מילואימניקים. צילום תומר אפלבאום
מילואימניקים. צילום תומר אפלבאום

חיילי המילואים יקבלו הנחה של 5 אחוזים בארנונה

בעקבות תקנה שאישר שר הפנים, הודיע חבר המועצה רמי גרינברג כי יגיש הצעה לסדר. ראש העירייה איציק ברוורמן הודיע כי העירייה תעניק את ההנחה

פורסם בתאריך: 19.3.18 12:03

חבר המועצה, רמי גרינברג הודיע במוצאי שבת כי יגיש הצעה לסדר היום במועצת העיר לפיה תינתן הנחה בארנונה לחיילי מילואים פעילים, כל זאת על בסיס תקנה שאישר שר הפנים אריה דרעי.
את ההודעה הוציא גרינברג לאחר שבשבוע שעבר אישר השר דרעי בתקנות ההסדרים במשק המדינה (הנחה מארנונה), לאפשר למועצת העיר לקבוע הנחה שנתית של עד 5 אחוזים מתשלום הארנונה לאותה שנה לחיילי מילואים פעילים שבבעלותם קיים נכס. בתקנה נכתב כי חייל מילואים פעיל הוא מי שמחזיק בתעודת מילואים ומי שמוגדר כפעיל, כלומר, שירת לפחות 20 ימים מצטברים במילואים בתקופה של שלוש שנים רצופות או חלק מהן, ואשר השלים 85 אחוזים לפחות מהשירות הסדיר שלו.

איציק ברוורמן. צילום זאב שטרן

איציק ברוורמן. צילום זאב שטרן

רמי גרינברג

בהודעתו ציין גרינברג: "אבקש להביא בהקדם את האישור למועצת העיר ולאפשר את יישום התקנה בהיקף המקסימלי שלה לטובת משרתי המילואים בעיר. אישור ההנחה למשרתי המילואים זה המעט שעלינו לעשות כדי להודות ולהעריך את אלו התורמים מזמנם למען המדינה. במסגרת תפקידי כרב סרן וכמפקד פלוגה במילואים, אני פוגש הרבה את ציבור משרתי המילואים. אזרחים שלא מהססים ומגיעים פעם אחר פעם לשרת את מדינתם – בשגרה ובמלחמה – ולעיתים גם לתקופות ממושכות. מתן ההנחה בארנונה אולי שווה מעט כסף, אבל חשיבותו עליונה בשל המסר הערכי והמצפוני שעלינו להעביר. מסר של אמירת תודה".
גרינברג לא לבד. ביום ראשון בצהרים פרסם ראש העירייה, איציק ברוורמן, פוסט בדף הפייסבוק שלו, שבו ציין כי יקדם את ההנחה לחיילי מילואים פעילים. בפוסט ציין ברוורמן: "בשבוע שעבר החליט שר הפנים אריה דרעי לאפשר בידי ראש הרשות המקומית, להעניק הנחה בסך 5 אחוז לחיילי מילואים בשירות פעיל. החלטה זו הינה חשובה ביותר, ומהווה השתתפות של תושבי העיר עם אלו הנושאים בנטל הקשה של שירות המילואים", כתב ברוורמן, והוסיף: "הנחיתי את פקידות העירייה, ובראשם גזברית העירייה, להכין תוכנית עבודה ובכוונתי להגיש את התקנה לישיבת מועצת העיר הקרובה לאישור כחוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לוי

    ולנכים קשים אתם מזלזלים ומקשים ולא נותנים תהנחה בארנונה ?
    בזמן איציק אוחיון הזכור לטובה ההנחה הייתה ניתנת לנכים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר