אם המושבות גיסין פינת זכרון יעקב צילום רמי לוי
אם המושבות גיסין פינת זכרון יעקב צילום רמי לוי

ילדה נפגעה מרכב בצומת גיסין – זכרון יעקב. תושבים: מדובר במקום מסוכן

התושבים דורשים לתגבר את המקום במעבירי כבישים נוספים. בעבר הם ניסו לקדם בניית גשר ללא הצלחה

פורסם בתאריך: 5.3.18 15:18

תלמידת כיתה ז' מחטיבת אחד העם אם המושבות, נפצעה ביום שני בבוקר במעבר החצייה בצומת הרחובות גיסין וזכרון יעקב מפגיעת רכב, למרות שעברה במעבר חצייה. לטענת תושבים, מדובר במעבר חצייה מאוד בעייתי שמידי יום עוברים בו ילדים רבים בגילאי בית ספר יסודי, חטיבה ותיכון, אך למרות העמוס הרב על מעבר החצייה מידי יום יש במקום בדרך כלל מעביר כביש אחד לכל צד ולעיתים אחד בלבד לשני הצדדים. התושבים דורשים לתגבר את המקום במעבירי כביש נוספים.
"להבנתנו, במקום צריכים להיות ארבעה מעבירי כבישים, בפועל יש בדרך כלל אחד, לפעמיים שניים והדבר לא מספיק", מציין תושב המתגורר באם המושבות. "שוחחתי בשבוע שעבר עם טובה עמרם שאחראית על מעבירי הכבישים וסיפרתי לה שכל פעם יש בעיה עם המעבירים ובפועל, יש הרבה פעמים רק מעביר אחד, היא אמרה לי שלפעמים הם חולים ועל פי תקנות המשטרה, מעביר אחד לא יכול לעמוד באמצע הכביש ולשרת את שני הצדדים".
במשך תקופה ארוכה ניסו תושבי השכונה לקדם הקמת גשר במקום, אך לדבריהם ללא הצלחה. הם מציעים כפתרון זמני לוותר על מעביר אחד ברחוב גרינשפן (ליד הספורטן) ולתגבר את הצומת הבעייתית, מאחר וברחוב גרינשפן יש מעבר תת קרקעי.

בנוסף מבקשים ההורים לדאוג שמעבירי הכבישים יהיו עד השעה 8:35 ולא עד 8:15 כפי שזה היום על מנת לתת מענה גם לתלמידי החטיבה והתיכונים אשר מתחילים ללמוד בשעה 8:25. "לפני שנים הובטח להקים במקום גשר, בהתחלה נאמר שבעקבות עמודי/כבלי חשמל אין אפשרות, לפני כחצי שנה, חברת החשמל כבר הורידה את כל העמודים וכבלי החשמל, אך עדיין הגשר לא נבנה, ייתכן שהתקציב הייעודי עבר למקום אחר" אומר התושב.

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "במקום משובצים שלושה מעבירי כבישים, וכך היה גם בשעת התאונה. התאונה ארעה בשל טעות אנוש של הנהגת שעקפה לפני מעבר חציה, זאת על אף נוכחותם של שניים מהמעבירים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    למה לא מתקינים דמפרים גבשושיות שיאלצו את הנהגים להאט לפני מעברי חציה עמוסים ובעייתים כי זה כביש שהנהגים נוסעים במהירות עצומה והאי תנועה באמצע עם הצמחיה הגבוה מסתירה את החוצים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר