עיריית פתח תקווה. צילום זאב שטרן
עיריית פתח תקווה. צילום זאב שטרן

סקר שביעות רצון של אתר מדרג: פתח תקוה במקום ה-18 מתוך 21 רשויות

העירייה קיבלה ניקוד של 2.70 בין 0 ל-5, בסקר שביעות רצון של התושבים שערך האתר. ציון טוב לעירייה בתרבות ובחינוך. העירייה: סקרים של חברות מובילות מעניקים לעיר נתונים גבוהים

פורסם בתאריך: 24.4.18 14:16

אתר מדרג פרסם השבוע את דירוג שביעות רצון התושבים מהעיריות על פי סקר שביצע. בסקר השתתפו 6,424 תושבים מ־21 ערים, שדירגו בקטגוריות השונות. טווח הציונים שניתן לכל עירייה היה בין 0 ל־5.
בדירוג הכללי דורגה העיר בחלק התחתון של הרשימה, בניקוד כולל של 2.70. בראש הרשימה נמצאת העיר מודיעין בניקוד של 4.03. בנושא ההתקשרות עם העירייה דרך המוקד העירוני והטיפול בתלונות, דירגו התושבים את המוקד בניקוד של 3.19. בשאלה האם העיר שלנו נקייה, קבעו התושבים את הדירוג בחלק התחתון של הרשימה עם ניקוד של 2.81, הרחק מהמקום הראשון בו נמצאת מודיעין עם 4.1.
במצב הפארקים ומתקני הספורט, מבין הערים בישראל, דורגה העיר במקום השלישי מהסוף, עם ניקוד של 2.87. בנוסף, בדירוג מערכת החינוך בעיר, בה התמקדו השאלות בגני ילדים, בתי ספר יסודיים ועל יסודיים, החינוך המיוחד, מצב המבנים ומצב מערכת החינוך באופן כללי, העיר קיבלה ציון סביר יחסית, של 3.
באתר ציינו כי אחת הנקודות הכואבות לתושבים הוא נושא התחבורה והחניה, ונבדקו מספר פרמטרים כמו שבילי אופניים, פקקים, מצוקת חניה ועוד. בדירוג מצב הפקקים, קיבלה העיר ניקוד נמוך של 1.89, ואילו במצב החניה ניקוד של 2.15.
בתחום התרבות והפנאי, שכוללת בין היתר אזורי בילוי בעיר, הצליחה העיר לקבל ניקוד טוב יותר, של 3.09. עם זאת, סביב מצב התכנון והבניה, שכלל פרמטר של קידום תמ"א 38, קיבלה העיר ניקוד של 2.08, ושוב דורגה בתחתית הרשימה כשמתחתיה רק רחובות, באר שבע וירושלים.
בפרמטר של דירוג עידוד זוגות צעירים למגורים בעיר, קיבלה העירייה ניקוד של 2.43, כשהיא מדורגת במרכז הטבלה של הערים בישראל.

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

להלן הדירוג של העירייה בסקר, הרשימה המלאה:
דירוג כללי: מקום 18
דירוג כללי תפקוד העירייה מבין חמש הערים הגדולות: מקום 5 מתוך 5
מוקד עירוני: מקום 19
עיר נקייה: מקום 17
טיפול בצואת כלבים בחמש הערים הגדולות: מקום 3 מתוך 5
פינוי אשפה: מקום 15
תחזוקת פארקים: מקום 19
מערכת חינוך: מקום 17
מצב הפקקים: מקום 15
מקומות חניה: מקום 14
תרבות ופנאי: מקום 7
מצב התכנון והבניה: מקום 18
עידוד צעירים למגורים בעיר: מקום 11

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "הסקר שפורסם אמש עומד בסתירה לסקרים של גופים רבים המחמיאים לעיר פתח תקוה. ממצאי הסקרים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שהינה סוקר רשמי של המדינה, של ״דן אנד ברדסטריט״ ואחרים, קובעים כי טוב לחיות בפתח תקוה. תושביה נהנים מאיכות חיים טובה. על פי סקר של חברת צ׳מנסקי-בן שחר, פתח תקוה נמצאת במקום השלישי בארץ בהשקעה נטו בתושב ובמקום הראשון בארץ בהשקעה נטו בחינוך. על פי סקר הלמ״ס, פתח תקוה נמצאת במקום החמישי בארץ באיכות החיים בישראל. יש לציין שכל חברות הסקרים הללו הן המובילות בתחומן. פתח תקוה תמשיך להוביל בכל תחומי החיים וצועדת בבטחה קדימה".

כתבות מומלצות נוספות:

מלחמת כשרות חדשה בעיר

טענה כי הקרקע באם המושבות מזוהמת

סערה גדולה באולפנת ישורון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אמיר דקל

    ברוורמן ראש עיר שעסוק באיך להסתיר את הבעיות ולא באיך לפתור אותן. שקוע בעצמו, לא לוקח אחריות על שום דבר, מדושן ומלא שביעות . רצון עצמית לא מוצדקת, שגובלת בפולחן אישיות הדבר המשמח היחיד הוא שעוד מעט בחירות והציבור ישלח אותו הביתה והפארסה הזו שראינו כאן במשך ארבע וחצי שנים תסתיים. אבל את הנזקים, ההתעלמות מבעיות התושבים,נצטרך לעבוד קשה כדי לתקן.

  2. ירון ירון כהן

    אוכלוסיה חדשה ברמה מאוד גבוהה מקבלת שרות עולם שלישי. עיריה מנוונת. מיושנת. פקידות נוראית. מנגנון מסואב ששם ז… על התושבים. אין עם מי לדבר בבנין העיריה. בעיות נסחבות שנים ראש עיר לא מתפקד. אוכלוסיה חדשה ברמה מאוד גבוהה מקבלת שרות עולם שלישי. זו תהיה בכיה לדורות אם לא יחול שינוי מידי.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר