אילוסטרציה גינה ציבורית. צילום: זאב שטרן
אילוסטרציה גינה ציבורית. צילום: זאב שטרן

לידיעת בני הנוער בגינות הציבוריות: המשטרה בדרך

שוטרי משטרת פתח תקוה נערכים להתמודדות עם מפגעי החופש הגדול. גם רשימת הגינות הציבוריות עליהן יושם דגש בפעילות בפנים

פורסם בתאריך: 3.7.17 19:44

שוטרי משטרת פתח תקוה נערכים למפגעים האופיניים לחופש הגדול שהחל השבוע. במשטרה נערכים בעיקר למניעת מפגעי רעש במוקדים עיקריים. השבוע הדגישו, בישיבה שקיימו בנושא, כי הם מתאימים את שעות הפעילות של התחנה על פי ניתוח אירועי הקיץ אשתקד. רב פקד יורם כהן, קצין המודיעין של התחנה, ציין כי מטרת התחנה היא להפחית את מפגעי הרעש, בהמשך לפעילות בשנה שעברה. על פי נתוני המשטרה, בשנת בחודשי יולי אוגוסט של שנת 2015, התקבלו כ-2,186 קריאות בגין מטרדי רעש. בשנה שעברה לעומת זאת, מספר הקריאות עמד על 1,864.

במשטרה ציינו את הנקודות הבעייתיות לקראת הקיץ הקרוב: הגן הציבורי פנחס, הספורטק בצומת סירקין, הגן הציבורי שברחוב אסירי ציון בשכונת נווה גן, והגן שברחוב העצמאות 69, בשכונת כפר גנים. כמו כן ציינו במשטרה את אזור הבילוי שברמת סיב, ואת אזור כיכר המייסדים במרכז העיר, בו נמצאים חסרי בית, מסתננים ושב"חים רבים. כהן ציין כי ביום שבת עיכבו שוטרי התחנה אדם ממרכז העיר בשל שתייה מרובה ברחוב. עוד ציינו במשטרה כי ההכנות לקיץ כללו מש"קים בבתי הספר, מיפוי קריאות חוזרות, הצבת כוחות מראש באזורים מוכרים, וכך גם הפעלת כוחות מתוגברים בסופי שבוע ובמוקדים נבחרים.

בשבועיים האחרונים היו מספר מקרים פליליים בהם היו מעורבים בני נוער, כמו למשל מקרה הפריצה בו נתפס נער בהדר גנים, שלאחר שנתפס חזר לפרוץ שוב, שני נערים שהקפיצו תחנה במתיחה ומקרה בו שני נערים בני 16 דרשו כסף מנהגים בכביש 40, כשהם רעולי פנים. עם זאת ציינו בתחנה כי הם לא רואים במקרים אלו חלק מהעבירות האופייניות לחודשי הקיץ, הנובעות בדרך כלל משעמום של בני נוער, אלא בוחנים כל מקרה לגופו, כשכל אחד מהם טופל במסגרת חוק הנוער.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר