עמוד התאורה בגן הנופלים צילום ליאור חדד
עמוד התאורה בגן הנופלים צילום ליאור חדד

סכנת התחשמלות בגן הנופלים: "שמו פס איזולירבנד על המכסה וזהו"

כבר יותר משבוע מנסה ליאור חדד לגרום לכך שהמכסה של תא החשמל בעמוד התאורה בגן יתוקן כפי שצריך וסכנת ההתחשמלות של הילדים תחלוף

פורסם בתאריך: 2.2.18 08:43

במשך שבוע עמד עמוד תאורה בגן הנופלים בשכונת אם המושבות, כשהחשמל חשוף בגלל שהמכסה נעלם. גם כשנדמה היה שהבעיה תוקנה, התברר במהרה שלא כך הם פני הדברים. תושב השכונה ליאור חדד פתח קריאה במוקד העירוני, העלה פוסטים בפייסבוק, אך העמוד עמד חשוף כך שכל ילד שעובר בסביבה יכול היה בקלות להכניס ידיים פנימה ואף להתחשמל. לאחר פניית מלאבס לעירייה, הובטח שבאותו יום סוגרים את המכסה ואכן לפני כשבוע המכסה נסגר. אבל כשכולם חשבו שהסיפור הסתיים והסכנה חלפה, התברר כעבור כמה ימים שהבעיה נפתרה בצורה לא מקצועית, אלא מישהו הדביק את המכסה בצורה מאולתרת.
"שמו פס איזולירבנד על המכסה וזהו", אומר חדד. "לא טרחו להביא בורג מתאים לסגור את המכסה, להדק אותו, כפי שמחייב התקן וכפי שכל בר דעת היה עושה". בפוסט שהעלה בפייסבוק הוא כתב: "רץ לו הקבלן או מי מהעירייה מהר לשים את המכסה בלי לאבטח אותו, חלף לו שבוע ובורג לסגור את המכסה לתמיד, לא מצאו". הוא ביקש לדעת האם זה עבר פיקוח, האם היו במקום מפקח ומהנדס חשמל ומישהו חתם על העבודה.

 

"מתי יבינו בעירייה שבגן הנופלים יש עשרות ילדים קטנים כל יום וזה רק נס שלא קרה שם אסון התחשמלות", אומר חדד, "מישהו סגר את הקריאה, זה אומר שמבחינת העירייה המקרה סגור ומישהו קיבל כסף עבור התיקון, אבל בפועל, העמוד לא תוקן".
תגובת העירייה תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושב פתח תקוה

    מה הבעיה ללכת לשים בנד מתכת לסגור עם מברגה ביט 9/16 עבודה של בדיוק 2 דקות

  2. אורי

    הבעיה שאת ראש העיר מענינים רק החרדים. לא כבישים ולא עמודי חשמל.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר