הנשיקה הראשונה. צילומים פזית עוז, זאב שטרן, פרטי, א.א. אביב, עזרא לוי, ירדן יוסף, ניר קידר
הנשיקה הראשונה. צילומים פזית עוז, זאב שטרן, פרטי, א.א. אביב, עזרא לוי, ירדן יוסף, ניר קידר

נשיקה לנצח

בחדר בקיבוץ, בבית הספר, בחוף הים, עם האחות של החבר ועם דובר אנגלית מסתורי. 19 תושבי פתח תקוה מספרים על הנשיקה הראשונה שלהם

פורסם בתאריך: 29.12.17 14:51

"זוכרת שהתרגשתי נורא"

דקלה יעקב

דקלה יעקב

"אני לא זוכרת את הנשיקה הראשונה שלי כל כך. זה היה ממש מזמן, בגיל 17 בערך עם החבר הראשון שלי דאז. אני באה מבית דתי ולא יצאתי עם הרבה בחורים. מה שאני כן זוכרת הוא שהתרגשתי, אבל אני מודה שמי שהכי מרגש אותי עד היום הוא בעלי יניב. אנחנו נשואים תשע שנים ואני זוכרת כל פרט ופרט מהנשיקה הראשונה שלנו. זה היה אצלו בחדר, אחרי שיצאנו תקופה". (יעקב היא מבעלי הברקוד)

"הוא היה בחור יפה תואר"

דפנה ברוורמן

דפנה ברוורמן. צילום זאב שטרן

צילום זאב שטרן

"הייתי בת 15, בחו"ל, הוא היה בגילי – בחור יפה תואר. אני זוכרת שהרגשתי פרפרים בבטן אבל שלושה ימים אחרי שחזרתי לארץ, כבר לא חשבתי עליו עד הרגע הזה שפנית אלי בשאלה. אז כנראה במרחק הזמן זה לא היה ממש רציני" (דפנה ברוורמן היא נשיאת ארגוני המתנדבים)

"פרפרים של פעם ראשונה"

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

"הנשיקה הראשונה שלי הייתה באיזושהי מסיבה בתל אביב, אם אני זוכרת נכון. זה כמובן משהו חד פעמי שתמיד אזכור לטובה, פרפרים של פעם ראשונה, הרגשה נעימה של התרגשות שאפשר לחוות רק בגיל העשרה. היום אני מנשקת בעיקר את הילדים שלי". (ויחנסקי היא בעלת סטודיו למחול)

"נשיקה שארכה שעות"

לירז אסייג

לירז אסייג. צילום נעמי ים סוף

צילום נעמי ים סוף

"הנשיקה הראשונה שלי הייתה קסומה. הייתי בת 17 וחצי וזה היה ביום שבת נעים. הוא היה חייל, הראשון שעשה לי פרפרים בבטן. הייתי ילדה ששמרה נגיעה והוא הראשון בעצם שהרשתי לעצמי לעבור איתו על השמירה הזו. זו הייתה נשיקה שארכה שעות, היא הייתה תמימה, יפה, עוצמתית ומרגשת. באותו היום גם נפרדו דרכינו לאחר שאסרו עליי להיפגש או לדבר איתו שוב. ניסיתי עכשיו לחפש אותו בפייסבוק ואין אדם כזה. הזיכרון הזה גורם לי להתגעגע להרגשה הזו שהבטן מתהפכת מההתרגשות שמישהו אחר גורם לך. בא לי להרגיש את זה שוב". (אסייג היא דוגמנית)

"נשיקה אסורה במסדרון"

מיקי שטרק

מיקי שטרק. צילום אורי מאירי

צילום אורי מאירי

"האמת הוא שאני לא זוכר את הנשיקה הראשונה שלי. הייתי ילד ומה כבר אפשר לזכור? הרבה מים עברו בנהר. אני כן זוכר, וזה מבחינתי הכי חשוב, את הנשיקה הראשונה עם אשתי. היינו בצבא ביחד והיה לנו טיול לצפון. יצא שגם חגגתי יום הולדת באותו היום והחברים עשו לי מסיבה בלילה. קצת לפני כן נפגשנו אני והיא במסדרון והתנשקנו. אז אמנם היה אסור למפקד ולפקודה להיות ביחסים, או להראות ביחד, אבל הייתי בהיי כל כך שבמסיבה השתכרתי מאוד והחברים מצאו אותי זרוק ברחוב. חוויה לכל החיים". (שטרק הוא פעיל חברתי)

"רציתי להיות חבוקה בזרועותיו לנצח"

לוני קרובקה

אלונה קרובקה

"נפגשנו ב-22 ביוני 1986 בפעם הראשונה. בשעה תשע בבוקר, ירדתי מקו 66 בתחנת דיזינגוף פינת פרישמן. הלב שלי פעם בהתרגשות מטורפת כשצעדתי במעלה רחוב פרישמן אל מלון 'אסטור' הישן. כמה ימים קודם לכן שוחחתי איתו בטלפון במסגרת תחקיר לעבודת הגמר שלי בתיכון. הוא הקסים אותי בשיחה כשניסה להגות מספר מילים בעברית והחלטתי שאני חייבת לפגוש אותו. הייתי אז תיכוניסטית בת 17 שבויה בסיפורי 'הרומן הרומנטי' והקונספט של להתאהב באנגלית הסעיר את מחשבותיי. כשהגעתי אל לובי המלון חיפשתי אותו בעיניים. הוא חיכה לי ליד שולחן, כשקרני שמש סנוורו את כוס הקפה שהיה מונח עליו. כשהוא נתקל במבטי, הוא קם לעברי עם חיוך גדול על פניו ושלף ורד עטוף בצלופן מהכסא שלידו. לאחר חצי שעה בה שתינו קפה וצחקנו, הוא הציע שנרד לטיול רגלי בחוף הים. שמש הבוקר הייתה טובה אלינו והבריזה שעלתה מן הים ניסתה לקרר את ההתרגשות שאחזה בשנינו. חלצנו נעליים וטבלנו את רגלינו במים הצוננים. לפתע הגיע גל לא צפוי והוא הניף אותי בזרועותיו כדי ששמלתי לא תירטב. התרחקנו מעט מקו המים והוא לא מיהר להוריד אותי בחזרה אל החול החמים. התבוננתי אל תוך עיניו התכולות וחייכתי חיוך מבויש. הוא חייך בחזרה והרכין את ראשו אלי לנשיקה ארוכה ומתוקה. באותו רגע הבנתי שאני רוצה להיות חבוקה בזרועותיו לנצח". (קרובקה היא בעלת העסק "משחקת בבצק- הג'חנון של לוני")

"נישקתי אותה ופשוט הלכתי"

איתי שונשיין

איתי שונשיין צילום עזרא לוי

צילום עזרא לוי

"הנשיקה הראשונה שלי הייתה בגיל 15 וחצי. אבל הנשיקה היפה ביותר שלי והמשמעותית ביותר בחיי
הייתה עם עדי לפני חמש שנים. ישבנו אצלה באוטו והיא לא כל-כך הייתה בטוחה בנוגע לקשר שלנו.
הסתכלתי לה בעיניים אמרתי לה שהיא תהיה אשתי ואמא של הילדים שלי. נישקתי אותה ופשוט הלכתי. אחרי החופה בחתונה הזכרתי לה את הסיטואציה הזאת". (שונשיין הוא סגן ראש עיריית פתח תקוה)

"אחרי שעות הלימודים בבית הספר"

רון כץ

רון כץ. צילום זאב שטרן

צילום זאב שטרן

"הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם החברה הראשונה שלי. אני זוכר שהנשיקה התרחשה אחרי שעות הלימודים בבית הספר הדר בו למדתי. זה עדיין זיכרון טוב ונעים ובכל פעם שאני מגיע לבית הספר הדר אם במסגרת תפקידי כחבר מועצת העיר או בכל הזדמנות אחרת עולה חיוך על שפתיי". (כץ הוא חבר מועצת העיר)

"הוא מיד סחף אותי"

מיכל גולן

מיכל גולן

"הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם האהבה הראשונה שלי בגיל 17. נפגשו באחד ממועדוני הסלסלה שהיו פעם בעיר, הוא מיד סחף אותי והתאהבתי. זה זיכרון מתוק על אהבת נעורים מדהימה, שעדיין מעלה אצלי חיוך והוא יישאר בליבי תמיד". (גולן היא פעילה חברתית)

"היא הייתה הנערה הכי יפה בעיר"

אבי פרטוש

אבי פרטוש

אבי פרטוש

"למיטב זכרוני, הנשיקה הראשונה והמשמעותית שלי הייתה אי שם בשנות ה-80 בגן ציבורי כשהייתי נער צעיר על אופנוע. תקופה נטולת דאגות ועתיד שנראה ורוד. נשיקה בגיל הזה מלווה בהמון רגש אמיתי ובגאווה. מן הסתם היא הייתה הכי יפה בעיר. כיום היא סבתא יפהפייה ועדיין יכולה בקלות להתעלות על פני צעירות רבות". (פרטוש הוא עובד במרכז הכנה לצה"ל)

"היא ידעה שהנשיקה תפתיע אותי"

לירוי צעירי

לירוי צעירי. צילום זאב שטרן

צילום זאב שטרן

"זה היה בגיל 13, כשלמדתי בכיתה ח' בבית הספר בבית ברל. החברה שלי מורן לקחה אותי הצדה ביומולדת שלי ועשתה לי הפתעה. נתנה הקדמה של כמה מילות חיבה ונישקה אותי. היא ידעה שזה יפתיע אותי, כי היא התנשקה כבר לפני והיה לה ניסיון. ישבנו על ספסל בגן השעשועים שצמוד לבית העם במושב מגשימים בו אני גר עד היום. יצאנו יחד שנה שלמה ואין ספק שהיה מרגש". (צעירי הוא שחקן מכבי פתח תקוה)

"היא פשוט נישקה אותי בלי לשאול בכלל"

גל צרויה

גל צרויה. צילום זאב שטרן:

צילום: זאב שטרן

"הייתי בן 13, בכתה ח' בחטיבה בדימונה, שם גדלתי. לנשיקה הראשונה שלי קראו ספיר, היא הייתה שנה מתחתיי ואח שלה, אבירן, למד איתי בכיתה. האמת שזה די מצחיק כי היא פשוט נישקה אותי בלי לשאול בכלל, נשיקה בהפתעה ואני זרמתי עם זה. זה לא שהיינו חברים או משהו. אני זוכר שיום למחרת הלכתי לכתה, סיפרתי את זה לאח שלה והוא התעצבן עליי". (צרויה הוא שחקן הפועל פתח תקוה)

"אחרי חצי שעה של רגליים קרות, עשיתי את זה"

אלדד שיטרית

אלדד שטרית. צילום עזרא לוי

צילום עזרא לוי

"הייתי נער ישיבה בן 15, חסר ביטחון שטס למחנה קיץ בוויסקונסין שבארה"ב. כל קיץ שם, הייתי חי את החלום, מסתובב עם בנות כל היום ועובד על כישורים שלא רכשתי. בסוף קיץ 1999, לפני סוף המחנה, התחברתי למישהי בפעם הראשונה בחיי, אבל היה מאוחר מדי אז החלטנו ש"נהיה חברים בקיץ הבא". התכנית איכשהו יצאה לפועל כשלושה ימים אחרי תחילת קיץ 2000. כשבועיים לאחר מכן מצאתי את עצמי מלווה אותה חזרה לצריף. המדריכים ידעו שכולם הולכים להתנשק בסוף היום והקצו לזה זמן מיוחד, ושם, מאחורי מגורי הבנות, אחרי כחצי שעה של רגליים קרות, פשוט עשיתי את זה. זה היה מרגש ומוזר, אבל נשיקה ראשונה קלאסית שחקוקה לי בזיכרון טוב טוב עד היום". (שטרית הוא סטנדפיסט)

"זה זיכרון רחוק שלא מעורר רגשות"

איתי חיים

איתי חיים. צילום פרטי

"הנשיקה הראשונה שלי הייתה בחיפה בגיל 16, בביתה של בת הזוג בתקופת בית הספר. זיכרון רחוק מאוד ופחות מעורר רגשות, כי את המקום בלבי תפסה אשתי עד מהרה, זוגתי מזה למעלה מעשור". (חיים הוא מנכ"ל עמותת "תחבורה בדרך שלנו")

"נישקתי נערה מהקיבוץ"

איציק אדורם

איציק אדורם

"הנשיקה הראשונה שלי הייתה בתקופת המגורים המשותפים בקיבוץ עם אותה ילדה – נערה אשר הצטרפה לחדרי שלי. באחת הפעמים, היא ניגבה את פניי כדי למנוע מפצעי הבגרות להתפשט. משם באה הנשיקה הראשונה והארוכה שאותה אי אפשר שלא לזכור עד עצם היום הזה". (אדורם הוא איש עסקים ופעיל חברתי)

"היא ראתה שאני בעניין שלה וזה פשוט קרה"

תמיר הילל

תמיר הילל

"הנשיקה הראשונה שלי הייתה ממש מזמן. אני זוכר אותה כי היא קרתה ביום ההולדת 15 שלי. זה עוד היה כשהתחלתי לנגן וניסיתי לנגן שיר של נערה ממש נחמדה שהכרתי באותו ערב. היא כנראה ראתה שאני ממש בעניין שלה וזה פשוט קרה. אני גם זוכר איפה זה היה, בחוף הים, רק אני והיא, זמן לבד, רחוק מכולם". (הילל, הוא זמר ויוצר, חבר להקת ג'אמאיה)

"זה קרה כשישבנו על ספסל"

רואי חי ג'רסי

רואי חי ג'רסי

"אני לא ממש זוכר כי זה היה מזמן. אני חושב שהייתי בן 15 וזו הייתה ילדה שהכרתי. האמת שאפילו החברים הקרובים שלי לא יודעים על הנשיקה הראשונה שלי וזה קצת מביך אותי. מדובר בנשיקה ראשונה שלי עם ידידה קרובה שלי. זה קרה כשישבנו על הספסל, וזהו. אני לא חושף יותר". (ג'רסי הוא די. ג'יי ומנחה ערבי קריוקי)

"אחרי הנשיקה היינו בעננים"

שגיב שעבלי

שגיב שעבלי, בקאפ מחשבים צילום זאב שטרן

צילום זאב שטרן

"הנשיקה הראשונה שלי הייתה בגיל 14. אני זוכר כמעט כל פרט בנשיקה הזו כי היא הייתה עם האקסית שלי. היינו שנינו בבריכה באותו היום כי זה היה יום גיבוש. אני חושב ששנינו היינו בעננים אחרי זה. אני ממש התרגשתי". (שעבלי הוא די. ג'יי מוביל)

"הייתי אז מאוד ביישן"

אבי פרטוש

אבי פרטוש ורועי פלנר. צילום אא אביב

צילום אא אביב

"כולם זוכרים את הנשיקה הראשונה שלהם, לא? הנשיקה הראשונה שלי הייתה בגיל 15 וזה היה ממש מזמן. אני כן זוכר שזה היה במסיבת סוף הקיץ עם ילדה בשם אורטל שהייתה בגילי פחות או יותר. האמת, שהייתי אז מאוד ביישן אבל זה היה מרגש". (פרטוש הוא מפיק ליין מסיבות סופ"ש ב-D BAR בהרצליה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר