מרכז העיר. צילום זאב שטרן
מרכז העיר. צילום זאב שטרן

הושהתה ההחלטה לאפשר הוצאת סחורה על המדרכות

הסיבה: סוחרי מרכז העיר טוענים כי ההחלטה שניתנה בשבוע שעבר התקבלה ללא שיתופם. העירייה: "נדאג לקבוע פגישה מסודרת עם נציגות מהסוחרים ונבחן מחדש יחד איתם את היתרונות אל מול החסרונות"

פורסם בתאריך: 4.12.17 08:42

ראש עיריית פתח תקוה, איציק ברוורמן, השהה אתמול (ראשון) את ההחלטה לאפשר לסוחרים במרכז העיר להוציא סחורה על המדרכה מחוץ לחנויותיהם עד לקו מוגדר עליו יחליטו בעירייה. נציגי הסוחרים הם שביקשו לבטל את ההחלטה שהתקבלה רק לפני שבוע, מאחר ולטענתם ההחלטה התקבלה שלא בשיתוף עמם.

בהודעה של אגף הפיקוח העירוני, שנשלחה בשבוע שעבר אל בעלי העסקים במרכז העיר, נכתב כי ראש העיר אישר מתן היתר להוצאת מתקנים וסחורה לטובת חוויית קנייה נעימה ומסודרת, ולכן האגף לפיקוח רב תכליתי יצבע קו לבן על המדרכה שעד אליו יוכלו הסוחרים להוציא את הסחורה. יש לציין כי עד היום הוצאת סטנדים התאפשרה רק בתקופות מסויימות בשנה, למשל לקראת חגי תשרי, זאת על מנת לעודד את הקניות במרכז העיר.

אלא שכאמור ההחלטה הושהתה עד לבדיקת העניין בשנית, זאת לאור בקשה של נציגי הסוחרים במרכז העיר. יו"ר ועד סוחרי רחוב חובבי ציון, רפי זוכאים, ציין כי ההחלטה התקבלה ללא התייעצות עמם. "רצו לעשות פס לבן קבוע לכל עסק ושהוא יוכל להוציא עד אליו סטנדים של סחורה", הוא אומר. "אמרו שזו הייתה בקשתנו אבל זה לא נכון. ביקשנו, שכל החלטה שתתקבל, אם וכאשר תתרחש, תעשה בשיתוף פעולה איתנו, ובמקרה הזה לא היה שיתוף פעולה איתנו. קיימנו ישיבת ועד של הסוחרים על מנת לבדוק את עמדתנו בנושא והחלטנו כרגע לבקש מראש העיר לבטל את ההחלטה עד לדיון עם הסוחרים בסוגייה הזאת".

תגובת העירייה: "במסגרת קידום המסחר במרכז העיר החליט ראש העיר לאפשר לסוחרים להוציא את מרכולתם למדרכה באופן מסודר באמצעות סימון אחיד לכל הסוחרים. יש מספר סוחרים שהעלו מספר הערות ושאלות לגבי המהלך ואנו מעוניינים לבחון אותן בטרם נצא למהלך. אנו נדאג לקבוע פגישה מסודרת עם נציגות מהסוחרים ונבחן מחדש יחד איתם את היתרונות אל מול החסרונות. בשלב זה, ביצוע הפס הלבן מושהה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר