורטק העירוני ברעננה בתמיכת עיריית רעננה.

מירטה: "את הטורניר יזמו החברים שלו ששיחקו איתו ואהבו אותו והם באים עם תשוקה לנצח. יבואו גם שופטים בכירים מליגת העל, פרשן של ערוץ הספורט ואני מקווה שטל בן חיים ויוסי בניון, ששיחקו בעבר בצ'לסי, יגיעו גם הם לטורניר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר