בית משפט השלום בפתח תקוה. צילום זאב שטרן
בית משפט השלום בפתח תקוה. צילום זאב שטרן

כתב אישום: נסע ברחבי פתח תקוה, קרא לצעירות, וחשף את איבר מינו

תושב העיר, שעבד בחברת תקשורת גדולה, מואשם בעבירות רבות של מעשים מגונים במקומות שונים בעיר. הוא מואשם גם בייצור והפקת סם

פורסם בתאריך: 22.6.17 13:56

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקוה נגד תושב העיר, בן 32, בגין ריבוי עבירות של מעשה מגונה, ריבוי עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, ייצור, הכנת והפקת סם מסוכן ועבירות נוספות. הנאשם ביצע את המעשים בשבע מתלוננות קטינות ובנשים נוספות, לרבות קטינות, שפרטיהן אינם ידועים.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רועי רייס, החל מתאריך ה-21.3.17 החל הנאשם לעבוד בחברת תקשורת גדולה. עיקר תפקידו של הנאשם היה קיום פגישות אצל לקוחות ברחבי העיר. לצורך כך קיבל הנאשם בתאריך 26.3.17 רכב מהחברה. בכתב האישום מצוין כי במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום, מדי יום ולעיתים מספר פעמים ביום, במועדים שאינם ידועים במדויק, ברחבי העיר פתח תקוה, החל הנאשם לקרוא מתוך הרכב לנשים צעירות לרבות קטינות, אשר צעדו או נכחו במקום באותה עת, לבקש מהן הכוונה כיצד להגיע למקום מסוים בפתח תקווה ואז לחשוף בפניהן את איבר מינו בניגוד לרצונן, כאשר בחלק מהמקרים גם נגע באיבר מינו. סך הכל פגע הנאשם בצעירות רבות מאוד אשר מספרן אינו ידוע.
בנוסף לכך, על פי כתב האישום, פגע הנאשם מינית בשבע מתלוננות קטינות בגילאי 12-17. באישומים אלה מואשם הנאשם בריבוי עבירות של מעשה מגונה ובריבוי עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס בקטינה שטרם מלאו לה 14. עוד לפי כתב האישום, בתאריך 12.6.17 הפיק, גידל, הכין והחזיק הנאשם שלא לצריכתו העצמית 6 שתילים של סם מסוג קנביס. באישום זה מואשם הנאשם בעבירות ייצור, הכנת והפקת סם מסוכן, עבירת החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.
בפרקליטות מבקשים להאריך את מעצרו של החשוד עד תום ההליכים. בבקשה למעצר עד תום ההליכים כתב רייס, כי "לאור חומרת, אופי, תדירות, משך ושיטתיות מעשיו המיניים כלפי צעירות רבות, ובכלל זאת קטינות לרבות כאלה שטרם מלאו להן 14 שנים, לצורך ריגושו, גירויו וסיפוקו המיניים, קיים יסוד סביר לחשש שיסכן את בטחון הציבור בכלל ונשים צעירות וקטינות בפרט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר