מתוך הסרטון
מתוך הסרטון

"אל תיסעי בלילה לפתח תקוה": צפו בקליפ שצוחק על העיר

"קיבלתי את ההשראה לאחר הופעה שהייתה לי בפתח תקוה", מספר מוטי אהרונוביץ, הסטנדאפיסט אשר יצר את הקליפ שכבר זכה לשיתופים, צפיות וכמובן תגובות

פורסם בתאריך: 20.3.18 14:30

הסטנדאפיסט מוטי אהרונוביץ פרסם לפני מספר ימים ביו טיוב קליפ הומוריסטי על העיר פתח תקוה. בשיר, שנקרא "אל תיסעי לפתח תקוה בלילה", מתאר אהרונוביץ את חיי העיר לצד עבודות הרכבת הקלה, הפקקים וחיי הלילה. השיר כבר הופץ ותיוג במספר קבוצות פייסבוק ו-ווטסאפ, וצובר תאוצה בקרב גולשים. עד כה יש לו כבר אלפי צפיות.

צפו בקליפ:

"אני לא גר בעיר, אך קיבלתי את ההשראה לאחר שהייתה לי לפני חצי שנה בערך הופעה בפתח תקוה", מספר אהרונוביץ למלאבס. "לאחר שסיימתי את ההופעה בערך בשעה עשר, אמרתי שנצא לשתות משהו ולא רציתי לצאת שוב פעם ליכין סנטר. חיפשתי שעתיים מקום ולא מצאתי. משם כל הסיפור התגלגל. אני יודע שיש הרבה בדיחות על העיר, אבל רק אז הבנתי שזה נכון. ככה חצי שנה השיר והקליפ הזה ישבו לי בראש, עד שהחלטתי להוציא את זה לפועל".

לדבריו, מאז פרסום הסרטון הוא מקבל המון תגובות: "מאז שפרסמתי את השיר אני מקבל המון תגובות של הזדהות, וזאת למרות ההקצנה בשיר. אנשים אומרים שזה נכון ומתחילים לספר ביניהם על מקומות בעיר. הייתי בטוח שאני אעלה לרשת וזה ישכח אחרי כמה זמן, אך פתאום רואים שיתופים ותגובות. זה מדהים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיר הכי דוחה בעולם
    דיכאון אחד גדול

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר