אילוסטציה של חניה צילום באדיבות התושבים
אילוסטציה של חניה צילום באדיבות התושבים

תושבי רחוב דוד פוחס: צמצמו לנו את מספר החניות למרות המצוקה

לטענתם עד עתה הם חנו בניצב למדרכה בסמוך לבית הספר שובו אולם כעת הם נאלצים לחנות במקביל למדרכה - מה שמצמצם את מספר החניות ממספר דו ספרתי לכארבע רכבים גדולים: "אנחנו ממורמרים"

פורסם בתאריך: 8.12.17 09:24

תושבי רחוב דוד פוחס בשכונת עין גנים הופתעו לגלות השבוע כי בעירייה שינו כיוון החנייה באופן שמצמצם משמעותית את מספר החניות, בשעה שממילא קיימת מצוקת חנייה ברחוב. לדבריהם עד עתה הם חנו בניצב למדרכה בסמוך לבית הספר שובו אולם כעת הם נאלצים לחנות במקביל למדרכה – מה שמצמצם את מספר החניות ממספר דו ספרתי לכארבע רכבים גדולים.

"הופתענו מהשינוי אומרת תושבת הרחוב. "רק השבוע שמו לנו פתקים על הרכבים שלא נחנה בסמוך לאותה מדרכה כי מסמנים שם את החניות. חשבנו שיסמנו בצורה אנכית כפי שהיה עד עתה אבל התבדנו. השכנים ברחוב ממש ממורמרים. למעשה, במקום 14 או 15 חניות ברחוב, יש כרגע רק ארבע חניות, בזמן שגם צבעו את המדרכה בלבן, שאנחנו אפילו לא מבינים מה זה אומר".

"במקום שהחניות בצד של בית הספר תהיינה בניצב למדרכה, כפי שהיה עד היום, בעירייה צבעו מקומות חניה לאוטובוסים", אומרת תושבת אחרת. "כרגע מי שמגיע בערב וחונה בחנייה כזאת תופס מלא מקום. מדובר ברחוב קטן שיש בו דרך ללא מוצא. גם ככה אין לנו הרבה מקומות חנייה ברחוב. אנו מגיעים הביתה ואין לנו איפה לחנות. למה אני צריכה לחנות ברחובות מקבילים? החלטנו אתמול כל התושבים שנמשיך לחנות בניצב למדרכה, אך אנו חוששים שנקבל דוחות בשל כך".

תגובת העירייה טרם התקבלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר