עומר אדם צילום דודו בכר
עומר אדם צילום דודו בכר

ניסיונות לשכנע את עומר אדם להופיע באצטדיון המושבה

החברה לפיתוח פנתה כבר פעמיים לאדם בחצי השנה האחרונה אך הוא סירב. עתה מקווים שלאחר שיחווה הופעה באצטדיון בחיפה, ישתכנע. מהיח"צ של הזמר נמסר: " אם תגיע הצעה מסודרת תישלח הצעת מחיר"

פורסם בתאריך: 11.3.18 16:33

אחרי שהכרטיסים להופעה שלו באצטדיון סמי עופר בחודש מאי הקרוב נמכרו בתוך זמן קצר, בפתח תקווה, מקווים שהזמר עומר אדם, יגלה את הייחודיות של הופעה באצטדיונים ויסכים להופיע גם באצטדיון 'המושבה' בפתח תקוה.
מתברר שהחברה לפיתוח פתח תקוה פנתה כבר לפני כחצי שנה לאדם כדי שיופיע בעיר. איתמר אלדר, מנכ"ל החברה לפיתוח, מספר: "פעמיים פנינו אליו, לפני חצי שנה ולפני חודשיים, דרך החבר'ה של היכל התרבות ולצערנו הוא לא רוצה לבוא להופיע אצלנו באצטדיון. אני מקווה שאחרי שהוא יופיע בסמי עופר, הוא יבין מה זה להופיע באצטדיונים ויגיע גם לפתח תקוה. בסמי עופר מכרו 30,000 כרטיסים, אצלנו אפשר לארח 20 אלף איש שזה פעמיים נוקיה".
אתה יודע מה הסיבה?
"לא פתחנו את זה אפילו לדיון, יכול להיות שמאחר והוא מופיע בהיכל מנורה, זה סוגר לו את הפינה של אזור המרכז, זה מאוד מתסכל, אבל אנחנו אופטימיים".

שלמה ארצי צילום זאב שטרן

שלמה ארצי בהופעה במושבה בקיץ שעבר צילום זאב שטרן

אריה ימיני, מנהל אגף התרבות בעירייה והיכל התרבות, מוסיף: "היכל התרבות קטן למופע כמו שלו, אני מניח שבאיזשהו שלב הוא יופיע באצטדיון. אם זה היה תלוי בי, כבר לפני חצי שנה היינו רואים אותו בעיר".

ממשרד היח"צ של עופר מנחם המייצג את עומר אדם נמסר: "אם וכאשר תגיע פניה מסודרת מגורם מסודר תשלח הצעת מחיר ויידונו בכל הפרטים הרלוונטיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר