זירת הרצח בעמישב. צילום זאב שטרן
זירת הרצח בעמישב. צילום זאב שטרן

כתב אישום מזעזע: הנרצחת נדקרה שש פעמים בעודה משוחחת עם מוקד המשטרה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום באירוע הרצח בעמישב. לפי כתב האישום, הבעל דקר את אשתו כי חשד שהיא בוגדת בו

פורסם בתאריך: 11.1.18 14:25

 

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר כתב אישום כנגד תושב העיר בסעיפי רצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. מדובר באירוע הרצח שהתרחש בחודש שעבר בשכונת עמישב, בו רצח בעל את אשתו וניסה להתאבד.

בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד קרן ענבר פישביין, מצוין כי הנאשם והמנוחה היו נשואים והתגוררו בדירה בפתח תקוה יחד עם ילדיהם. כחצי שנה טרם מועד האירוע המפורט להלן, התעורר בנאשם חשד כי המנוחה בוגדת בו עם גבר אחר, וכל ניסיונותיה לשכנעו כי אין ממש בחשד זה עלו בתוהו. על רקע זה התגלעו מעת לעת עימותים וויכוחים בין השניים. "ביום 10/12/17, במסגרת מאמציה לשכנע את הנאשם שהחשד מופרך, הגיעה המנוחה לתחנת משטרת פתח תקוה, כשהיא מלווה בנאשם, וביקשה שיערכו לה בדיקת פוליגרף, מתוך מטרה להוכיח לו שהיא אכן לא בוגדת בו. חוקרי המשטרה הפנו את בני הזוג למחלקת הרווחה בעיר", נכתב בכתב האישום. "ביום 23/12/17 בשעה 8:00 לערך, עמדה המנוחה במטבח הדירה וחתכה בשר באמצעות סכין מטבח שאורך הלהב שלה הוא כ־20 ס"מ. באותה עת ישב הנאשם על הספה בסלון הדירה הנמצא בחלל אחד עם המטבח. על רקע המתואר לעיל, פרץ ויכוח בין השניים, במהלכו, בשעה 8:34, התקשרה המנוחה למוקד המשטרתי על מנת להזעיק עזרה. על רקע המתואר לעיל, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, עובר למתואר בהמשך כתב האישום, גמלה בליבו של הנאשם החלטה לגרום למותה של המנוחה".

בכתב האישום מצוין כי באותו זמן שהמנוחה קיימה שיחה עם המשטרה, הבעל דקר אותה בחלקים רבים בגופה, וזאת לפני שדקר את עצמו. "על מנת לממש החלטתו זו, נטל הנאשם את הסכין לידיו, וזאת לפני או במהלך שיחת המנוחה עם מוקדנית המשטרה", נכתב בכתב האישום, "בעודה משוחחת עם המוקדנית, דקר הנאשם את המנוחה, בכוונה לגרום למותה, שש פעמים: בחזה, בבטנה (פעמיים), בגב מימין, ובירך שמאל ובכפות הידיים. מיד לאחר מכן, דקר הנאשם את עצמו בבטנו באמצעות הסכין. המנוחה ניסתה לחטוף מידי הנאשם את הסכין, אך הוא אחז בסכין בחוזקה ולא אפשר לה לעשות כן, וכתוצאה מכך היא נחתכה מהסכין בכפות ידיה".

המקרה הטרגי גרם גם לפציעתו של בנם שבאותו הזמן ישן בחדרו והתעורר נוכח הצעקות של אמו לפני שהתמוטטה. בכתב האישום נכתב: "כל אותה עת ישן הבן בחדרו, והוא התעורר למשמע זעקותיה של המנוחה כתוצאה מהדקירות", צוין בכתב האישום, "הבן רץ במהירות לסלון, וניסה אף הוא לקחת את הסכין מידי הנאשם, אך הנאשם המשיך לאחוז בסכין בחוזקה, ועל כן נאלץ הבן לתפוס את הסכין בלהבו. הנאשם משך את הסכין על מנת למנוע מהבן לקחתו מידיו ובכך גרם לו לחתכים בכפות ידיו. כתוצאה מן המאבק המנוחה והנאשם נפלו, והסכין נשמטה מידיו של הנאשם. הבן הורה למנוחה לברוח מהדירה, היא עשתה כדבריו והתמוטטה בחצר הבניין. הנאשם התרומם במהירות, תפס שוב את הסכין בידו, ופנה לעבר אחד החדרים. הבן ביקש מהנאשם למסור לו את הסכין. הנאשם סירב, אך הבן הצליח לקחת את הסכין מידיו, ולהחביאה מפניו".

לאחר האירוע הקשה הגיעו לדירה ניידת טיפול נמרץ וכוחות משטרה. המנוחה, הבן והנאשם פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.  כתוצאה מהדקירות של הבעל נגרמו למנוחה פצעי דקירה בחזה, שני פצעי דקירה בבטן, פצעי דקירה בגב מימין, ובירך השמאלית. היא הובהלה לבית החולים, וקיבלה טיפול רפואי בחדר מיון, אך הניסיונות להצלתה לא צלחו, ובשעה 10:10 נקבע מותה. כמו כן, בכתב האישום מצוין כי הנאשם גרם לבן חתכים בשתי כפות ידיו, בגללם נגרם לו חסר מוטורי וחסר תחושתי בחלק מאצבעותיו. הבן אושפז בבית החולים, ונותח לצורך תפירת גידים ועצבים בכפות הידיים. הוא שוחרר מהאשפוז כעבור שלושה ימים. כתוצאה מהדקירה שדקר הנאשם את עצמו בבטנו, נגרם לו חור במעי הגס, והוא אושפז בבית החולים. אף הוא נותח ושוחרר מהאשפוז כעבור שלושה ימים.

 

 

 

בפרקליטות מבקשים להאריך את מעצרו של האב עד תום ההליכים. חלק מהראיות לכאורה להוכחת אשמתו כוללות הודאתו של האב באוזני אחיו אליו התקשר כ-4 דקות לאחר שדקר את המנוחה, כמו גם הודאתו של האב בפני חובשי מד"א שהגיעו למקום לטפל בו. חלק מראיות בתיק כוללות את שיחת הטלפון של המנוחה עם המוקד המשטרתי, במהלכה נשמעת אומרת: "יש לו זה… בעלי בלאגן". גם בנו של האב מפרט את השתלשלות האירועים מהרגע בו התעורר.

עורכי הדין גיא עין-צבי וארז נגה, שמייצגים את הנאשם, מסרו בתגובה: "אנו ממתינים לקבלת חומר החקירה ולימודו. נגיב לכתב האישום בבית המשפט".

צו איסור פרסום הוטל על פרטי החשוד.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר