השטח המיועד לגינה הציבורית בנוה עוז. צילום זאב שטרן
השטח המיועד לגינה הציבורית בנוה עוז. צילום זאב שטרן

בנווה עוז כועסים: משלמים ארנונה לפתח תקוה, הולכים לגינה בגבעת שמואל

בנווה עוז הצעירה מחכים כבר מספר שנים לגינה שהובטחה להם

פורסם בתאריך: 10.1.18 08:24

תושבים שמתגוררים בשכונת נווה עוז הצעירה (הירוקה) כבר מספר שנים, מתלוננים על כך שהגינה לה הם מחכים מאז עברו להתגורר בשכונה, עדיין אינה קיימת. "נווה עוז הצעירה סובלת מהיעדר גינה מזה מספר שנים, חרף הבטחות חוזרות ונשנות מצד נציגי העירייה לגינה שתיבנה בהקדם", אומרת נטלי, תושבת השכונה. "בכל פעם נותנים מועד חדש אך בכל פעם דוחים מחדש את המועד. מדובר בשכונה חדשה בת מספר שנים, המאוכלסת במשפחות צעירות בעלות ילדים, אשר להם אין פתרון תעסוקה לילדים אחר הצהרים. המתחם שמיועד לגינה, נותר עירום כבר הרבה זמן. באגף הגנים אמרו לנו שחסרים מיליון שקלים. אנו משלמים ארנונה לעיריית פתח תקוה, אבל הולכים לגינה בגבעת שמואל".

תושבים ציינו השבוע כי לפני שמונה חודשים התקיימה פגישה בשטח של נציגיהם עם ראש העירייה איציק ברוורמן והוא התחייב שבאוגוסט תתחיל בנייתה של הגינה, מה שלא קרה. לאחר הפגישה החלו עבודות קצרות בשטח המדובר להקמת תאורה וריצוף, אך העבודות הופסקו. יש לציין כי כבר בשנת 2014 החלו תושבים לאכלס את הבניינים בשכונה. "אנו כבר ארבע שנים נלחמים על הפארק", אומר אלון, תושב השכונה, "הניחו את התשתית, יחד עם תאורה שלא עובדת והיא גם מעולם לא פעלה. אין מתקנים, אין ספסלים ואפילו פחי זבל אין. הייתה לנו פגישה עם ראש העיר והובטח לנו שבאוגוסט האחרון זה יסתיים, אך לא קרה דבר".
תגובת העירייה: "עד כה העירייה עסקה בפיתוח וסלילה בשכונה ובהקמת גני ילדים וצהרונים לילדי השכונה. לבקשת דיירי השכונה, העירייה אף דאגה להקמת בית כנסת. מועצת העיר אישרה תב"ר להקמת שטח ציבורי פתוח ברמת סיב. אנו נערכים לחידוש עבודות הפיתוח במחצית ראשונה של 2018".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב בשכונה

    העיריה לא הקימה שום בית כנסת אלא הואילה ברוב חסדה ,ורק לאחר פנייה דרך השרה איילת שקד, להקצות כיתת לימוד. גם על זה לוקחת העירייה שכ"ד!!
    הפארק זה כבר ביזיון גדול הרבה יותר. שקרים ועוד שקרים החל מראש העיר, עבור בסגנו דעי והליצנים שעובדים איתו, וכלה בעובדי הבינוי החאפרים שבמשך הקיץ עבדו שם בכל יום: חצי שעה עבודה + 5.5 שעות הפסקת סיגריה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר