מימין שמואל אייזנטל וישראל אביאב
מימין שמואל אייזנטל וישראל אביאב

השותפים שהתחילו עם תבניות אלומיניום עשו אקזיט של עשרות מיליונים

בעלי חברת ווינפאק הפתח תקוואית מכרו השבוע 50 אחוז מהחברה לסנו, תמורת 50 מיליון שקלים. "זה שוק מטורף, הכל עניין של נוחות", אומר ישראל אביאב, אחד משני השותפים

פורסם בתאריך: 9.5.18 08:52

אנשי העסקים, ישראל אביאב ושמואל אייזנטל, מכרו השבוע 50 אחוזים מחברת ווינפאק הפתח תקוואית לחברת סנו, בסכום של כ-50 מיליון שקלים. אביאל ואייזנטל ימשיכו להחזיק כל אחד בבעלות של 25 אחוזים ממניות החברה שנמצאת ברמת סיב.
החברה הוקמה לפני 12 שנה, כשהיא מתמחה ביבוא ומכירה של מוצרים חד פעמיים מכל הסוגים, בארץ ובחו"ל. בתחילת דרכה היא מכרה תבניות אלומיניום חד פעמיות ומאז צמחה ומכרה כלים נוספים, כמו סכו"ם חד פעמי, צלחות, כוסות מפות שולחן, שקיות אשפה ועוד.
אחד מבעלי החברה סיפר השבוע על השוק הצומח של הכלים החד פעמיים, שנובע בעיקר מטעמי נוחות, והיום כמעט כל משפחה או חברה מחזיקה כלים חד פעמיים באירועים או באירוח של מספר אנשים, כמו למשל בחגים או בשבתות. זאת למרות שעלותם של המוצרים האלו לא תמיד זולה במיוחד.
"הקמנו את החברה לפני 12 שנה. לא תכננו את המכירה, אך עבדנו קשה מאוד והאמנו בדרך שלנו, עם המון התמדה ויושר, והגענו לאן שהגענו", אומר ישראל אביאב. "לפני 12 שנה השוק היה שונה ופחות מפותח מאשר היום. המודעות בארץ עלתה בצורה משמעותית. קונים כלים חד פעמיים יותר לחגים ולמועדים, לפיקניקים או למנגלים. אנשים יוצאים למסיבות או לבריכות, או למשל מארחים בבית 40 איש ולאף אחד אין אחרי זה רצון להתחיל לשטוף המון כלים. הקהל הישראלי הוא קהל מפונק שאוהב נוחות ולא אכפת לו לשלם על זה".
השניים כאמור ימשיכו לנהל את החברה עם 50 אחוזים יחד. "אנו כמובן ממשיכים לעבוד בחברה כשותפים עם 25 אחוזים לכל אחד", מוסיף אביאב, "מדובר בשוק מטורף ואנו בסף הכל טיפה בים. אנחנו התחלנו בתחום תבניות האלומיניום ומשם המשכנו. התבניות היו, כמו היום, כמגשים שמחליפים את התבניות בתנורים או במקררים. אף אחד לא רוצה לשטוף תבנית מתכת עם כל השומן בכיור, ובחד פעמי פשוט זורקים אחרי זה לפח. כמו שאמרתי, הכל עניין של נוחות".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר