גבי ושושי וייס עם בנם הלל ז"ל. צילום אבי כץ
גבי ושושי וייס עם בנם הלל ז"ל. צילום אבי כץ

אביו של הלל וייס ז"ל שנהרג בערבה: "מצב אשתי שושי השתפר משמעותית"

האב, גבי וייס, מספר למלאבס כי הוא נמצא על הקו בין השבעה בביתם בפתח תקוה לבית החולים סורוקה בבאר שבע שם מאושפזת אשתו שושי: "מצבה משתפר לטובה, היא לא מורדמת ולא מונשמת"

פורסם בתאריך: 20.12.17 13:21

משתפר משמעותי מצבה של שושי וייס מפתח תקוה, שנפצעה קשה מאוד בתאונת הדרכים בכביש 90 ביום שני בערב, תאונה בה נהרג בנה הלל בן ה-14. מהמשפחה נמסר כי היא כבר מצליחה לתקשר עם קרוביה. אחרי התאונה, היא הוטסה במסוק של מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהיא מורדמת ומונשמת ומאז מצבה הוטב והיא נושמת בכוחות עצמה. בתאונה גם נפצע קל בנה הגדול.

הרכב אחרי התאונה בערבה. צילום דוברות מד"א

הרכב אחרי התאונה בערבה. צילום דוברות מד"א

אב המשפחה, גבי וייס, סיפר היום כי מצב האם השתפר משמעותית: "התאונה התרחשה לאחר שעשינו את דרכנו לאילת. כעת לאחר התאונה חל שיפור במצבה, והוא משתפר לטובה. היא כבר לא מורדמת ולא מונשמת. היא נמצאת עדיין בבית החולים סורוקה, אך אנחנו מצליחים לתקשר איתה והיא יצאה מסכנת חיים. אני כרגע נמצא על הקו שבין פתח תקוה לבאר שבע – בין השבעה בבית לבין שהייה לצד אשתי בבית החולים. צריך להגיד שאנחנו מקבלים המון עזרה מקהילת מורשה ותודה לאל אנו לא צריכים כרגע שום דבר נוסף".

 

הרב שלמה גולן, רב קהילת מורשה בשכונת הדר גנים, מספר כי הקהילה מחבקת את המשפחה ועוזרת לה בכל שצריך. "נכון להיום מצב האם משתפר", הוא אומר, "השבעה היא בשכונה אך האבא נאלץ להיות גם בשבעה וגם בנסיעות כדי לחזק את לאשתו. הוא חוזר כל יום לשבעה לילדים, וממש חי כרגע בין פתח תקווה לבאר שבע. כמובן שאני כרב הקהילה הייתי גם מייעץ לו לעשות זאת. ככל שהוא יהיה עם אשתו זה יחזק אותה יותר. אני מכיר את המשפחה מבית הכנסת ומהקהילה שלנו בשכונה. אנו מבחינת הקהילה ארגנו מנגנון שאחראי על כל צד הארגון של השבעה ואנו מביאים להם סעודות שלמות, כי הם לא יכולים לעשות כלום. אני מאמין שאחרי השבעה יהיה המבחן האמיתי, אך הקהילה שלנו חזקה מאוד. אצלנו אף אחד לא יהיה לבד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר