שקי קקי. צילום: ניר שמול
שקי קקי. צילום: ניר שמול

אם המושבות: תושבים מתלוננים על מחסור בשקיות לאיסוף גללים

לטענת התושבים העירייה אינה מקפידה לחדש את מלאי השקיות בעמדות, בשל כך חלק מבעלי הכלבים לא אוספים את צואת כלבם

פורסם בתאריך: 26.6.17 11:48

תושבי שכונת אם המושבות הוותיקה מתלוננים כי מזה תקופה ארוכה יש מחסור בשקיות לאיסוף גללי הכלבים בעמדות שהוצבו ברחבי השכונה, זאת לטענתם, מאחר והאחראים מטעם העירייה לא דואגים לחדש את מלאי השקיות בעמדות כשהן אוזלות.

אחד מהמתלוננים הוא ליאור חדד, פעיל בשכונה. לדבריו, הוא פנה בנושא מספר פעמים לעירייה, אך דבר לא השתנה ובעלי הכלבים בשכונה נאלצים לקחת עימם לטיול שקית מהבית וחלקם לא מרימים את גללי כלבם כלל. "כבר תקופה ארוכה שהעמדות בשכונה ריקות משקיות", אומר חדד, "לטענת העירייה הם ממלאים את העמדות, אבל בפועל הן ריקות, אין תחזוקה ואין מילוי".
חדד מציין כי הוא יש צורך למלא את העמדה לפחות מספר פעמיים בשבוע. "מאחר ואנשים יודעים שאין שקיות, אז קורה שמתי שבכל זאת שמים, אנשים לעיתים לוקחים מספר שקיות, על מנת שיהיה להם", הוא מוסיף, "צריך להבין שגם במידה ואתה מביא שקית מהבית, לעיתים לכלב יש רצונות משלו ועושה את הצרכים יותר מפעם אחת. במידה והם מתקשים לספק שקיות, שיורידו את העמדות. זה אמור להיות שירות לתושב, בפועל זה לא כך וחבל. הרי לא מדובר באלפי שקלים, אלא בכמה מאות בודדים ואת זה אני מאמין שעדיין יש לעירייה".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אספקת השקיות ע"י הרשות הינה זכות ולא חובה. על התושבים חלה החובה להצטייד בשקיות ולאסוף את הגללים. מתקני השקיות הפזורים ברחבי העיר ממולאים באופן קבוע, וכל נקודה מצולמת מיד עם סיום המילוי. בשכונת אם המושבות קיימת תופעה בה התושבים מרוקנים את המתקנים זמן קצר לאחר המילוי. (חלקם אישרו זאת בפנינו בעת ששבנו להודיע להם כי המתקן מלא, זאת לאחר שהגישו תלונת מוקד). בנוסף, מאז שהופעלו הקקנועים, חלה התדרדרות בהתייחסות התושבים בשכונה לגבי איסוף הגללים, והם ממעיטים לאסוף אחר כלביהם. העיריה תמשיך למלא את המתקנים ותעשה ככל שביכולתה להגביר אכיפה כנגד מי שאינו פועל כחוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר