ברחבי העיר נתלו שלטים המודיעים על שביתת משגיחים ממחר
ברחבי העיר נתלו שלטים המודיעים על שביתת משגיחים ממחר

בעקבות בקשת ברוורמן: הוקפאה שביתת משגיחי הכשרות שתוכננה למחר

למרות הודעות על השבתה שנתלו ברחבי העיר, לבקשת ראש העירייה, על מנת למנוע פגיעה בבעלי העסקים בעיר, הצדדים יחזרו לשולחן המשא ומתן ומשגיחי הכשרות ימשיכו לעבוד

פורסם בתאריך: 2.7.17 16:15

עידכון: בשעות האחרונות, בעקבות בקשת ראש העירייה, איציק ברוורמן, הוחלט על הקפאת שביתת משגיחי הכשרות שתוכננה למחר. ברוורמן הפציר במשגיחים לחזור לשולחן המשא ומתן על מנת למצוא פיתרון שיהיה מקובל על כל הצדדים וזאת מבלי לפגוע בבעלי העסקים בעיר.

כזכור, מוקדם יותר הודיע ועד משגיחי הכשרות הארצי בהסתדרות כי הוא מצטרף למאבק של משגיחי הכשרות במועצה הדתית בעיר כנגד העסקתם על ידי חברת כל אדם חיצונית וכי החל ממחר, עד להודעה חדשה, תחל שביתת משגיחים בעיר.

ביום חמישי קיימו המשגיחים כנס חירום בבניין ההסתדרות בעיר, בו החליטו להחריף את מאבקם. לדבריהם, את הרעיון שמשגיחי הכשרות לא יועסקו ישירות על ידי המועצה הדתית אלא על ידי חברה חיצונית יזם רב העיר, מיכה הלוי. לטענת המשגיחים, הם יאלצו בעקבות החלטה זו שנות את צורת עבודתם, תנאי העסקתם יפגעו וחלקם אף יאלצו לעזוב את מקום עבודתם. "הודעה חשובה לכל צרכני הכשרות", נכתב בכרזות שנתלו ברחבי העיר, "הרינו להודיע כי בעקבות פגיעה חמורה במעמד משגיחי הכשרות בפתח תקוה וצעדים חד צדדים מצד הרבנות המקומית ובראשה הרב מיכה הלוי, תתקיים ביום שני שביתת משגיחים עד להודעה חדשה. לפיכך אנו מסירים אחריות מכל הנעשה בבתי העסק ומיידעים את הציבור, יידע וייזהר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחד שיודע

    תבדקו את המקורות שלכם. ראש העיר לא היה מעורב ולא היה כלל בבניין המועצה ביום שבו החליטו הצדדים להידבר ולא לעשות שביתה. המשגיחים הבינו שטיפסו על עץ גבוה מאוד. והחליטו לרדת ממנו. ולא לפגוע במערך הכשרות. כבודו של ראש העיר במקומו מונח, אך מעורבותו בעניין הינה בשיחת טלפון שעשה לבקשת נציג ההסתדרות. הדבר הסתדר הרבה לפני הטלפון הזה. הכותרת שגויה בהחלט.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר