מעבר חציה דהוי. אילוסטרציה
מעבר חציה דהוי. אילוסטרציה

מעברי החצייה ברחוב חיים עוזר דהויים: "מדובר בסכנה"

תושבים רבים מתלוננים שמעברי החציה דוהים מהר. אחד מהם אומר: "יכול להיות שמדללים יותר מידי את הצבע"

פורסם בתאריך: 27.6.17 13:37

רחוב חיים עוזר נחשב לאחד הרחובות הסואנים והמרכזיים בעיר, בעיקר בשעות היום. עם זאת, תושבי האזור מתלוננים כי מעברי החציה שברחוב, כמו גם סימוני הדרך בכביש, דהויים כמעט לחלוטין ובמקרים מסויימים אפילו לא נראים בכלל, מה שכמובן גורר סכנה בטיחותית להולכי הרגל ולנהגים.
אחת מטענותיהם, הנשמעת גם מתושבי שכונות אחרות, עוסקת בהעדר מדיניות צביעת מעברי החציה בעיר, נדמה שאין מעקב אחר מצב מעברי החצייה. "מדובר בסכנה עבור הנוסעים וגם עבור הולכי הרגל", אומר אחד התושבים, "יכול להיות שאיכות הצבע לא מספיק טובה אם המעברים דוהים כל כך מהר. בעבר קניתי צבע כדי לצבוע חניה פרטית במקום אחר והצבע מחזיק כבר שנים. יכול להיות שמה שגורם לבעיה היא העובדה שמדללים את הצבע יותר מידי. אולי צריך להפוך את מעברי החציה למדרכות חציה, כמו שעושים במקומות אחרים, ואז מחליפים את הצבע באבנים לבנות של מדרכה וככה זה לא דוהה, או למשל לעשות מעבר על גבי פס האטה. יש פתרונות בנושא הזה, חבל שבעיריית פתח תקוה לא בוחרים למצוא פתרון קבוע אלא חיים מצביעה לצביעה ורק אחרי שיש תלונות של תושבים".

תגובת לשכת דובר העירייה: "אנו עובדים לפי תוכנית עבודה וצובעים את כל הסימונים ברחבי העיר פעמיים בשנה, כאשר בקרבת מוסדות חינוך הצביעה נעשית בסמוך לפתיחת שנת הלימודים. ברחובות ראשיים קיימת שחיקה בשל התנועה הרבה והשימוש הרב בדרך, רחוב חיים עוזר נצבע לפני כחודש וייכנס מחדש לתוכנית עבודה לסימון כבישים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר