משטרת פתח תקוה. צילום: זאב שטרן
משטרת פתח תקוה. צילום: זאב שטרן

פרסום ראשון: הנער שפרץ בהדר גנים בשבוע שעבר, נעצר אתמול שוב

אחרי שנשלח למעצר בית בעקבות פריצה בשכונת הדר גנים, אתמול הופתעו השוטרים לתפוס שוב את הנער בן ה-16 בתום מרדף, לאחר שפרץ לשתי דירות

פורסם בתאריך: 2.7.17 14:07

הנער שנעצר לפני כשבוע בשל פריצה לבית בשכונת הדר גנים, וזאת בזכות טביעת נעל שהשאיר בזירה, נעצר בשנית, וזאת לאחר שהפר את מעצר הבית אליו נשלח ופרץ לעוד שתי דירות.
כזכור, נער כבן 16 נלכד על ידי המשטרה באמצעות טביעת נעל שהשאיר מחוץ לדירה אליה פרץ. האירוע התרחש לפני כשבוע לאחר שסמוך לשעה 02:00 בלילה, דיווחה תושבת רחוב הענבל שבשכונת הדר גנים על פריצה לדירתה. שוטרים שהגיעו לזירה תיחקרו את תושבת הדירה ומהתחקור עלה כי היא התעוררה בזמן שנער ניסה לגנוב את מכשיר הפלאפון שהיה מונח לידה. הנער, אותו אינה מכירה, נמלט מבלי שהצליח לגנוב את המכשיר, אך בהמשך התברר כי השאיר אחריו עקבות. במהלך סריקות שביצעו השוטרים הם מצאו נער שענה לתיאור אותו מסרה התושבת. בסריקות מחוץ לבית איתרו השוטרים טביעת נעל, ובהשוואה ראשונית נראתה כזהה לזו של הנער המדובר.
הנער נלקח לתחנת המשטרה להמשך החקירה במהלכה הוא קשר את עצמו לאירוע נוסף של התפרצות לדירה וגניבת פלאפונים וכסף. הוא שוחרר למעצר בית בשל ההקלה הקיימת בחוק הנוער.
אלא שבמשטרה הופתעו לגלות כי הנער הפר את תנאי מעצר הבית ופרץ לעוד שני בתים אתמול. במשטרה מציינים כי תושבת זיהתה אותו מנסה לפרוץ לביתה והזעיקה את המשטרה, ולאחר מרדף דרך חצרות בתים הוא נתפס. במהלך החקירה התברר לשוטרים כי מדובר באותו הנער אותו עצרו בשבוע שעבר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר