שכונת צמרת גנים
צמרת גנים

תושבים בצמרת גנים: קיצצו לנו את הגינון בחצי

התושבים טוענים שהעירייה מזניחה את הגינון בשכונה. עוד הם מספרים שבני נוער מחבלים בעצים

פורסם בתאריך: 11.3.18 21:16

תושבים בשכונת צמרת גנים מתלוננים על כך שהעירייה קיצצה את תקציב הגינון בכמעט מחצית והגנן שהיה מגיע פעם בשבוע, יגיע מעכשיו פעם בשבועיים. לטענתם, הגינות לא מושקעות, למעלה מחצי שנה לא שתלו במקום צמחים והדשא זקוק לשתילה מחדש. עוד הם טוענים שלמעלה משנתיים הם מבקשים מאגף גנים ונוף בעירייה שימגנו את העצים בשכונה שעוברים וונדליזם, נשברים ונעקרים.

קיצוץ תקציב הגינון בשכונת צמרת גנים

שכונת צמרת גנים

"אני לא יודע האם הקיצוץ הוא רק אצלנו או בכל העיר, אבל משיחה שקיימתי עם אחד המפקחים הוא אמר לנו שהגינון בשכונה קוצץ בחצי ואנחנו רואים את זה בשטח", אומר תושב השכונה משה דקלו. שושי קרלין מוסיפה: "הנושא של הגינון מאוד משמעותי עבורנו ולצערי, כבר תקופה אנחנו מרגישים שלא משקיעים בגינות בשכונה. לא גוזמים את הדשא, יש עשבייה גבוהה, אין שתילה של צמחים להבדיל משכונות אחרות וכל שני וחמישי מתחלף מפקח אזור ואין המשכיות. אנחנו מרגישים שאין תוכנית עבודה מסודרת וחבל שזה כך".
לטענת התושבים, הם פנו לאגף גנים ולמנהל ישראל דרורי, אך בשלב כלשהו הפסיקו לענות להם. "שלחתי לו מיילים בנושא מיגון העצים", מסביר דקלו, "יש לנו בשכונה שדרה שקיימת למעלה מ-15 שנה וכל שנה העירייה שותלת במקום עצים בעלי גזע דקיק במיוחד, העצים לא זוכים להגיע לבגרות, כי הילדים והנערים שוברים אותם בסופי שבוע ובחופשים, העצים עוברים וונדליזם, שוברים את הגזע שלהם, תולשים את העלים ועל מנת שהעץ יצליח לגדול ואולי בעתיד גם לתת צל, צריך למגן אותו.בהתחלה ישראל דרורי עוד ענה לי, בהמשך הוא הפסיק לענות לנו".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "לא ניתן למגן את העצים כנגד ונדליזם. הדבר נוסה ברחבי העיר לפני שנים ללא הצלחה. מגיני העצים הפכו בעצמם למפגעים בטיחותיים ואסתטיים בעקבות ונדליזם. למרות זאת, על פי בקשת התושבים, ביצענו שוב הזמנה לדגמים חדשים שיסופקו בקרוב, אנו סקפטיים לגבי הצלחתם, אך ננסה שוב.יודגש כי אגף גנים ונוף שתל במקום מידי שנה עצים חדשים, אך הם נעקרו בכוונת זדון על ידי נערים ומאלפי כלבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר