הפגנת משגיחי הכשרות
הפגנת משגיחי הכשרות

משגיחי הכשרות הפגינו אתמול מול המועצה הדתית

זאת במסגרת המחאה שלהם נגד ההחלטה להעסיק אותם באמצעות חברת כוח אדם

פורסם בתאריך: 16.1.18 13:53

משגיחי כשרות הפגינו אתמול מחוץ למשרדי המועצה הדתית ברחוב חובבי ציון, כל זאת כחלק מהמאבק שהם מנהלים מול ההחלטה של המועצה הדתית שמשגיחי הכשרות יועסקו על ידי חברת כוח אדם חיצונית, שתפנה אותם לבעלי העסקים.

הפגנת משגיחי הכשרות

הפגנת משגיחי הכשרות

המשגיחים הניפו שלטים בגנות המצב, כשביניהם שלטים עליהם נכתב – "הרבנות מפקיעה מחירים ופוגעת בצרכנים", "אל תפגעו בעסקים, לא הקטנים ולא הגדולים", "חברת כוח אדם זה עושק" ועוד.
ועד משגיחי הכשרות דורש לעצור את המהלך של העברת משגיחי הכשרות לעבודה באמצעות חברת כוח אדם, שלטענתם פוגע במשגיחי הכשרות וגם בבעלי העסקים. עד כה מאות מבעלי העסקים טרם הצטרפו לחברת כוח האדם שמעסיקה את המשגיחים. הרבנות מאיימת בהסרת הכשרות.

 

מדובר במאבק שנמשך כבר חודשים ארוכים ושהחל בשל החלטה של הרב הראשי לעיר, מיכה הלוי, שגם אחראי גם על תחום הכשרות ברבנות בעיר. הלוי החליט כי משגיחי כשרות לא יועסקו יותר על ידי בתי העסק ישירות בשל ניגוד עניינים, לפיו המשגיח צריך לפקח על בית העסק שגם משלם את משכורתו. לכן החליט הלוי כי המשגיחים יועסקו על ידי חברת כוח אדם חיצונית, שהיא זאת שתפנה אותם לבתי העסק, שישלמו לחברת כוח האדם. המהלך יצר התנגדות של המשגיחים שטענו שתנאי העסקתם ייפגעו ואילו חלק מבעלי העסקים טוענים שבשל השינוי מחיר הכשרות יהיה גבוה ב-30 אחוז.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיים שא

    מי צריך את משגיחי הכשרות חבל על הכסף ניתן לתת אותם לנכים זה יהיה מצוה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר