שרה דהאן במכולת בעמישב
שרה דהאן במכולת בעמישב

"כל בוקר כשאני באה לחנות אני חוששת". המכולת של שרה ויעקב דהאן נשדדה פעמיים

בפעם הראשונה מדובר היה בגניבה קלה יחסית, בפעם השנייה זה היה סיפור קשה יותר. לבני הזוג, בשנות ה־70 לחייהם, קשה להתמודד. "במקרה הראשון זיהיתי את הגנב", מספרת שרה

פורסם בתאריך: 17.2.18 19:37

פעמיים בחודשיים האחרונים נאלצו שרה ויעקב דהן, בעלי מכולת בשכונת עמישב בשנות ה-70 לחייהם, להתמודד עם אירועים פליליים במכולת, שנמצאת במרכז המסחרי שברחוב צאלח שלום. בפעם הראשונה זה קרה לפני כחודש וחצי בערך. תושב בשכונה הגיע למכולת ומול עיניה של שרה לקח פקט סיגריות וברח. המקרה השני, שהתרחש לפני שלושה שבועות, היה כבר קשה יותר. בשעת לילה מאוחרת נכנס פורץ דרך חלון בקיר האחורי, וגנב סחורה בשווי מוערך של 40 אלף שקלים. בשני המקרים הזוג פנה למשטרה, שחקרה את המקר ולקחה את סרטוני מצלמות האבטחה, אך עד כה לא ידוע על התקדמות כלשהי בחקירה.
"לפני חודש היה מקרה ראשון שבו הגיע מישהו ופשוט לקח מול עיני פקט סיגריות", מספרת שרה דהן. "בהתחלה שהוא לקח את הפקט חיכיתי שהוא ישלם לי, אך לפתע הוא פשוט ברח. אני מכירה את הגנב ואף אמרתי את שמו למשטרה, וביקשתי שיעשו מסדר זיהוי, אך לא עשו כלום. לפני כשלושה שבועות פרצו שוב. נכנסו דרך הקיר האחורי, ולקחו סחורה בסך של 40 אלף שקלים שכוללים פקטים של סיגריות, את הארנק של בעלי שהיו בו מסמכים, סכום של אלף שקלים במזומן ועוד כסף קטן שנועד לפריטה".
המכולת של בני הזוג נמצאת כבר שנים רבות במרכז, וכעת מספרת שרה על הפחד מפריצה נוספת. "אני נמצאת במרכז המסחרי כבר 28 שנים", היא אומרת, "כל בוקר כאשר אני באה לחנות אני חוששת שאני אראה שפרצו לנו שוב, ושעוד פעם יגנבו לנו סחורה. זו הרגשה מאוד קשה".

 

ממשטרת ישראל נמסר כי "עם קבלת התלונה הראשונה, נפתחה חקירה ובוצעו מס' פעולות חקירה שאף הובילו למעצר חשוד במעשה. החשוד שוחרר בשל היעדר ראיות מספיקות נגדו. בגין האירוע השני נפתחה תלונה ואף היא נחקרת בתחנת המשטרה. המשטרה מפעילה אמצעים ומאמצים רבים על מנת לגבש תשתית ראייתית ופועלת ברגישות רבה, כפי שפעלה גם בתיקים אלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר