רוכב אופניים תופס במכונית צילום באדיבות אור ירוק
רוכב אופניים תופס במכונית צילום באדיבות אור ירוק

צריך לראות כדי להאמין: רוכב אופניים תופס ברכב נוסע (וידיאו)

מפחיד: רוכב אופניים צולם כשהוא מחזיק בידיו ברכב נוסע באזור סגולה ובכך תופס איתו "טרמפ"

פורסם בתאריך: 14.3.18 11:21

אופניים חשמליים נאלצים להתמודד כיום עם נסיעה על הכבישים ולא על המדרכות, וזאת נוכח הנהלים החדשים שאינם מאפשרים זאת ללא שבילי אופניים, אך בעמותת אור ירוק לא ציפו לסרטון הבא שהגיע לידיהם, בו נראה אדם אשר רוכב על אופניים (לא ברור אם חשמליים או לא), כשהוא גורר את עצמו על רכב במהלך נסיעה על הכביש.

צפו בסרטון:

המקרה התרחש אתמול אחר הצהרים בכביש 40, וסמוך לאזור התעשייה סגולה. בסרטון, שצולם ממצלמה של רכב שהיה מאחור, נראה אותו רוכב תופס ברכב שבסמוך אליו, ובכך "תופס" איתו טרמפ להמשך הנסיעה. גם הנהג המצלם הופתע מהמקרה הלא צפוי.

"הסיטואציה שנראית בסרטון מבהירה עד כמה חסרות אכיפה וניידות משטרה בכבישים, באיזו קלות אנשים מסכנים את עצמם ואת שאר משתמשי הכביש", ציינו בעמותת אור ירוק בקשר למקרה החריג, "במקרה זה האירוע נגמר בנס ללא נפגעים אבל ראינו מספיק מקרים בהם אי ציות לחוקי התנועה נגמר באבדות בנפש. הכביש הופך למגרש משחקים כשאף אחד לא חושש להיתפס ולהיענש. המדינה חייבת להוסיף ניידות ואכיפה בכדי להרתיע נהגים מלבצע עבירות תנועה שמסכנות את החיים של כולנו. רק עם אכיפה משמעותית, יעילה ובולטת נוכל לצמצם את כמות הנפגעים בכבישים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר