ההפגנה הבוקר נגד הבנייה בסירקין
ההפגנה הקודמת נגד הבנייה בסירקין

תושבים רבים חסמו את התנועה באזור צומת סירקין ומבטיחים: זו רק ההתחלה

המפגינים דורשים לקדם פתרונות תחבורה במסגרת התוכנית להקמת 15 אלף יחידות דיור בשטח הבסיס שיפונה

פורסם בתאריך: 23.1.18 09:00

כפי שהובטח אתמול כך קרה: החל מהשעה 08:30 בבוקר, הפגינו תושבים רבים בצומ ת הסמוכה לבסיס סירקין, במחאה על תוכנחת הבנייה הגדולה המיועדת לשטח בסיס. המפגינים, תחת הכותרת 'נטו כחלון נטו פקקים', יצאו הבוקר לשטח לקראת דיון שיערך השבוע בוותמ"ל שם מנסה השר משה כחלון לקדם בניה של כ-15 אלף יחידות דיור ללא היערכות מתאימה מבחינת תשתיות, וללא התחשבות בדרישות העירייה. .

המפגינים התנצלו בפני התושבים על פקקי התנועה אך ציינו כי זהו רק הקדימון. נזכיר שהבסיס אמור להתפנות בעתיד הקרוב, והתושבים שמתגוררים בסמוך אליו, כמו גם עיריית פתח תקווה וראש העירייה איציק ברוורמן, יצאו למאבק בדרישה להתנות את הבניה הגדולה בפתרונות תחבורה מתאימים, מאחר וכבר כיום ישנם פקקים ארוכים באזור בשעות הבוקר. העירייה והעמותה לשמירה על מחנה סירקין הגישו עתירות לבג"ץ נגד ההליך התכנוני של הבניה והיעדר פתרונות תחבורה, אך נדחו.

 

"ההפגנה תהיה מחר בשעה 8:00 בבוקר בצומת מנחם בגין ויעקב חזן", אמר אתמול משה פישר, ממובילי המאבק, "אני מעריך שיגיעו
בין 100-50 מפגינים משכונות העיר ומכפר סירקין, ויגיעו אנשים גם מהפוליטיקה. יש לנו רישיון לקיים את ההפגנה, ונעשה הרבה רעש. נחלק פליירים לנהגים כסוג של התנצלות על כך שנחסום קצת את התנועה ונעכב אותם. המטרה היא להמחיש להם מה עלול לקרות אם הבניה תצא לפועל ללא פתרונות תחבורה. אנחנו רוצים להעביר מסר שאנחנו לא מוכנים שיעשו פוליטיקה על הגב של תושבי העיר. מבחינתנו, שיבנו גם 30 אלף יחידות דיור, אבל שיהיו פתרונות תחבורה הגיוניים. היום אין שום בשורה תחבורתית לסירקין ולסביבה של בסיס סירקין. אם עכשיו לא נעצור את זה, ננסה לעצור את זה בבית המשפט, ואם זה לא יעצר שם, אז אנשים יכולים להתחיל לחשוב על אלטרנטיבות אחרות, כי תושבי הדר גנים והסביבה יהיו כלואים ויתקשו לצאת גם מהחניון של הבית שלהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צודקים, אני גרה במרכז העיר ועובדת באיזור סירקין, בשעות אחה"צ מחכים הרבה זמן לאוטובוס ושלא נדבר על הפקקים קטסטרופה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר