עו"ד ירון מזרחי צילום מתוך אתר מיתב
עו"ד ירון מזרחי צילום מתוך אתר מיתב

מבקר הפנים של מיתב בודק: האם המנכ"ל ייצג במקביל תושבים מול העירייה

על פי פרסום בדה מרקר, מנכ"ל תאגיד המים העירוני ייצג עד לאחרונה דיירים ברחוב זרח ברנט בהליך תמ"א 38 מול העירייה. מזרחי: "בסוף 2013 העברתי את התיק לעורך דין אחר"

פורסם בתאריך: 25.3.18 21:01

בימים אלו בודק מבקר הפנים של תאגיד המים מיתב טענה לפיה מנכ"ל התאגיד, ירון מזרחי, אשר הוא עורך דין, ייצג במקביל בחלק מהתקופה תושבים מהעיר מול העירייה בהליך במסגרת פרויקט תמ"א 38. על פי פרסום של אתר דה מרקר, מזרחי ייצג בשנים האחרונות את התושבים, בעוד שלדברי מזרחי הוא התפטר מהייצוג לפני מספר שנים, ועוד לפני שהחליף את חנוך מילוא כמנכ"ל התאגיד בשנת 2014.

לקריאת הכתבה בדה מרקר

מדובר בצמד בניינים צמודים שנמצאים ברחוב זרח ברנט שבמרכז העיר. ההתקשרות של התושבים עם מזרחי החלה בשנת 2011. הבניינים כוללים בסך הכל 32 יחידות דיור. על פי דה מרקר ייצג מזרחי את דייריהן.

רחוב זרח ברנט צילום עופר וקנין

הבניינים ברחוב זרח ברנט צילום עופר וקנין

למי שאינו יודע, תאגיד המים אחראי על שירותי המים בעיר פתח תקוה, באלעד ובכפר ברא. ללא קשר, יש להזכיר כי רק לפני מספר שבועות ביקשה עיריית פתח תקוה למשוך דיבידנדים בסך 29 מיליון שקלים מרווחי התאגיד לשנת 2017 ולהעבירם לעירייה. ראש העירייה, איציק ברוורמן, הוא גם יו"ר הדירקטוריון בתאגיד מיתב. בשיחה אז עם עו"ד מזרחי הוא ציין כי עיקר רווחי התאגיד הם מהיטלים שמשלמים הקבלנים, והם אלו שיוצרים את הרווחים המשמעותיים לתאגיד.

באתר דה מרקר ציינו כי אחד התושבים בבניין אמר כי מזרחי היה הכתובת של הדיירים עד לאחרונה מאחר והוא זה שיצג אותם ואת חברת שיפוצי הגלגל בע"מ שאחראית על קידום הפרויקט. חלק מהדיירים, על פי דה מרקר, טענו כי מזרחי הודיע להם כי סיים את תפקידו רק לפני מספר חודשיים שלושה, באמצעות הודעת וואטסאפ. יש לציין כי טרם תחילת עבודתו במיתב, היהי מזרחי מנהל מערך הגבייה ואכיפה בחברת מילגם, עד שכאמור בשנת 2014 החליף כמנכ"ל מיתב את חנוך מילוא, שיצא לגמלאות.

 

בשיחה עם ירון מזרחי השבוע הוא מציין כי הפסיק את ייצוג התושבים בנושא: "בינואר 2010 התחלתי לטפל בתיק המדובר, ובמשך שנים רבות לא זז בו כלום והוא היה קפוא בגלל התנגדות של בעלי הדירות, וכבר שכחתי ממנו", אומר מזרחי. "בסוף שנת 2013 העברתי אותו לעורך דין אחר להמשך טיפול, גם בגלל הליך הבחירה למיתב וגם בגלל שלא רציתי להמשיך להתעסק בו. כנראה שלאחרונה הוגשה הבקשה לוועדה לתכנון ולבניה, ושרבבו את שמי כמייצג של בעלי הדירות, כאשר אני בכלל לא מייצג אותם. חשוב לי לציין כי כל התיקים שהיו טרם כניסתי לתפקיד העברתי ממני. ראש העיר פנה אלי בנושא זה, ואני אמרתי שיש מבקר פנים לתאגיד שיבדוק את הנושא, ואם הוא יסיק מסקנה שפעלתי שלא כדין אני אתפטר מתפקידי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראוי שכל השדרה הניהולית תוחלף. התאגיד זקוק למנהלים ואנשי ביצוע ולא לאלה המחפשים מקום לכיסוי משכורתם ולצורך ניצול המערכת ציבורית.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר