צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

חנוכה במתנ"ס שערים: יש מסיבה, אין די כרטיסים

מסתבר שמסיבת חנוכה במתנ"ס שעריה מבוקשת עד כדי כך שכבר אין כרטיסים יום אחרי הפרסום. תושבת השכונה: "נראה לי שהם שומרים כרטיסים לאנשים שמקורבים להם". העירייה: "מנהלי המתנ"סים מוכרים כרטיסים ללא משוא פנים"

פורסם בתאריך: 13.12.17 09:10

תושבים שביקשו להירשם למסיבת חנוכה במתנ"ס שערים שבשכונת שערייה, טוענים שכשהתקשרו למתנ"ס, יום לאחר פרסום המסיבה למבוגרים, נאמר להם שנגמרו הכרטיסים. לדבריהם זו לא השנה הראשונה שזה קורה.

"אני כבר מספר שנים מנסה לקנות כרטיסים למסיבת חנוכה במתנ"ס שערים ובכל שנה יום אחרי שזה מתפרסם אני מתקשרת ואומרים לי שנגמרו הכרטיסים", אומרת תושבת השכונה. "זה לא הגיוני. או שהם לא מוכרים מספיק כרטיסים או כמו שזה נראה לי ולתושבים נוספים, הם שומרים כרטיסים לאנשים שמקורבים להם".

תושב אחר בשכונה מוסיף: "אני כבר שבע שנים מנסה לקנות כרטיסים למסיבת חנוכה במתנ"ס שערים ואני שומע מכולם כמה המסיבה מוצלחת, אבל בכל פעם שאני מתקשר אומרים לי שאין כרטיסים. אני שומע דברים טובים על המסיבה למבוגרים וחבל שרק מי שמקורב יכול להנות מכך. כשאמרתי להם שזה לא יכול להיות, הם אמרו לי שאני אשאיר להם את מספר הטלפון שלי ובמידה ומישהו יבטל הם יתקשרו אלי. אני לא מבין למה מונעים מאיתנו התושבים להגיע למסיבה. אם יש להם כזה ביקוש, אז שיעשו כמה אירועים, שכל התושבים יצליחו לקחת חלק".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "האירועים המתקיימים במתנ"סים בחגי ישראל ובציון ימים מיוחדים, הינם אירועים קהילתיים פרטיקולאריים מקומיים לתושבי השכונה וסביבתה. חשוב לציין ולהדגיש, כי אין המדובר באירועים עירוניים המוניים ולכן בראש הפרסומים בעיתון מצויין בהדגשה מספר המקומות מוגבל. בדרך כלל הכרטיסים אוזלים מהר כי האולם אינו מיועד מראש להכיל כמות גדולה של אנשים. ברמה העקרונית, מנהלי המתנ"סים מוכרים כרטיסים ללא משוא פנים בהתאם לגודל האולם על פי המכסה המותרת בחוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר