סניף דואר באורלוב צילום זאב שטרן
סניף הדואר באורלוב צילום זאב שטרן

מה עושה אישה בחודש תשיעי כאשר בדואר יש תור ארוך ואין אפילו כיסא אחד?

אישה בהריון שמגיעה מידי פעם לסניף הדואר ברחוב אורלוב, מתלוננת כי יש כיסא אחד, אבל גם עליו מניחים שקיות דואר

פורסם בתאריך: 22.3.18 15:51

תושבת העיר שנמצאת בהריון מתקדם והגיעה לאחרונה לסניף הדואר ברחוב אורלוב, העלתה בעיה מהותית לפיה לממתינים הרבים שמחכים בתוך הסניף ומחוצה לו, אין איפה לשבת. הדבר מהווה בעיה על אחת כמה וכמה שמדובר באישה בהריון שנאלצת לעמוד זמן ממושך בתור או באנשים מבוגרים.
לדבריה, מספר פעמים היא הגיעה לסניף לקחת חבילות, אך נאלצה לעמוד זמן רב מבלי שיהיה לה איפה לשבת. "הגעתי לסניף מספר פעמים. תמיד יש שם תור מאוד ארוך, אנשים ממתינים בחוץ ואין מקום לשבת", היא אומרת, "אני בחודש התשיעי להריוני וגם לי אין איפה לשבת ואני צריכה לעמוד לעיתים אפילו חצי שעה. בתוך הסניף ישנו כיסא אחד, אך בכל פעם שאני מגיעה לשם הם מניחים עליו שקיות של דואר ולא ניתן להשתמש בו. ככה אין בכלל מקום לשבת, לא עבור נשים בהיריון וגם לא עבור אנשים מבוגרים, וזה בעיני ממש לא בסדר".

יש לציין כי הסניף ברחוב אורלוב בשעות פעילותו כמעט באופן תמידי מלא בממתינים שמחכים לתורם על מנת לקחת חבילות או לשלם חשבונות. מדובר בסניף קטן ו־ותיק שנמצא בין שכונת קרול לבין שכונת נווה גן, וגם משרת חלק ניכר מתושבי שכונות אלו.

תגובת רשות הדואר: ״המקרה המתואר אינו מוכר לנו . מכל מקום, הנהלת היחידה עושה ככל יכולתה להקל על אנשים המתקשים לעמוד בתור. זאת ועוד, אנו מקפידים שיהיה כסא לישיבה ביחידות הדואר. יתכן והספסל בסוכנות הדואר לא היה פנוי באופן נקודתי, ואנו נפעל שמקרה זה לא יישנה״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר