צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מבוקש: מרעיל חתולים במרכז העיר

מתנדבי מיזם 100 ומשטרת פתח תקוה מבקשים את עזרת הציבור במציאת עדי ראייה להרעלת חתולים ברחוב שטמפפר

פורסם בתאריך: 20.2.18 15:05

מיזם 100 ומשטרת פתח תקוה מבקשים את עזרת הציבור במציאת עדי ראייה להרעלת החתולים  ברחוב שטמפפר במרכז העיר. לטענת תושבים שפנו למיזם 100, מזה תקופה ארוכה חתולים במקום מורעלים למוות, המקרה האחרון אירע בשבוע שעבר. "פנתה אלינו תושבת שהגישה תלונה במשטרה לגבי חתול שהורעל ברחוב", מספר שלומי צ'צ'קס ממיזם 100. "היא אמרה לנו שבשבת מישהו איים על אמא שלה שתעיף את החתולים מהבניין ולא תאכיל אותם ושלושה ימים לאחר מכן החתולה הייתה מלאה בקצף ונמצאה מתה". הוא אומר. צ'צ'קס טוען שאותו אדם איים על פעילות נוספות".

שלומי צ'צ'קס יו"ר מיזם 100 צילום מיזם 100

שלומי צ'צ'קס יו"ר מיזם 100 צילום מיזם 100

מיזם 100 הוקם על ידי מתנדבי משטרה כדי לייעל ולהגביר את האכיפה במתעללים בבעלי החיים. "אנחנו קוראים לציבור לדווח לנו על אזורים המועדים לפורענות שבהם התושבים מעוניינים שהמשטרה תגביר נוכחות להרתעה ומניעה", אומר צ'צ'קס. תושבים שמעוניינים לדווח מוזמנים לפנות גם בהודעה פרטית בעמוד הפייסבוק "מיזם 100", או במייל [email protected] וצוות המיזם יסייע מול מפקדי נקודות המשטרה הרלוונטיים בהגברת סיורים ונוכחות משטרתית למניעה והרתעה.

 

 

 

 

מיזם 100 הוקם במרץ 2016 על ידי פעילי בעלי חיים מהעיר פתח תקוה והפעיל החברתי שלומי צ'צ'קס. מדובר במיזם ארצי. צ'צקס: "עד היום המיזם פעל בהתאם לפניות ארציות שהוא קיבל ופעל לסייע בפניות מול גורמי המשטרה הרלוונטיים. אנחנו מרחיבים את היקף הפעילות בפתח תקוה ובערים נוספות בכך שאנחנו מוציאים בעצמנו ניידות של מתנדבים לצורך הגברת האכיפה במוקדים בעייתיים, וזאת כמובן בתיאום מול המשטרה. במידה ויש אירוע חריג אנחנו מבקשים לדווח קודם כל למשטרה ולאחר מכן לעדכן אותנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר