אילוסטרציה מסיבת טבע. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיבINGIMAGE
אילוסטרציה מסיבת טבע. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיבINGIMAGE

מסיבת טבע בפתח תקוה: המשטרה הגישה כתב אישום נגד המארגנת

על פי כתב האישום, תושבת תל אביב, ניהלה את המסיבה שהתקיימה בסמוך לכביש 5 ללא אישורים נדרשים ובמהלכה נמכרו משקאות אלכוהוליים ללא רישיון

פורסם בתאריך: 28.6.17 08:03

משטרת ישראל הגישה כתב אישום כנגד תושבת תל אביב בגין קיום מסיבת טבע בשפך נחל הירקון בשטח המוניציפלי של פתח תקוה. האירוע החל בעקבות הודעה שהתקבלה במשטרה בתאריך 27 במאי השנה, בה נמסר לה על קיומה של מסיבת טבע בשפך נחל הירקון בסמוך לכביש 5. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו במסיבה רבת משתתפים ובכמות אלכוהול גדולה. במשטרה ציינו כי מבדיקותיהם התברר כי לאירוע אין רישיון עסק ואישורים מבעל המקום, ושמדובר באזור מוכרז של רשות הטבע והגנים. בסופו של דבר המסיבה פוזרה, והמשקאות האלכוהוליים הוחרמו.

כנגד מפעילת האירוע, צעירה כבת 30, החל הליך על פי חוק רישוי עסקים. עם תום החקירה ואיסוף הממצאים הוגש אתמול לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום כנגד מפעילת האירוע, ובקשה לחילוט של כ-160 בקבוקי משקאות אלכוהוליים שנתפסו.
בכתב האישום שהוגש על ידי המשטרה נכתב: "הנאשמת הייתה בזמנים הרלוונטים לכתב האישום הבעלים או מנהלת של מסיבת טבע בתחום המוניציפלי של עיריית פתח תקווה ועסקה בין היתר במכירת משקאות משכרים לצורך צריכה במקום או הגשת משקאות. בתאריך 27 במאי בשעה 10:22 לערך, הנאשמת עסקה בעסק ללא רישיון או היתר זמני לפי החוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר