רחוב מונטיפיורי צילום קובי לוי
רחוב מונטיפיורי צילום קובי לוי

השוטר עקב אחרי הכלב ואיתר את ביתו של הפעוט אשר שוטט ברחוב

הפעוט בן השנתיים שוטט עם כלב ברחוב מונטיפיורי במרכז פתח תקוה. המפקח העירוני שהבחין ראשון בילד: "זו הייתה עבודת צוות של אזרחים טובים"

פורסם בתאריך: 30.4.18 15:01

פעוט כבן שנתיים נמצא הבוקר, יום שני, כשהוא משוטט לבדו במרכז העיר. הוא אותר על ידי מפקח של הפיקוח העירוני שהזמין את המשטרה, שאיתרה את האם.
המקרה התרחש בשעה 08:20 לערך, בעת סיור שגרתי של המפקח העירוני קובי לוי ברחוב מונטיפיורי, נראה הפעוט כבן השנתיים כשהוא מכוסה בצואה ומשוטט ברחוב ועמו כלב קטן. יחד עם אזרח נוסף, אספו השניים את הילד, ניקו אותו ועטפו אותו במגבת עד להגעת המשטרה שהוזמנה למקום.
כאשר הגיע השוטרים הם החלו באיתור אמו של הילד ובמקביל דאגו הצוותים להביא לו אוכל מבית אבות קרוב. תחילה נעשה ניסיון לאתר את המשפחה באמצעות השבב של הכלב, ובהמשך עקב אחד השוטרים אחרי הכלב שהוביל אותו לבית בו הדלת הייתה פתוחה לרווחה, ואז התברר כי זהו ביתו של הילד.
בעירייה ציינו כי לאחר שנכנסו הכוחות לדירה הם מצאו את האמא עפופת שינה. בתום האירוע, השוטר ליווה את האם שקיבלה את בנה, כשהוא בריא, נקי ושבע.
"הייתי במקום בסיור שגרתי וראיתי יחד עם אזרחים נוספים את הילד מסתובב במקום", סיפר לוי, "הילד היה מלא צואה והאזרח שהיה איתי ניקה אותו ואזרחית אחרת הביאה מגבת נקייה. אני קפצתי לבית האבות הסמוך והבאתי לילד אוכל ושתייה ולמקום הוזמנה המשטרה. הגיעו שלושה שוטרים, הם איתרו את הבית של האם והיא אמרה שהיא שכחה לסגור את הדלת והילד והכלב יצאו החוצה. מדובר בבית משותף והאם הוזהרה והבטיחה שזה לא יחזור על עצמו. זו הייתה עבודת צוות של אזרחים טובים".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר