בולען ברחוב חנקין. צילום איתי עינב
בולען ברחוב חנקין. צילום איתי עינב

צפו: תושב גילה בולען במרכז פתח תקוה

התושב שגילה את הבולען, איתי עינב, מציין שזה לא המקרה הראשון, אך הפעם מדובר בבולען גדול יחסית

פורסם בתאריך: 13.2.18 11:33

בולען התגלה הבוקר ברחוב חנקין שבאזור מרכז העיר. הוא התגלה על ידי תושב האזור שהלך ברחוב וזיהה את שקיעת המדרכה בצורה משמעותית. התושב, איתי עינב, מציין כי זאת לא הפעם הראשונה שהוא נתקל בבולענים לא גדולים באזור, אך הפעם מדובר בבולען גדול יותר מאלו שראה בעבר.

"הפעם זה באמת מקרה של בולען גדול מאוד", הוא אומר, "הוא נמצאת ברחוב חנקין שבאזור מרכז העיר. אחרי שראיתי את המקרה גם צילמתי אותו. פשוט הלכתי ברחוב וראיתי שפתאום נגמרת המדרכה ואז ראיתי את הבולען וצילמתי אותו. תושב שהיה לידי התקשר לפני שעתיים לעירייה ועד עכשיו אף אחד לא הגיע, וזה נשאר כמו שהוא. בעבר היה מקרה כזה ליד הבית שלי ברחוב סוקולוב שהמדרכה שקעה פנימה. הדבר קורה לאחר שיורד גשם והאדמה שוקעת פנימה, ואז נוצר בולען".

סוגיית הבולענים בתוך העיר יכולה להתרחש משתי סיבות: הראשונה היא בעיית ניקוז ברחוב, ולאחר שהמים אינם מחלחלים דרך תעלות הניקוד ועומדים במקום, הם גורמים לירידה של האדמה, שגורמת ליצירת הבולען. כמו כן, גם עבודות תשתית יכולות לגרום ליצירת בולענים, כתוצאה מסגירת החפירות עם חול, מה שעלול להביא לכיס קטן בחול, ובשל כך האדמה לא מחזיקה את הכביש או המדרכה, שנבלעים פנימה.

טיפול בבולען ברחוב חנקין. צילום באדיבות העירייה

טיפול בבולען ברחוב חנקין. צילום באדיבות העירייה

מהעירייה נמסר כי בערך בשעה 11:00 נשלח צוות למקום (בתמונה: העבודות בשטח)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר